Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MoOtJuHh schreef:Manonfleur: Ik woon ongeveer 5-10 minuutjes van stal, op de fiets op mijn tempo 15-20 minuutjes. Daarom kan ik 's ochtends voor school rijden. Dan moet ik wel zeggen dat ik dan om 11.00 uur begin.Als ik om 9 uur moet beginnen, ga ik niet eerst naar stal. En de penny lees ik inderdaad niet meer
. Maar mocht je de penny hebben, een plaatje zou ik wel leuk vinden. Misschien kun je het scannen?
Abiola: Je kent mij ooken ik ken jullie ook
Klis: Apple ken ik en Hemel staat inderdaad in hetzelfde rijtje.
Babel: Nu ben ik wel nieuwsgierig waar jij woont. Misschien zie ik je zondag op stal dan vraag ik het wel als ik het onthoud
Melissa_b: Ik kan me niets meer herinneren van je paardje, sorry! Je nieuwe heb ik misschien bij toeval gezien, maar zou nu niet weten hoe die eruit zou moeten zien.
Hinke schreef:Ideaal dat je zo dicht bij woont!
Lijkt wel alsof de meesten dichtbij wonen op stal wennekers? Iig in dit topci wel. Mss is het ook wel wat gek om een stal te kiezen die zo ver weg ligt zoals in mijn geval, het is voor mij 20 km, wat dus sowieso betekent dat ik dan niet elke dag kan gaan..
Voor de mensen die op wennekers staan; weten jullie hoe het met hooi/kuil zit; krijgen ze daar onbeperkt van of krijgen ze meer krachtvoer?
Blanket schreef:Hinke schreef:Ideaal dat je zo dicht bij woont!
Lijkt wel alsof de meesten dichtbij wonen op stal wennekers? Iig in dit topci wel. Mss is het ook wel wat gek om een stal te kiezen die zo ver weg ligt zoals in mijn geval, het is voor mij 20 km, wat dus sowieso betekent dat ik dan niet elke dag kan gaan..
Voor de mensen die op wennekers staan; weten jullie hoe het met hooi/kuil zit; krijgen ze daar onbeperkt van of krijgen ze meer krachtvoer?
Ik woon ook ruim 23km van stal.
comeclose schreef:@ hinke
Nee, de paarden krijgen 2 maal per dag kuil van stal en 2 maal per dag krachtvoer van stal (basis brok). Je kan er ook voor kiezen om je paard om 22:00 nog mee te laten draaien met de voerbeurt. Je kunt dan een hooizak of bakje met krachtvoer klaar zetten. Dit wordt gedaan door iemand van de prins willem alexander manege, aan het einde van het jaar vraagt ze dan een kleine vergoeding. De opbrengst gaat dan uiteindelijk naar de prins willem alexander manege.
comeclose schreef:@hinke
Ja ik zeker wel! Er zijn ook regelmatig clinics, dat is ook erg leuk!
Citaat:Je kan er ook voor kiezen om je paard om 22:00 nog mee te laten draaien met de voerbeurt. Je kunt dan een hooizak of bakje met krachtvoer klaar zetten. Dit wordt gedaan door iemand van de prins willem alexander manege, aan het einde van het jaar vraagt ze dan een kleine vergoeding. De opbrengst gaat dan uiteindelijk naar de prins willem alexander manege.
saray1 schreef:Citaat:Je kan er ook voor kiezen om je paard om 22:00 nog mee te laten draaien met de voerbeurt. Je kunt dan een hooizak of bakje met krachtvoer klaar zetten. Dit wordt gedaan door iemand van de prins willem alexander manege, aan het einde van het jaar vraagt ze dan een kleine vergoeding. De opbrengst gaat dan uiteindelijk naar de prins willem alexander manege.
Ik weet niet hoe je hierbij komt maar klopt echt niet.
Dianne van Chopin voert al jaren geheel in eigen tijd om 22.00