. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Heb je een nieuw buitenrijmaatje gevonden?
.
. Hij is altijd zo maatjes met iedereen
. De merries in het land waar ik door moet zijn een beetje verlieft op hem denk, ze komen altijd achter hem aan
.
. Mijn vorige daar heb ik even mee gezeten en die was echt zo weg.... Maar deze blijft er tegen vechten. Mocht ie het nog tot morgen redden moet ik even kijken of we nog naar een dierenarts kunnen. Dan denk ik ook dat een spuitje beter is... Met mijn vorige wilde ik naar de dierenarts maar die was al weg voordat we erheen zouden gaan
.
. Hoe oud is je cavia nu eigenlijk?
. Maar hij leeft nog steeds. Ademt wel zwaar maar kan nog steeds lopen en verhuist ook telkens van plek....
.
. Caaffie doet het nog steeds, ademt wel zwaar maar zo af en toe issie weer stil. Hopelijk kunnen we vandaag even met hem langs de dierenarts!!
. evdpanne schreef:Ja ach meestal komen dierenartsen voor niks.... En is het ach geef maar twee weken rust (als ze niet goed lopen) of kijk maar even twee weken aan (bij gekke bultjes of dingen). Maar jij bent met die woorden zeker 30/40 euro verder met visitatie en dan nog extra voor het geweldige 'consult'. Ik had geloof ik ook maar die opleiding moeten doen.
. Ademt weer normaal eet alleen nog steeds niet. Snap niet dat ie het nog zo lang doet....
. Mijn moeder kwam naar boven en zei al volgens mij leeft ie nu niet meer, dus ik kijken en zag hem zo op zijn zij liggen dus ja hij leefde inderdaad niet meer.... Ga het wel missen! Nu hebben we helemaal geen beesje meer in huis....
.