Hippisch centrum Barendrecht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

samborella04

Re: Hippisch centrum Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 19:44

Ik heb begrepen dat boontje hier ook om zijn loontje komt

zomaarikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 19:51

laten we hopen dat boontje om zijn loontje komt, voorlopig is zijn zogenaamde bedrijf nog actief op edres manege www.fixedlite.com

ROMANxBEAUTY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 19:59

Weet iemand of Roman weg is? En wat er met Gwenn gaat gebeuren?
Gwenn was natuurlijk van Bobby...

zomaarikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 20:04

kijk dit bedoel ik.......niets was van bobby dus ook gwenn niet.....en roman....ik hoop dat hij eindelijk eens rust krijgt die loop al 15 jaar lessen en heeft in een vroeger verleden ek springen gedaan bij jeugd

_Tristan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 20:10

Alle oudjes verdienen hun pensioen als ze dat nog aankunnen en ik denk dat Filip daar ook wel voor gaat zorgen.

Smartiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 20:14

Pfff, helemaal bijgelezen. Wat een verhalen. Ben wel blij dat die oudjes waarschijnlijk van het manegewerk af zijn... Wel leuk dat Filip weer terug komt, heel vroeger nog bij hem gereden (toen de manege nog Filip Dros heette) en hij kwam altijd erg sympathiek op me over. Die foto op de eerste pagina is ook erg leuk, voel me toch wel een beetje oud nu :P

dadvanruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 21:30

Volg dit topic al even want helaas is de communicatie naar betalende leden er gewoon niet of nog niet geweest. Wil dit verder niemand aanrekenen maar het resultaat is wel dat veel jeugd in het ongwisse blijft.

I.v.m. met griepje geen les deze week dus kan niet veel toevoegen aan de informatie dan wat mijn dochter via haar lesgenootjes op stal constateren.

Citaat:
tranen rollen over me wangen pff ik ga me paardje carmen zo erg mis he .. , hoor dat sietske & dasy & goldy ook al weg zijn & lexington is ook al verkocht , de rest staat ook te koop .. , als ik rijk was had ik carmen gekocht maar hellaas ='(

dasy zal daisy zijn.

alicia98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 21:42

Gaan er toch nog zo veel paarden weg?

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 21:51

Mijn laatste post hier.... Het bedrijf was voorheen in zoverre van filip, alleen het terrein en de muren waren van hem.... Alles wat binnen de muren stond (incl paarden) waren van gerda.

Heb vanmiddag vernomen dat de lessen gewoon doorgaan

Dat van dat bedrijf van bobbie had ik 3 weken terug ook algevonden, raar verhaal ook weer, hahaha

Daisy is al heel erg op leeftijd. De tijd dat zij kwam was ik een jaar of 10, ben inmiddels 30 met 1 jaar ervaring, dus ze loopt zeker al 20 jaar op deze manege mee....

@myrna: leuk dat je hem welverdiende oude dag gaat geven, dat verdiend hij wel....
(Zn buurman ook vind ik (iemus) maar hoorde dat hij waarschijnlijk nog gewoon blijft)

blacky77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 21:52

Nou heb ook twaalf jaar op hcb gereden en ben er nu zes jaar weg. ben net toch even wezen kijken hoe het met de paardjes gaat. Ben me rot geschrokken en begrijp niet hoe de lessen zo door konden gaan. alles paarden stonden op half voer en zijn zwaar vermagerd. de paarden staan er verslagen bij. ze hebben gelukkig wel weer stro. gelukkig waren er ook al een paar pony s weg en gaan er nog een aantal naar een nieuwe eigenaar.

Dilayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 22:03

Ik heb een aantal jaar geleden stage gelopen en dit doet me wel schrikken...

Is er misschien ergens een lijstje met de paarden die verkocht gaan worden... Ik had er toen een aantal tussen zitten waar ik nog steeds superleuke herinneringen aan heb en welke ik eventueel een leuk huisje kan voorzien... ( ja, ik schijf dit nu ook redelijk in een impuls en zal er nog even goed over na gaan denken over de daadwerkelijke gevolgen...)

rosslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 22:07

het is vlak bij mij in de buurt maar kunnen jullie me alles uitleggen want mijn zus heeft er okm gereden allen die snap t het niet

blacky77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 22:13

Je kan filip even bellen of langs gaan tine achter de bar weet wie er al verkocht is
je krijgt de paarden niet zomaar mee. je moet er wel gereden hebben of betrokken zijn geweest wil je er een mee nemen.

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 22:20

ik ben vandaag langsgeweest om even bij marit te kijken en een hoofdstuk af te sluiten.
alleen ben ik weer zo verliefd op de lieverd ( nog steeds gevoel is niet verdwenen)
toen ik haar riep begon ze te briezen en kreeg ik een lik in mijn gezicht, precies als vroeger ( ze zal me denk niet meer herkennen na 3 jaar maar voelde wel als herkenning en zo fijn)...

alleen nu ben ik helemaal verliefd en wil ik der nog meer als anders...

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 22:24

Ach lies :(:) is er echt geen mogelijkheid dat ze naar jou toe komt? Of misschien kan je afspreken dat ze met jou contact opnemen als ze vinden dat het tijd os voor haar pensioen :)

rosslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 22:25

wat is er aan de hand?

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 22:27

magreatha: dat ga ik denk ook maar doen, alhoewel mijn vriend het er niet mee eens is, maar voel me nu echt K*T!.

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 22:27

Sunshine80 schreef:
Het zat financieel al niet goed toen ik in 2006 wegging. Dus het zal er niet beter op geworden zijn...

toen ik er in 2009 werkte ook niet... :')

snap het niet, gerda was altijd zo goed voor dr beesies he, en toen bobby erbij is gekomen leek het alleen om geld te draaien..
erg jammer.

ben wel heeeeeeeeeeeeel benieuwd hoe het nu verder gaat, want ik was in de veronderstelling dat bobby en gerda het spul pachtten van dros...
(dat alleen het manegebedrijf inboedel van hun was en het "vastgoed" van dros...)
maar ik kan het mis hebben?

ik hoop gewoon dat de paardjes een goed thuis krijgen en niet allemaal naar de slacht hoeven, en sommige manege paarden/ ponys zijn al zo lang op... dat ze eigenlijk al lang met pensioen moesten.. wie weet krijgen ze dat welverdiende pensioen eindelijk.

sharief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 22:52

Schrik me wild, wat een ellende...Ik moest meteen aan de shetten denken, Sneezy was de favoriet bij mijn zoon. Hij heeft nog steeds zijn foto met Sneezy op zijn kast staan..(is nu 14 en begon te rijden toen hij 6 was) Iemand enig idee wat er met de shetlanders gaat gebeuren?

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 10:25

liesJ schreef:
iris ik ken jou nog wel haha, weet of je mij nog kent???

Ja ik ken jou nog wel, volgens mij heb ik je nog les gegeven of niet???

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 10:50

sharief schreef:
Schrik me wild, wat een ellende...Ik moest meteen aan de shetten denken, Sneezy was de favoriet bij mijn zoon. Hij heeft nog steeds zijn foto met Sneezy op zijn kast staan..(is nu 14 en begon te rijden toen hij 6 was) Iemand enig idee wat er met de shetlanders gaat gebeuren?

Heb ik jouw zoon geen les gegeven toevallig?

Vanaf het moment dat Bobby het terrein op is komen rijden, was het anders. Gerda heeft uiteindelijk heel veel geld in de manege gestopt, wat er op een verkeerde manier weer uit is gegaan. Het is zo zonde, ik weet nog wel dat ze bijna zat te huilen toen ik mijn lease heb opgezegd. Ik was er zo klaar mee, te betalen voor de lease van een paard wat altijd kreupel was en voor kapotte zadels, slechte bakbodems en noem maar op (om maar niet te spreken over het feit dat ik maar op Dirk werd gezet, want er wilde niemand anders op). Ik vond het zo erg om te doen, maar wilde niet betalen voor iets waar ik niets voor terug kreeg.
Klopt, het terrein en het pand zijn altijd van Filip geweest, Gerda pachtte de boel van hem. Er was helemaal niets van Bobby bij, zoals zomaarikke zegt.

Nu komen er goede tijden aan voor de manege. Ik ga zo snel mogelijk langs, kijken hoe het er gaat en of men nog hulp nodig heeft ergens bij.

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 10:57

dirk was leuk :D
(was naast iemus toch ook een van mn favorieten hoor)

heb jij er nog lesgegeven?

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 11:03

echt super zonde van die manege
ik heb er echt een tijd gereden high spirit nog geleasd
heb er ook een aantal jaren gejureerd als fnrs jury
hoop dat ze een goeie doorstart maken en misschien kan ik er als instructeur nog wel gaan werken
zou dat best leuk vinden

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 11:17

he marianne,
hoe is het?

ROMANxBEAUTY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 11:23

Ik ben er trouwens paar maanden geleden ook geweest, en heb toen voor de stal staan huilen, om hoe de paardjes er uit zagen.
Wat een verschil met 5 jaar geleden toen ik er nog reed.

Pfft als het zou kunnen... Had Roman zo graag mee willen nemen :(