jasmijn, wil je trouwens ook even artikelen zoeken voor nederlands? doe maar voor wet werken naar vermogen, ik heb er 4 en die heb ik nog niet gelezen maar ik stuur ze zo wel eventjes door
Sorry, maar als ik heel eerlijk ben, begin je echt te groot te worden voor deze pony... Qua gewicht kan het misschien nog wel, maar door je lengte breng je hem echt uit balans met rijden.
Ik wil wel weer op jt, maar even kijken hoe en wat. Zou het heel leuk vinden als Rowan meegaat namelijk hihi
Echt stommm, waarschijnlijk m'n middelvinger gekneusd Was bezig met een paard zijn manen trekken, ik had hem net vast bij z'n halster, hij schrok van iets raakte in paniek, bamm vinger ertussen, werd ie helemaal dik en blauw en nu echt heel pijnlijk maar wel minder dik en niet heel erg blauw meer.
Wel lekker gesprongen met Lesley vandaag, wel beetje maf beest, stond ie op 90 steiltje 80 ging al de hele tijd goed sprong ze 'm heel fijn. staat ie op 90, is het ineens doodeng haha dus weigering maar daarna ging die echt superfijn
Kheb dit jaar nog 4 wedstrijdjes dus ik ben benieuwd, Als ik nou volgend jaar over ga naar L2 en dan wil ik eigenlijk selecties M rijden. Maar ik moet maar kijken of ik dat red en of het zo goed blijft gaan