buitenruiter schreef:Yeah! Nu L2 + 3! Vandaag weer in beide proeven een winstpunt!:D
Tjemig, goed hé.
Je hebt me zo ingehaald
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Ik kan het me niet meer precies herinneren maar ik geloof dat ik opnieuw het introductieweekend deed

Geal fleemt ook altijd bij alles, dus we hebben ook wel eens geprobeerd het te leren maar we hebben het niet echt actief doorgezet. 

Merlinde schreef:Michiel, wauw klinkt als een heerlijke buitenrit! Vind het echt grappig dat jullie zo snel gaan met wedstrijden, maar toch heerlijk kunnen genieten van het bos!
De meeste zijn dan zo gefocust op de wedstrijden dat het plezier er een beetje bij in schiet.
heb alleen de laatste blz gelezen 
), maar heeft me wel echt geholpen, daardoor ben ik dik geslaagd!
(7,9 gehaald voor Wis B terwijl ik een 5,7 stond en 7,2 voor sk terwijl ik een 4,9 stond) Dus hopelijk gaat het jou ook zo goed helpen
buitenruiter schreef:Merlinde schreef:Michiel, wauw klinkt als een heerlijke buitenrit! Vind het echt grappig dat jullie zo snel gaan met wedstrijden, maar toch heerlijk kunnen genieten van het bos!
De meeste zijn dan zo gefocust op de wedstrijden dat het plezier er een beetje bij in schiet.
Misschien is het wel juist die afwisseling die ons zo fijn laat gaan
je alleen op die dressuur focussen lijkt me ook niet heel leuk..
Naja, volgende week zaterdag!