Ah ben benieuwd hoe het met die twee gaat!!
Vandaag twee keer gereden eerst 'gewoon' op Joos en daarna gesprongen op Bailey.
Was ingedeeld op Rox maar die heeft best een lelijke wond op haar rug (sinds gister? zat zalf op). Dus ik naar Frans en die ging er even naar kijken. Maar ja had al zoiets van 'nee daar kan geen zadel op' en gelukkig zei Frans hetzelfde! Dus ik naar boven om te kijken wie er over waren, Bailey en Djinn, nou das een makkelijke keuze

. We waren maar met zijn vieren met springen

.
Op Joos ging wel redelijk, voelde stukken beter als de keren hiervoor! Niet zo chagerijnig, best vlot maar het is echt mijn paardje neit meer

. Waar ik ook gek van werd waren mijn benen, man wat was ik aan het slingeren en doen, werd helemaal gek van mijzelf, constant beugel kwijt enzo!
Nou ja, daarna springen. Balkjes draven, niet eens een hindernis en Bails dacht, nee hoor daar ga ik niet overheen. GVD! Daarna met kruisje en drafbalken en weer weigeringen! Dacht echt ff van 'dit komt niet goed:o'. Maar ja, heb dus in lange tijd een paard niet zo vaak getikt als vandaag! Hij nam me gewoon in de zeik!
Uiteindelijk ging het een stuk beter! En op een gegeven moment merkte ik dat Bailey er toch wel zin in had! Alleen op sommige momenten voor de hindernis onzeker en dat heb ik ook en onzeker en onzeker = niet goed

haha. Maar heerlijk als dat beestje dan zo een sprong vooruit maakt met dat geluidje erbij (op een gegeven moment pakte ik mijn teugel op en toen sprong ie al vooruit

).