Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zit nu nog opdat stink werk nutteloos te zijn
dan naar ukaat en dan naar brabant ben benieuwd
alvast geestelijk voorbereiden en mn proefjes alvast doornemen voor volgende week
en bokken
meer niet 

) en toen naar huis.
Hallo ,
Wat een vreselijk moeilijke beslissing is dat voor hen geweest. Dat Hogmar nu zonder pijn over de eeuwig groene weides mag galloperen... 

djinnie schreef:Zo, vandaag een fijn dagje op stal gehad. Lekker met Moon gewandeld en wat leuke spullen bij Sta-Rho gekocht. Was gezelli, Nous!
Alleen natuurlijk ook een heel verdrietige dag...![]()
Natasha en Margriet hebben helaas moeten besluiten om Hogmar in te laten slapen...Wat een vreselijk moeilijke beslissing is dat voor hen geweest. Dat Hogmar nu zonder pijn over de eeuwig groene weides mag galloperen...
Meisje, rust zacht! En Natasha en Margiet heel veel sterkte met dit verlies...
AnitaJoeri schreef:ik denk dat iedereen zich hier wel in kan vinden en bij aan kan sluiten.Ik ken dit paard en deze mensen al jaren en het blijft altijd een groot verdriet.
Volgende week weer?Marieke_ schreef:Buitenrit was zeker gezelligVolgende week weer?
Heli was best snel hahah
djinnie schreef:pfff, ik wil ook mee naar Hoek van Holland..., kan weliswaar niet, maar WIL HET WEL!!!!
djinnie schreef:Ik ook, hoor Aniet.... maar ik mis het rijden nu wel een bietje...
Heb nu toch maar rubberen springschoenen en deze passen wel goed.
(liggen onder de halsters)
Nee helaas niet dichterbij te vinden
Het is niet niks.. ik moest meteen weer aan t inslapen van mijn eigen pony denken (in mei 10 jaar geleden)