't Is echt flutweer hier btw.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

We gaan al echt hard!

Heb net even die site bekeken, werd gek van al die felle kleuren joh! 
Maar wel pure chantage, je moet gewoon dat rotblad kopen wil je lid kunnen worden
Foute boel.
). 

Zag hem bij links staan. 
Zou anders ook niet gelukt zijn

Achja zou je geen ongelijk geven, weet btw niet precies waar ik overal draadloos kan puteren
Laptop op je fiets en net zo lang doorfietsen tot het niet meer kan!
Je weet toch nog wel dat zadeltje wat ik een hele tijd geleden al wilde verkopen? Die is net opgehaald door zijn nieuwe eigenaar. En voor het bedrag dat ik wilde ook nog, gelukkig maar. Ik heb gezegd dat als het niet past dat ze hem moet terugbrengen dus ik hoor morgen of het wel of niet past. Het laatste wat ik wil is dat een paard drukplekken krijgt door mijn zadel, dan geef ik liever die €50 terug

Miss_Montana schreef:
D'r rug beweegt niet als ze galloppeerd?!"
), maar ik ken haar heel goed, Stees staat natuurlijk ook nog op een pensionstal dus 't een en ander wordt al gedaan maar ik vind 't fijn dat iemand die ik ken toch elke keer even gaat kijken. Ik ben sowieso al geen typ voor een verzorger, ik wil dat echt alles op mijn manier gebeurd, en ik vertrouw bijna niemand met Stees. 

Cassidy schreef:Het fluit hier ook al behoorlijk.
Ben trouwens nog steeds niet over mijn Jetlag heen. Stortte gisteren om 8 uur mijn bed in, en liep om drie uur alweer te spoken.