Overigens de westernteugelvoering die per ongeluk toepaste, reageerde Bor best goed op....misschien meer geschikt voor western die bolle.....morgen ga ik sliding stops en spinns oefenen
wat een wind weer zeg.... morgen schijnt het nog stormachtiger te worden? als het in de avond maar weer rustig is???? ja kan er niets mee
Serada
Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-09 20:39
Zoo eindelijk weer thuis. Vandaag zijn we weer eens bij mijn ouders wezen kijken in Friesland/Drenthe. We hadden onderweg terug ook harde storm & regen en werden letterlijk van de ene baan naar de andere geslingerd. Dan ook nog op die donkere onverlichte slecht wegen en geen hand voor ogen zien. Gelukkig brengt Dave ons altijd weer veilig thuis!
kent of weet iemand van jullie nog iemand die een verzorgpoownie zoekt voor 2 dagen in de week? Ik ga natuurlijk in februari die opleiding doen en ik moet dan 1 avond in de week naar school en 1 dag in de week leren. graag wel iemand boven de 16 en ook goed kan rijden, gezien valko niet de makkelijkste is.... hihihii
ellen_xx
Geplaatst: 23-11-09 09:53
goede morgen
wan ik weet miss wel iemand ik zal het is aan dr vragen haar verzorgpaard is 2 weken geleden verhuisd naar drente geloof ik. Zal is vragen of ze het niet teverweg vind
zit nu saai op school tis echt *piep* weer hoop dat het als ik naar stal ga wat beter is... ben alleen bang dat het helaas nietzo is.
dat zal best..... ik zit nu ook te wachten op wat droogheid. tis niets maar moet er ook doorheen zonder auto en dan ben ik al doorweekt als ik op stal ben
ja nou ik ben blij dat ik een auto heb hihi ik ga ook zo naar stal na het eten ga denk maar in de binnenbak rijden of zet hem eff in de overdekte stapmolen echt ideaal whaha
ja ach... ik kan dat niet bekostigen gezien ik een koophuis heb en alleen ben... helaas... wie weet als ik die rijke vent tegenkom dat ik dan in me audi Q7 op stal kom, whahaha