Eevj schreef:ken je het kruispunt bij delfgauw? Bij de bakker en de hubo?
Heb je het adres? dan kan ik even Googlen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eevj schreef:ken je het kruispunt bij delfgauw? Bij de bakker en de hubo?
Eevj schreef:
Eevj schreef:is dat zo ver? Ik woon bij chardon en doe er 15 minuten over op een 30 km brommer
Eevj schreef:oh haha
Nouja ik zou het leuk vinden als je het kan doen. Mal blijft namelijk niet heel lang meer, en ik zou als afscheid nog een paar mooie foto's van m willen
Eevj schreef:Ja super dankjewel
Eevj schreef:oh haha
Nouja ik zou het leuk vinden als je het kan doen. Mal blijft namelijk niet heel lang meer, en ik zou als afscheid nog een paar mooie foto's van m willen
DJoysDesignz schreef:Zo moet volgende week maandag al naar schoolmaar nog steeds niets gehoord van mijn school
Stef_Winston schreef:Ik ga Optimaal van Joyce overnemen met de proefjesIk ga optimaal proberen
Beter dan Manno denk ik
en zaterdag even vragen of ik naar 10 uur mag
KarinW86 schreef:Stef_Winston schreef:Ik ga Optimaal van Joyce overnemen met de proefjesIk ga optimaal proberen
Beter dan Manno denk ik
en zaterdag even vragen of ik naar 10 uur mag
Ik ga zkr kijken
Eevj schreef:Ik heb maar even wat nieuwe foto's in me profiel gezet. Doe daar eigenlijk nooit wat aan haha
Stef_Winston schreef:Profiel is voorlopig af!Totdat ik betere foto's heb
Stef_Winston schreef:Eevj schreef:Ik heb maar even wat nieuwe foto's in me profiel gezet. Doe daar eigenlijk nooit wat aan haha
Nou het zijn leuke foto's hoor
Echt een leuk paardje heb jeEig heb ik het nooit zo op Tinkers
Maar deze vink wel mooi
Eevj schreef:Stef_Winston schreef:Profiel is voorlopig af!Totdat ik betere foto's heb
Hij is heel leuk