Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 13:58

Nee, ik boycot de penny want de penny is stom. Vork

't Is echt flutweer hier btw. Scheve mond

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 13:59

Haha pagina 60. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 14:00

Pff hier is het weer ook niets om vrolijk van te worden Nagelbijten / Gniffelen We gaan al echt hard!

Alleen nog een goed plan bedenken om de penny te boycotten Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 14:03

Inbreken op de pennywebsite? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 14:07

Zo computertechnisch ben ik nou ook weer niet Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 14:09

Ik ook niet eigenlijk. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 14:10

Hahaha dan zijn we dus weer terug bij af Clown Heb net even die site bekeken, werd gek van al die felle kleuren joh!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 14:14

Dan ben je geen goeie Penny, echte Penny's kunnen tegen zulke kleurtjes. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 14:24

Dan ben ik erg blij dat ik er niet tegen kan Vork Maar wel pure chantage, je moet gewoon dat rotblad kopen wil je lid kunnen worden Foute boel.

Het is vandaag weer eens stil op bokt he? Geen enkel leuk topic om te volgen ofzo (buiten deze dan Tong uitsteken).

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 14:41

Sterker nog; volgens mij moet je een abbonement nemen wil je in kunnen loggen op dat gedeelte waar Penny's mijn foto's hebben gezet. Scheve mond

Gebeurd idd zeer weinig op bokt momenteel Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 15:00

Ooh da's echt behoorlijk foute boel! Brr, heb het echt koud zeg! In de computerkamer staat het raampje altijd open en nu met dit weer is het niet om uit te houden. Zelfs nu ik het raam dicht heb is het nog koud.

Gaan jullie eigenlijk nog sinterklaas vieren dinsdag?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 15:02

Haha waarom staat dat raampje altijd open? In onze bijkeuken staat 't raampje ook altijd open maar daar ga ik ook echt niet zitten computeren. Tong uitsteken

Erm, weet eigenlijk niet hoe dat zit met Sinterklaas, weet wel dat bedrijf dinsdagavond dicht is Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 15:07

Oeh da's wel beter! Ik kreeg net te horen dat ik om 19u bij mijn tante moet zijn. Mijn twee neefjes geloven echt nog helemaal in Sinterklaas. Ga straks alvast cadeautjes inpakken, heb ik iig wat te doen Nagelbijten / Gniffelen

Bij ons staan eigenlijk altijd alle ramen open, behalve beneden. In de slaapkamers sowieso altijd op een kier zodat het fris maar niet koud word. Maar hier is die kier een beetje te groot waardoor het dus wel echt ijskoud is. Had ik maar een laptop, kon ik lekker overal pjoeteren Lovers

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 15:10

Haha grote kier? Clown

Ik kan lekker overal puteren... Achter in de tuin doet internet 't ook Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 15:11

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 15:16

Erm, d'r zit een ontvanger in m'n laptop, en bij de router zit nog iets Tong uitsteken

Enne dat filmpje: HI-LA-RISCH :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 15:19

Aha, denk dat ik dat maar overlaat een een heel laptop technisch iemand als ik dat ooit eens ga doen Nagelbijten / Gniffelen

Hahaha hij's grappig he? Clown Zag hem bij links staan.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 15:21

Haha wij hadden zo'n typ van de computerwinkel erbij gehaald *LOL* Zou anders ook niet gelukt zijn Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 15:29

Hahaha nee ben bang dat het mij ook nooit zou lukken. Wij kennen wel iemand die dat even kan doen. Maarja, heb het nu nog niet echt nodig. Ben ook bang dat ik dan helemaal niet meer van dat ding weg ben te slaan Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 15:33

Haha Tong uitsteken Achja zou je geen ongelijk geven, weet btw niet precies waar ik overal draadloos kan puteren Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 18:29

Hahaha, nou probeer het eens uit Clown Laptop op je fiets en net zo lang doorfietsen tot het niet meer kan!

Jeeej Go jij! Go jij! Je weet toch nog wel dat zadeltje wat ik een hele tijd geleden al wilde verkopen? Die is net opgehaald door zijn nieuwe eigenaar. En voor het bedrag dat ik wilde ook nog, gelukkig maar. Ik heb gezegd dat als het niet past dat ze hem moet terugbrengen dus ik hoor morgen of het wel of niet past. Het laatste wat ik wil is dat een paard drukplekken krijgt door mijn zadel, dan geef ik liever die €50 terug Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 19:38

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 08:58

Miss_Montana schreef:
Hoe kan je nou zo knettergek zijn: viewtopic.php?f=75&t=691896&hilit= Gestoord

Tsja, da's ook al iets waar ik heel voorzichtig mee ben, de vaste vakantieoppas is dan wel een dressuurruiter (die ene van " Bloos! D'r rug beweegt niet als ze galloppeerd?!" *LOL* ), maar ik ken haar heel goed, Stees staat natuurlijk ook nog op een pensionstal dus 't een en ander wordt al gedaan maar ik vind 't fijn dat iemand die ik ken toch elke keer even gaat kijken. Ik ben sowieso al geen typ voor een verzorger, ik wil dat echt alles op mijn manier gebeurd, en ik vertrouw bijna niemand met Stees. Tong uitsteken

Goed dat je zadeltje is verkocht btw, en lievvv dat ze 'm terug mag brengen als 'ie niet past. Tong uitsteken

Hier is 't trouwens flutweer, volgens mij hoorde ik net onweer. Scheve mond

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 09:22

Het fluit hier ook al behoorlijk.

Ben trouwens nog steeds niet over mijn Jetlag heen. Stortte gisteren om 8 uur mijn bed in, en liep om drie uur alweer te spoken.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 11:29

Cassidy schreef:
Het fluit hier ook al behoorlijk.

Ben trouwens nog steeds niet over mijn Jetlag heen. Stortte gisteren om 8 uur mijn bed in, en liep om drie uur alweer te spoken.

Da's minder, hopen dat je snel weer gewend bent aan de Nederlandse tijd.

Ben trouwens droog aangekomen op school, ben 5 minuutjes later weggegaan en 't was droog. Wiskundelerares heeft me net behoorlijk aan 't schrikken gemaakt, we kregen cijfers terug van het PTA, en ze keek me zo vreemd aan, ik dacht dat ik behoolijk de l*l was, had ik 't hoogste cijfer van de klas. Nagelbijten / Gniffelen