Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

duikertje schreef:ATE schreef:weltruste al en duikertje volgende week ff ruilen ?
Ik ben druk in de weer met mijn vader. Maar ik beloof niks hoor. HAngt een beetje van de situatie af.
duikertje schreef:Ik ga ook naar mijn stal. Welterusten allemaal.
.
. 
duikertje schreef:ATE schreef:weltruste al en duikertje volgende week ff ruilen ?
Ik ben druk in de weer met mijn vader. Maar ik beloof niks hoor. HAngt een beetje van de situatie af.
xan schreef:Slaap ze allemaal.
Ben morgen om 9.00 uur bij de blijde ruiters
rockoo schreef:hoi smuidra hoe gaat het met je man.

smuidra schreef:Goede morgen allemaal. Ik liep een paar bladzijden achter maar wat lees ik nou. Gaan Xan en Winnetou op zoek naar een paard.?????
![]()
![]()
![]()
![]()
xan schreef:smuidra schreef:Goede morgen allemaal. Ik liep een paar bladzijden achter maar wat lees ik nou. Gaan Xan en Winnetou op zoek naar een paard.?????
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja je hebt het goed gelezen. Heel spannend allemaal, want er zijn zoveel leuke paarden.
Maar het duurt nog wel even hoor, voordat er daadwerkelijk een paard staat.
smuidra schreef:Van 3 tot 7 september 2008 worden de WK vierspannen gehouden in Beesd. Ik ben er een keer geweest en het was schitterend. Alleen regende het pijpenstelen de hele dag. Doe dan je rijlaarzen aan of zo iets want het was flink soppen.
Je kan het vinden op http://www.marienwaerdt.nl
natuur5D schreef:xan schreef:Ja je hebt het goed gelezen. Heel spannend allemaal, want er zijn zoveel leuke paarden.
Maar het duurt nog wel even hoor, voordat er daadwerkelijk een paard staat.
dat is nu weer eens een leuk nieuwtje. spannend hoor! succes met zoeken en neem rustig de tijd. ben wel heel benieuwd wat voor paard het uiteindelijk gaat worden. toen ik op zoek was wilde ik perse een tinker en Amber een sportpaard. tsja en toen kwamen we Nelson tegen. voldeed volstrekt niet aan onze individuele wensen, maar we waren wel verliefd.

xan schreef:Ik sluit me helemaal aan bij het antwoordt van Winnitou.
Jullie moeten ook niet raar opkijken als het toch dat rode paard met vlekken wordt, of die ene schimmel die kan bijverdienen rond 5 dec
xan schreef:Heb ik weer .....
Ik heb eigenlijk al weer een tijdje last van een spier in mijn rechterbil. Ik voel dat ie er zit maar meer ook niet.
Heb ik vanmiddag bij de blijde ruiters met iemand meegerend in de galop, en dan zo dat je de ruiter moet vasthouden, dus je kijkt naar de ruiter en "springt" dus zijwaarts mee in galop.
Toen voelde ik het meteen. Au, die spier vond dat niet leuk, en nu voel ik "hem" ook ergens net onder mijn bil, en in mijn knieholte. Voelt niet prettig kan ik jullie zeggen.

rockoo schreef:smuidra kunnen we iets anders afspreken voor de hondjes want wij zijn dinsdag avond niet op de manege.