Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
wist niet wat me overkwam, haha !
waarom ? geen idee. hij was vanaf het begin al aan het drammen, hangen, vast houden, rennen. en toen werd ie boos
jiskaringo schreef:wauw. vandaag op robin gereden, heb hem nog nooit zo meegemaakt! rennen, bokken steigeren alles door elkaar volgensmij. geen idee wat ie allemaal deedwist niet wat me overkwam, haha !
melissa, robin kan je altijd op de foto zetten, en ik heb nog 2 flatcoateds die altijd voor iets leuks in zijn !![]()
daiske(weet niet wat je echte naam is ? ) , was jij laatst met een ander meisje bij ons op stal naar desteny aan het kijken ?
Kirsten_S schreef:skyline schreef:Meliss , Als je zou willen zou je de paarden van stal vast ook wel mogen fotograferen
3 arabiertjes , 1 kwpn , 1 haflinger , 1 lusitano , 1 tinker , 1 gelder & Anoukje haha
hahaha, nou zou ik er wel voor betalen. 1 paard al eigenlijk maar dit is wel erg veel
. een sugestie voor als ze het leuk zou vinden
Astor schreef:Ja ik ben ook niet van plan om alles nog gratis te blijven doen. Omdat ik er zelf veel tijd en geld in heb gestoken en in de toekomst ook nog moet steken.
Moet wat strenger zijn voor mezelf anders kom ik er nooit. Want mijn website laten bouwen was ook vrij prijzig