KHNS instructie week 8 2010

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 18:55

Vitalis_ schreef:
Maar in de P&S staat niet dat je het formulier morgen pas op mag sturen :)

maar dan nog vind ik het oneerlijk voor de mensen die nu de P&S nog niet hebben en het niet op internet staat. Als iedereen nu in gaat sturen maken de mensen die het formulier van internet hebben toch helemaal geen kans meer om mee te gaan?

Damelza

Re: KHNS instructie week 8 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 18:56

Vitalis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 18:57

Dan moeten ze iig in P&S zetten dat je hem morgen pas op mag sturen. En of je het nou morgen ochtend om 8 uur opstuurd of nu, dat maakt toch ook niet zoveel uit?

xCarolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 18:59

Ik heb de P&S nog niet eens in huis ..
Dus zou wel oneerlijk zijn ..

Ergens is de post gewoon sneller xd

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 18:59

Er kunnen in totaal 840 mensen naar de KNHS instructieweken. Dan maken die 10 die het eerder opsturen toch ook niet uit? Ik ben blij dat ik het alvast kan sturen, dan weet ik iig dat ik erbij zit. De rest kan me nu even een worst zijn eerlijk gezegd ;) De vorige twee jaar wilde ik mee en kon het uiteindelijk niet, nu wil ik niet weer buiten de boot vallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 19:00

Vitalis_ schreef:
Dan moeten ze iig in P&S zetten dat je hem morgen pas op mag sturen. En of je het nou morgen ochtend om 8 uur opstuurd of nu, dat maakt toch ook niet zoveel uit?

Dat 1e heb jij ook wel een punt, maar alsnog vind ik het een beetje asociaal. maar wie ben ik? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 19:01

Snoekiej schreef:
Er kunnen in totaal 840 mensen naar de KNHS instructieweken. Dan maken die 10 die het eerder opsturen toch ook niet uit? Ik ben blij dat ik het alvast kan sturen, dan weet ik iig dat ik erbij zit. De rest kan me nu even een worst zijn eerlijk gezegd ;) De vorige twee jaar wilde ik mee en kon het uiteindelijk niet, nu wil ik niet weer buiten de boot vallen.

snap ik ook wel van jou hoor, maar als je hem om 10 uur stuurt/iets ervoor weet ik (bijna) zeker dat je er wel bij zit

Maar wat nou dat in de week waarin jij gaat er opeens een hoop zijn die het vroeger opsturen, waardoor jij NIET mee kan ook al heb jij je netjes aan de "regels" gehouden? Dan weet ik zeker dat je wel anders piept.

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 19:04

Ik heb het formulier ingevuld maar ik mail hem morgen ochtend pas.
Ze zouden mij nog terug bellen want ik kan geen combinatie nummer invullen. Maar heb nog steeds niets gehoord.
Kan ik mijn combinatienummer/persoonsnummer ook later doorgeven?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 19:05

__Marloes schreef:
Snoekiej schreef:

snap ik ook wel van jou hoor, maar als je hem om 10 uur stuurt/iets ervoor weet ik (bijna) zeker dat je er wel bij zit

Maar wat nou dat in de week waarin jij gaat er opeens een hoop zijn die het vroeger opsturen, waardoor jij NIET mee kan ook al heb jij je netjes aan de "regels" gehouden? Dan weet ik zeker dat je wel anders piept.

Ik vertrouw niet echt meer op 10 uur. Nergens bij de KNHS staat namelijk iets over 10 uur. Vorig jaar was deze week om half 12 vol. SGW wordt steeds polulairder, dus ik neem gewoon de gok niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 19:07

Mies schreef:
Ik heb het formulier ingevuld maar ik mail hem morgen ochtend pas.
Ze zouden mij nog terug bellen want ik kan geen combinatie nummer invullen. Maar heb nog steeds niets gehoord.
Kan ik mijn combinatienummer/persoonsnummer ook later doorgeven?

dat kan :j
Vorig jaar ging er ook een meisje met ons mee en die had nog geen pony, dus ik neem aan dat ze daar wel rekening mee houden.

@ Shanouk; maar als je om kwart voor 10 nou dat formulier al opstuurt, klinkt al wat minder brutaal en van ik MOET erbij zitten.. Daarbij is het een goed werk van de knhs dat ze gewoon 1 of 2 hele sgw pony's / t/m 20 jaar weken maken ipv zo'n stukje van een week. maar hier hadden wij vorig jaar al over geklaagt maarja..
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-01-10 19:08, in het totaal 1 keer bewerkt

xCarolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 19:08

Hmm, als iedereen hem nu al op gaat sturen weet ik niet of ik dan nog wel erop moet vertrouwen at ik er als ik hem morgen opstuur bij zit ;o.

Ik g het er eens met me ouders over hebbne ..

Anoniem

__Marloes schreef:
Phoenix6 schreef:
Ik wou vorig jaar ook gaan naar de M/Z week springen pony's.
Helaas werd de pony kreupel. Helaas moest ik stoppen met die pony (was een verzorgpony), maar nu heb ik een eigen paard, dus kunnen we dit jaar gewoon gaan! Is wel fijn hoor, iets voor jezelf!

Dat is balen zeg! Wat reed je dan met die pony? Ik zou 2 jaar geleden al voor het eerst gaan alleen toen werd Vinet kreupel, maar gelukkig is dat weggegaan! :)

Ik heb dat online bestand van vorig jaar nog op mn pc staan.

Ik reed M+32 springen, wou Z starten, maar dat weekend voor ik wou startenwer ze kreupel :( Verder reed ik L2 dressuur met de punten voor het M en L sgw met met punten voor het M.
Was erg jammer, maar we proberen het gewoon met mijn nieuwe topper.

Anoniem

xCarolaa schreef:
Hmm, als iedereen hem nu al op gaat sturen weet ik niet of ik dan nog wel erop moet vertrouwen at ik er als ik hem morgen opstuur bij zit ;o.

Ik g het er eens met me ouders over hebbne ..

er zijn er 2 die dat doen, dus dat betekend niet dat iedereen dat doet..

xCarolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 19:10

Nee dat klopt wel, maar ik denk dat meer mensen dat wel gaan bedenken ..

Als ik persee naar Allround zou willen had ik het gewoon mrogen gedaan, vorig jaar was ik nog 20e reserve ..
Maar iedereen zegt dat de sgw zo popi is xd

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 19:10

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 19:11

als je al sgw wilt, moet je er denk heeel snel bij zijn. Dus zou ik vandaag al doen, ik doe het ook vandaag omdat ik er graag bij wil zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 19:11

Ik doe het ook gewoon morgen. Anders vind ik het zelf niet fijn voelen. Wat anderen doen moet iedereen zelf weten. Ik zou wel balen als ik er niet bij zit, maar mijn leven hangt er niet van af..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 19:12

XxDamelzaxX schreef:
als je al sgw wilt, moet je er denk heeel snel bij zijn. Dus zou ik vandaag al doen, ik doe het ook vandaag omdat ik er graag bij wil zitten.

Tsja, als iedereen zo denkt kunnen ze voortaan beter kijken naar hoelaat hij ingestuurt is, als dit voor 10 uur is ga je zowiezo niet mee. dat zou een hoop schelen met het 2.5 uur daarna al vol zitten.

Damelza

ik zit zelf te twijfelen, want zoderekt wordt hij niet geaccepteerd ofzo :P want ik heb weleens gehad dat als je te vroeg was je op de reserve kwam te staan...

xCarolaa

Hmm ..
Ik ben er niet zeker van ..
Straks kijken ze wel wie er welke dag stuurt, ..

Ik denk dat ik m'n pa de opdracht geef morgen even voor 10en te sturen :).

Damelza

* bij iets anders

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 19:14

Heb al wat bedacht :+
De mail heb ik al verstuurd, daar kan ik niets aan doen. De fax moet ik bij mijn vader op zijn werk doen, en daar kom ik zo langs als ik naar de supermarkt ga. Geef het formulier wel aan hem met het faxnummer, en dan verstuurt hij het morgen als hij op zijn werk komt wel. (Hij begint om 5 uur 's ochtends met werken). Later gaat niet lukken, want dan vergeet mijn vader het zeker weten.
Ik ben ook ergens wel bang dat ze alles voor morgen niet accepteren. Maar om 5 uur is het toch de 15e :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 19:18

5 uur is het idd de 15e. Op knhs staat dat je je op de 15e mag opgeven, niet hoe laat. Dus ik denk dat dat wel kan :)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 19:19

uit het instructieweken topic:

iSaBeLL schreef:
en sowiezo ik zie nergens staan vanaf 10 uur?

er staat gewoon dit : De inschrijving voor de Harry’s Horse Zomerinstructieweken in 2010 gaat in januari weer van start! Het inschrijfformulier en de uitgebreide informatie staan gepubliceerd in PaardenSport nummer 1, die vanaf 15 januari a.s. verschijnt. Ook zal tegen die tijd het inschrijfformulier op de website van de KNHS vermeld staan.

en der staat ook nog dat de inschrijving vanaf januari van startgaat,
dus 14 januari lijkt me ook niet erg dan

xCarolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 19:26

Maar de P&S verschijnt op de 15e, staat er ..