Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Springfoto's van laatst.

.
ik mocht het eerste jaar ook eens op d'r, ze is wel wat ouder maar rijd wel lekker, destijds.. =)
Raar paard. En veel plezier op kamp!

Dus ik naar Kiki, 'o ze staat in de buitenstal.' Pieuw, gelukkig. Dus haar naar binnen gehaald en goed geborsteld en alles en toen naar de bak en erop. Zoals gewoonlijk begonnen we in het bejaardentempo en na een paar tikken gingen we wat harder. Ze liep meteen al lekker op 2 teugels maar nog niet goed voorwaards. Dus even bijgedreven en toen wegdraven meteen op me eerste hulp. Wat is Injoy toch leuk! Naja, zal niet alles in detail vertellen. Heb vooral veel geschakeld, werd ze lekker los van en de 1e galop ging wel aardig, niet super. Op een gegeven moment ging ik teveel nadenken en ging het mis waardoor we uit de galop vielen, allemaal mijn fout. De andere kant ging daarentegen echt super! Echt heel beheerst aangesprongen en zelfs beetje per ongeluk kleine volte gegaloppeerd, Rallywood kwam eraan maar PM liep er ook dus we gingen heel heeeeeeeeeeeel langzaam en toen maar een soort van kleine volte er van gemaakt. Daarna op de lange zijde even gassen. I (L) Injoy. Ja, het was echt super leuk! Injoy aan de teugel is me eigenlijk nog nooit gelukt, of naja, die ene keer voor het uitstappen. Vind Injoy op dat gebied echt super moeilijk maar ik kreeg der wel op 2 teugels lopen en ze had der achterhand er goed bij, dus was al tevreden met dat resultaat.
Heb al wat foto's gezien en zag er weer super uit. Heb PM, RW, fotty, Ottoline, Bluemaid (??) en de 'tuiger'; Pom (?) gespot. Oe en Bram en Widuna, bijna vergeten.
En we willen uitgebreide verslagen! Per paard/les.

) Maar zo te zien en te horen is die heel leuk. ^^ En ik ben benieuwd naar je verslag. ^^ 
Heb toch nog een week vakantie voordat ik moet werken dus tijd zat om het te lezen.
Beviel me overigens erg goed.
ik was als een van de laatsten in het rijtje met alleen fleur op RW en kiki met true maid achter me. Ik heb volgens mij heel de rit als stootkussen gediend. Steeds zag ik het hoofd van RW steeds schuin achter me en kon ik Okke ervoor gooien. Was een heerlijke rustige rit door de bossen.. tot we bijna klaar waren en langs een boerderij met trampoline moesten.. we hadden gevraagt of die lieve jochies wilden stoppen met springen, wat ze overigens lief deden 

Widuna was in het begin erg sloom en rustig.. Nadat Ini had verteld dat ze Z2 was heb ik haar toch maar wat meer aan het werk gezet en werd ze steeds heter.. heerlijk paardje om te rijden.. zodra je het fout doet gaat het koppie omhoog en vertikt ze het om mee te werken,, en als je het goed doet wordje beloond

dat vind ik vaak het leuke, beloond worden voor je werk.. maar nu hoefde ik niet te werken..
heerlijk rond!
echt de perfecte les en het zat vreselijk lekker!

En lange dressuurzweep is inderdaad niet erg handig, RW kan je zelfs nog wel zonder zweep rijden.
En Pommetje klinkt echt als jou paardje, leuk! Widuna is ook super! Inderdaad, ze heeft Z2 gelopen, ze is dan misschien wel op leeftijd maar als ze eenmaal beetje heet is pas dan maar op.
En Fotty,hoe kan je der nu vreselijk vinden?!
Oké, misschien wel te begrijpen, ze is niet 1 van de gemakkelijkste en als ze wat in der hoofd heeft moet je veel moeite doen om het eruit te krijgen.
En de galop, hemels toch!