dan ga ik straks elke dag even naar mijn stal toe
om te kijken hoe het er mee is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

om te kijken hoe het er mee is

fryskhynders schreef:ik droom daar nu al van, maar ik ga niet rijden als een groep van jullie daar ook les heeft, bijvoorbveeld op dinsdag.. als jullie moeten mennen. vind ik vet eng iedereen gaat je beoordelen... aan de andere kant is het wel mijn paard natuurlijk...
achjah misschien vind ik het ook nog wel luek...

fryskhynders schreef:daar hoor ik me niks van aan te trekken maar toch...
(als wij van af jongs af aan een eigen pony en daarna paard gehad zouden hebben hadden wij nu ook wel wat meer dan b gereden...)
. 

fryskhynders schreef:en trouwens je broer heeft het ook best wel snel gedaan volgens mij...
(gelukkig zit ie daar nu niet !!
)
!! 
saroanda schreef:Ik kan wel heel goed afstijgen
][/size] fryskhynders schreef:paard geprobeerd, ergens bij arnhem

Melanieetjuh schreef:fryskhynders schreef:en trouwens je broer heeft het ook best wel snel gedaan volgens mij...
Hij heeft gewoon puur mazzel. En oké, hij kan het gewoon. Je moet er mee geboren zijn.![]()
Hij heeft het idd ook snel gedaan, maar hij is ook net zoals ons begonnen.
Ook op de manege, en daarna kregen we uiteindelijk ons eigen paardje. En daar behaalde hij het mee tot M springen..
En wij kende al mensen die in de spring sport zitten, dus toen mocht hij daar op stal helpen. En met paarden op wedstrijd. Later werd hij steeds beter, en vroegen andere aan hem op bij hun te komen werken.
Uiteindelijk is hij zelfs in Duitsland gevraagd!(gelukkig zit ie daar nu niet !!
)
En nu werkt ie in Wierden , moet ie 10 a 12 paarden per dag rijden. Uiteindelijk heeft ie nu ZZ behaald, en als ie zo door gaat wordt ie nog beter.
Dus, tsja.. Bij mijn broer kwam het gewoon op zijn pad.. En bij jou nu! En ga er lekker van genieten, en jij komt ook wel hoog met je knol!![]()
!!

!
!
! 
Melanieetjuh schreef:fryskhynders schreef:paard geprobeerd, ergens bij arnhem
Verteell !