@Lotte: weetje hoe die heet want kan het zijn dat ze aan der hart gestorven is? ja ik weet niet, maar anders weet ik misschien vaag wie dat is.
Oh vandaag was echt een ramp! ben écht mislukt! 
eerst springen, FÁNTÁSTISCH, uuuh not dus!
op het begin ging het wel maar daarna toen deedie ineens de 90 niet meer terwijl hij hem daarvoor zo'n 5 keerspringt alleen dan met paarden erlangs dus wou de laatste sprong zonder paarden erlangs weigerd die nou nog 2x proberen nog steeds niet dus maar weer paarden erlangs, gaathij er ngo 5x niet overheen, dus lotte der maar op probeert het 2x en lukt het niet willen we hem lager zetten om het weer op te bouwen, komt jan er net aan en mochten weniet meer springen dus ben benieuwd of Figo nog ooit over een hindernis gaat. en hij doet allemaal zo zijn best en ik moet echt op mijn handen letten dus als iemand mij met ongelijke teugels ziet rijden waarschuw mij ff, want ik wil echt niet langer dat figo zo raar loopt door mij.
daarna ik en Kirsty in de stal bij de puppys dus ze geeft een puppy aan mij begint dat lievekleine beestje voordat ik hem fatsoenlijk vast had in de lucht te spartelen en viel hij, gelukkig wel op het stro en maakte gelukkig wel nog meteen geluid enzo, dus kirsty hem trooste ik helemaal in paniekik dacht ik heb datbeestje vermoord! en daarna wassie stil, alles gevoeld en nergens last van dus nog even voor de zekerheid aan Hans gevraagt en die zei dat senjo ook keer van een tafel was gevallen op een stene vloer en die kunnen daar echt wel tegen en vooral als ie al geluid maakte en hij is nu gewoon moe en komt wel goed, dusikhoop echt dat dat beestje morgen nog leeft, kon serieus net niet eens slapen, stel jevoor dat arme beestje dood
'k schaam me écht kapot!
Dus, ikga maar weer slapen zal jullie ff niet meer lastigvallen met mijn gedrag.