Alle koeie... euh dames in de Jister! Stal Hiddemastate

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Caeruleus

Re: Alle koeie... euh dames in de Jister! Stal Hiddemastate

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-10 13:37

Hihi, had je toch Melissa mee moeten nemen Rianne, die had wel voor spektakel gezorgd :P

's Ochtends vroeg zijn er niet zoveel mensen, maar dan moet je wel op tijd je nest uit ;)

Je moet nodig weer eens komen sleeën met Nanna Nelleke, kunnen we gelijk Zen ook voor de sleep knopen O:)

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 15:24

Ik denk idd dat melissa wat gezelliger was geweest :P

Gisteravond had ik ook nog even de bak voor me alleen. Beetje grondwerk gedaan, volgen enz. Deed het echt braaf.
Ook nog geprobeerd buiten te longeren, maar toen werd ik bijna geraakt toen ze ging bokken en stond ze later alleen maar op 2 benen omhoog. In de binnenbak wel weer heel braaf :?

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:31

Wie is de mol kijkers hier?
Ik ga nu de eerste aflevering zien, ben benieuwd... :D

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-10 09:17

Al heel lang niet meer gezien, misschien toch maar weer eens volgen :P

Als het goed is krijg ik ergens volgende week digitale TV met zo'n opneemding, dus dan kan ik eindelijk alles volgen :D

En bah bah bah bah bah wat is het koud! -15!!! brrrr

Nijntje1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 12:39

Ik was ook een widm kijker, kon het niet zien ivm werk... Balen!!

Ik zal even gaan kijken op uitzending gemist. Makkelijk dat internet!

Ik heb een vraag, wie weet iemand of wilt zelf wel van zondag 21 februari 2010 tot en met 28 februari 2010 op Tristan passen?

Gaat om uitmesten, lekker even buiten zetten en eventueel zijn sokjes dan even afdrogen als hij buiten is geweest (weet niet wat voor weer het dan is.... :+ ) Rijden etc. hoeft niet, wij vakantie, hij vakantie ;)

Marina en ik zijn dan op wintersport met de ganze familie. Paddock rooster valt waarschijnlijk wel onderling binnen de groep te regelen.

BVD!!

Nijntje1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 14:37

Dorijn heeft waarschijnlijk wel tijd om Tris te doen, nu nog het paddockrooster regelen. De eigenaren van Zamorra willen vast wel wat vaker in de vakantie... eventjes gaan vragen!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 18:11

Ik had het ook wel willen doen, maar ik heb totaal geen idee hoe ik dan met school en werk zit ;) Maar kan natuurlijk wel eens zn stal erbij doen.

Oef, vandaag eerste werkdag gehad, ik ben gesloopt! Maar ben wel een natuurtalent wat betreft bekers vullen :D

Nijntje1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 20:30

hahah bekers vullen is idd ook een kunst ;)

Neej, nou Dorijn had daar idd meer zicht op (vaste baan hea... vaste werktijden), maar goed evt als back upje??

Vind het heel fijn dat ik van die fijne stalgenoten heb! Die kan je nog eens wat vragen!

Wanneer moet je weer aan de bak bij de mc? Was t wel leuk?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 20:57

:wave:

Hoewel ik geen lid van jullie stal ben kom ik mij toch even melden. Dit omdat ik in het voorjaar mijn portfolio van fotografie wil uitbreiden. Daarom wil ik mensen benaderen die in Friesland wonen en Hiddemastate valt daar uiteraard ook onder.

Zodoende, meer informatie over de fotoshoots kun je vinden op http://www.makwafotos.nl, mocht je vragen hebben dan hoor ik ze graag (graag een email sturen naar de emailadres die op de site vermeld staat).

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 21:00

:wave: Magda! Als je nog een keer een oefen object nodig hebt mag je die van mij wel gebruiken :))

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 21:01

Tof! Kan je nu ongeveer al data zeggen of word dat moeilijk?

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 21:26

Maandag mag ik weer werken. En ja, het is best wel leuk. Systeem van frites en broodjes moet ik nog even onder de knie krijgen, maar kassa is wel leuk werk.

Magda gezien vandaag :P Herkende je mij eerst niet?
Sorry dat ik niet kon kletsen, eerste werkdag, moet je natuurlijk perfect gedragen ;)

Zometeen lekker mn bedje in en kijken of ik morgenochtend de wijk uit kan komen met het autotje.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 21:30

Nee _O-

Ik zei heel droog tegen Berber "Ken ik die?" toen zij pas zei dat jij het was herkende ik je eindelijk :')

nr_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 11:59

hey magda, leuk dat je hier ook bent, je mag aankomend voor jaar pacator wel weer op de foto zetten, misschien dit keer ook rijdend (lukte vorige x niet ivm warmte). ik mail je binnenkort wel even.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 13:14

Prima! Bedankt :)

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 13:23

magda_90 schreef:
Tof! Kan je nu ongeveer al data zeggen of word dat moeilijk?

Dat wordt moeilijk maar het word wel op een zondag vrees ik :') ivm met dat ik 6 dagen werk in de week :=

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 13:46

Brrr.. wat een weer zeg!
Melissa heeft vanochtend even lekker uit kunnen razen in de bak :) En daarna nog met Zen in de storm gestaan :P
Had foto's willen maken, maar mn camera maar niet in die storm gebruikt. Hij moet nog langer mee.

Weten jullie allemaal trouwens al van de nieuwe longeerregels?
Ik heb het helemaal niet meegekregen, was het zo druk met longeren?

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 13:58

Nog meer regels :') Welke longeerregels :o?

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 13:59

Ik moet eigenlijk ook naar stal maar ben nog echt blegh en me mond doet auuu :\.. Ik wil gewoon een vette pijnlijke knie of enkel of rug als het maar niet pijn in me mond is :')

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 14:05

Ben je bij de tandarts geweest? Of moet je meer fruit eten?

Longerregels zag ik vanochtend staan, je mag niet meer longeren tussen 15u en 21u (dacht ik) en bordjes mag je halen bij Nellie. Geloof dat er nog al een hoop bordjes werden 'ingepikt'. Wil je op een andere tijd longeren, dan moet je even overleggen. En op zondag mag je niet meer longeren..? Maar goed, als je om 9 uur komt en er is niemand op stal, kan ik me bijna niet voorstellen dat het nog steeds niet mag.

Nu rustig afwachten tot het weer weer beter wordt en iedereen weer gaat rijden :P

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 14:06

Ik gok omdat er nog steeds mensen zijn die niet door hebben dat je de bak sloopt als je op 1 plek blijft staan met longeren, of die niet door hebben dat het niet heel sociaal is om de bak een uur bezet te houden met één los paard terwijl er 3 mensen willen rijden. We hebben tenslotte ook 2 paddocks en een buitenbak, de meeste kunnen daar ook echt wel in stappen (uitzonderingen daargelaten). Het is een paard, geen glazen beeldje...

*zucht* ik heb ook geen zin, het is kouuuddd :P

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 14:09

:wave: OMG maar 9 van de 10 mensen werken dus dan kan je toch alleen op die tijden :')

vrijdag tandarts geweest die heeft verstandskies getrokken maar hij moest nog behoorlijk wrikken dus me hele kaakspieren/gewricht doet pijn .. :\

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 14:11

Ah, het is ook alleen maar tijdens deze dagen. Beetje onderling overleg en je komt een heel eind.
Vanochtend zijn er een hoop paarden nog lekker even los geweest en niemand deed moeilijk over het bezet houden van de bak.

Ik geef melissa nog maar lekker een extra aantal dagen vrij. Longeren doen we wel weer als het rustiger wordt. Misschien nog wat aan de hand werken wanneer de bak vrij is.

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 14:12

Ik blijf er bij dat we een (overdekte) longeercirkel moeten hebben! :P :D

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 14:13

Toch zie ik zelden iemand op 1 plek longeren en zolang ze niet vliegen aan de longe maar rustig draven galopperen moet een bak dat makkelijk aankunnen. 1 paard los vind ik inderdaad ook niet kunnen als er 3 mensen willen rijden maar ja daar in tegen is er een label bord dan moet je maar labelen toch :o?.. Ik label zelden namelijk en ik werk er ook tussendoor en volgens mij zover ik weet heb ik weinig problemen daarover gehoord :o? Paddocks vind ik gevaarlijk die van mij vliegt rent bokt en staat op ijzers.. Nu zal het iets anders zijn het heeft weer gesneeuw dus hopelijk ligt er een beste laag dan mag hij weer in de sneeuw spelen maar als ik die van mij loslaat op geplette sneeuw dan vraag ik om ongelukken.

*schuift judith 3 mutsen 4 sjaals en 5 paar handschoenen toe :') Dat moet het doen volgens mij.. Of ook een straalkacheltje op de rug :)?