Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lilian__ schreef:http://www.tommyhilfiger.nl/images/products/unknown/2009/af/eb124576049f3f09859cca071753a51d.jpg
En de mega schattige schoentjes van Tommy
kimmert schreef:Lilian__ schreef:
Deze wil ik ook nog wel, staan vet gaaf onder een jurkje wat ik heb.
die vind ik ook leuk. Vroeger had ik ook zoiets toen noemde ze t altijd van die jezus sandalen.

en paarse. ladypaard schreef:bleh nu weet ik weer waarom ik nooit iemand achterop heb rijden met buitenritten![]()
ging gister met 5 kids (16 jaar) die nog maar een paar lessen hadden gehad (konden stap en draf) naar buiten, nu wilde er ook graag een meisje van stal mee, nou ja ik over mijn hart, ja hoor je mag mee,
kan ze haar paard niet houden, dus vliegt er vandoor, groep mee, 1 meisje eraf gevallen. dus ik eraf gesprongen, mijn paard weet dat die moet stil staan, dus stond heel mooi, meisje er weer opgeholpen. bedenkt mijn paard ineens dat ze zelf wel naar huis kan lopen, dus ging mooi aan de wandel, toen heb ik dus nog een 100 meter achter m'n knol kunnen lopen want ze keek wel om maar wilde niet stilstaan(Juf, Juf uw paard loopt weg
)
maja dit gebeurt me dus alleen als ik nog iemand mee heb,
gelukkig snappen mn bazen me nu ook als ik zeg dat ik liever de groep alleen doe, zonder achterbegeleidersik moet vaak meer op hen letten dan op de groep.
ladypaard schreef:we hebben gelukkig allemaal brave paarden dan mee, die gelijk weer stoppen na 2 a 3 meter.
Ik was me toch boos op m'n paardtoen we terugkwamen heb ik haar zo op stal gezet, moest eerst de anderen helpen met afzadelen. toen ik terug kwam stond ze nog steeds met de neus in het hoekje, heel schuldig te kijken. pas toen ik niet meer liet blijken dat ik niet meer boos was en ze toch een snoepje kreeg kwam ze weer normaal in stal staan (zo ontzettend lief
"krijg hier een penny aanval")
Ik ging ook wel eens met Petertje mee maar dan op Dusty.
Toen liet ik Rammie ook thuis haha.
En toen die wakker was was ie ook echt wakker hij was echt een draak, 3 keer vandoor gegaan
Werkse!