x_spekkie_x schreef:Vinea![]()
Ik ben ook helemaal verslaafd, dit jaar wordt alweer mijn vierde staf jaar
En de leuke staf met kampvuur en stafhap enzo, is echt alleen in Bergeijk. Super locatie (y)
Bergeijk is idd super!!
Altijd gezellig daar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marjoleinft schreef:ik denk wel dat je ook je eigen paard mag meenemen.
het is wel vrijwilligerswerk.
maar als ik daarintegen gratis mijn paarden mag meenemen scheelt mij dat weer 150 euro p.p aan stallingsgeld thuis.
je kan beter even contact opnemen met rosworld of even een mailtje sturen naar silvana84 hier op bokt. die werkt daar.
website van rosworld is http://www.rosworld.nl.
ik ga van 11 juli tot 7 augustus.
ze zijn nog op zoek naar mensen.
je kan daar slapen en je krijgt er eten en drinken.
Ezumii schreef:Op Klein Oever heb je wel tijd voor je eigen paard hoor, in de zin van een uurtje rijden en klaar.
Dat moet je dan even goed regelen met de rest van de begeleiding, ik weet niet als wat voor leiding je wilde gaan? Voor de kinderen of manege?
Phylos schreef:ja inderdaad ik denk dat je enorm gesloopt bent...ik vond het ook wel een struikelblok dat je dus 2 weken moet, wat ik vandaag dus hoord...dat had ik via de site en mail niet begrepen...ik zat zelf meer aan een week te denken in eerste instantie (ook vanwege die fysieke zwaarte)
marjoleinft schreef:blon_D.
ik denk wel zeker dat je je gaat vermaken.
en als je peter gewoon de 21 jarige god met zijn goddelijke lichaam noemt komt het helemaal goed hoor.
hij kan soms wel oversext zijn maar wel grappig.
Blon_D schreef:Phylos schreef:ja inderdaad ik denk dat je enorm gesloopt bent...ik vond het ook wel een struikelblok dat je dus 2 weken moet, wat ik vandaag dus hoord...dat had ik via de site en mail niet begrepen...ik zat zelf meer aan een week te denken in eerste instantie (ook vanwege die fysieke zwaarte)
1 week ponykamp begeleiden zal denk ik op veel plaatsen niet lukken. Omdat ze je moeten leren kennen en eerst zullen aftasten wat je wel en niet kan. Ik denk dat je als je er langer bent meer verantwoordelijkheden zal krijgen. Ik kan het mis hebben hoor maar dat is mis visie. Ik ga zelf 4 weken naar rosworld met mijn paard.