ik ben vorig jaar ook met een 5 jarige gegaan gewoon kijken wat je paard aangeeft. als het niet gaat of hij heeft rust nodig gewoon een keer niet rijden. ik heb zelf de hele week gereden was gewoon goed op conditie alleen met springen erg rustig aan gedaan hij was er nog geen fan van is in die week wel verandered nu doet hij het graag helemaal cross vindt hij leuk ik alleen niet zo
Inderdaad goede oefening. Vorig jaar kwam de crossles over de heg heen onze bak ingesprongen terwijl we dressuurles hadden. En aan de andere kant er weer uit. Was erg komisch
In 2004 heb in de allroudn week gedaan. Ook super leerzaam en nu aankomende juni de M/Z week.
_Tamara
Geplaatst: 13-01-09 20:04
Ik heb ook gewoon gereden op het terrein toen de rest op buitenrit ging, als er een bak vrij is kan je er gewoon in.
digo
Geplaatst: 14-01-09 10:36
manic schreef:
Inderdaad goede oefening. Vorig jaar kwam de crossles over de heg heen onze bak ingesprongen terwijl we dressuurles hadden. En aan de andere kant er weer uit. Was erg komisch
Dit is een ander paard als in de clinic. Had 2 paarden mee. Het paard wat de clinic liep is wel een stuk makkelijker geworden de laatste tijd. In ermelo hield hij zich erg strak omdat hij zo onder de indruk was.
Dit jaar hoop ik weer te gaan crossen want dat is echt leuk om te doen.
Geen idee. in de M/Z week was het gewoon 's ochtends ontbijten, 's middags lunchen en 's avonds avondeten. Overdag meestal een dressuurles en een andere optie (longeren, buitenrit, crossles, springles) en dan 's avonds een lezing of clinic.
Het enige wat je moet doen is zorgen dat je op tijd op je paard zit en voor je weggaat de stal leegtrekken. Verder wordt alles gedaan.
Je moet niks... over het algemeen wordt er 2x per dag een uur wat georganiseerd waarbij je je paard nodig hebt (kan ook longeren zijn of iets dergelijks).
Mijn pony is bijv. op dit moment 18; dus als ik 's ochtends de dressuurles mee heb gedaan; kan ik bijv. 's middags een buitenrit maken? of haar gewoon op stal laten ?
Dat is maar net wat je zelf wilt, de keuze is aan jou lijkt mij.
ik heb het weer veranderd ik ga naar de allround week van week 6 is dat uit mijn hoofd geloof ik ( 29 juni ) Ik neem mijn 10 jarige Monaco mee. Ik ben er nog nooit geweest. maar hij loopt M en hij vindt springen helemaal geweldig.. dus we gaan het beleven
Grappig, ik heb ook een 10 jarige Monaco. Overigens was er nog iemand in de M/Z week met een Monaco, daar herkende ik wel wat in. Ook zo stronteigenwijs
Overigens was de cross en springles tijdens de M/Z week ook behoorlijk pittig hoor.