Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) we haddden onze spullen neer gezet, en gingen een rondje over de manege lopen, zeg er leuk uit
paarden en pony's stonden lekker te eten enz enz. volgende dag gingen we eten en kregen we les op ons aangewezen paardje, ik had een hele leuk, Passoa genaamd
wat een schatje was het zeg! op dinsdag hadden we eigelijk de test, maar doordat het zo'n rotweer was, ging het niet door en deden we het de dag erna. woensdag hadden we les, en daarna de test, en gelukkig heb ik hem gehaald, ( mijn paardje was best braaf
) daarna gingen we op bosrit. op donderdag hadden we de wisselrit, heen gingen wij te paard en terug in de huifkar. die avond hadden we een barbaque + bonte avond. de dag erna hadden we carrousel en gingen we naar huis..
(de tweeling
)
Beetje van die openbare foto's..
) 

Citaat:Met op zadelen is ze wel eeen beetje chagrijnig, maar dat zijn alle paarden.'
Citaat:Op kamp kon ik haar nog normaal opzadelen, zonder dat ze je de stand uittrapte, maar nu gaat dat veel moeilijker.
Citaat:Belgische knol

Dat heeft niets meer te maken met ondeugend. 

Citaat:Floor: (Tijdens de Woensdagles). Ik moest een keer op woensdag op woody en in zijn (niet zo nieuwe) teugels zat een knoop. Alles ging goed, totdat.. We gingen naar het springbos, zaten in draf en die teugel knapt ineens, zat ik aan een teugel te trekken xD Toen ik eindelijk tot stilstand kwam, maakte j. de teugels weer aan elkaar (met een knoop) hij trok er aan, en.. KNAP!! weer kapot. Maar j.. werd creatief en pakte de extra beugelriem deed die aan het bit, en daar moest ik dan meerijden.. Fijn hoor!

V_lalala schreef:ook dat filmpje van bokspringen.
ziet er onwijs leuk uit, en wil niet zeggen dat ik rare dingen dee met mijn pony eerder.
maar vind dit er voor een manege zeer onverantwoordelijk uitzien.
als manege zou je toch een goed voorbeeld moeten geven en dat je een paard die zo van achteren kan benaden ?
hoe zou het filmpje eruit hebben gezien als het paard een schop achteruit gaf ?