Ja, je hebt gelijk, dat moet Robje makkelijk kunnen na Loon op Zand, hihi, weet alleen niet of hem dan nog een 2e keer de laan opkrijg!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als het maar niet gaat onweren!!!
. Wat betreft het onweer gaat het denk ik wel meevallen. Het onweert vooral heel erg langs de kust in scheveningen enzo. Was net even buiten met de honden, regent een beetje maar was binnen 5 minuten weer droog.
. Fijn....morgenmiddag kom ik met Layla naar stal. Zara gaat dan even spetter rijden. Eventueel kunnen we daarna nog het park in met Diddle als je dat wilt. Gooi Layla wel bij jou in de sulky
. Ze heeft hoofdbescherming in de vorm van een fietshelm
. Ik blijf dan naast Diddle lopen zodat er niets kan gebeuren. Ik hoor het wel. Dus als je het wilt dan....leuk, graag. Maak ik wel foto's hoor van jullie
. Is leuk voor haar plakboek .......
Eefje23 schreef:Oke Tes, zie ik je morgenochtend!!
Gaat het nu regenen of morgenochtend Anous? Nou ja, ik heb rainlegs!!Als het maar niet gaat onweren!!!
Maar geloof niet dat ze echt een supervoorspelling geven voor het weekend/aankomende week.. nou ja we zien het wel

spettertjuh schreef:Ze hebben wel regen voorspelt in de ochtend. Wat betreft het onweer gaat het denk ik wel meevallen. Het onweert vooral heel erg langs de kust in scheveningen enzo. Was net even buiten met de honden, regent een beetje maar was binnen 5 minuten weer droog.
Hey wat goed dat het tuig past Anushka. Fijn....morgenmiddag kom ik met Layla naar stal. Zara gaat dan even spetter rijden. Eventueel kunnen we daarna nog het park in met Diddle als je dat wilt. Gooi Layla wel bij jou in de sulky
. Ze heeft hoofdbescherming in de vorm van een fietshelm
. Ik blijf dan naast Diddle lopen zodat er niets kan gebeuren. Ik hoor het wel. Dus als je het wilt dan....leuk, graag. Maak ik wel foto's hoor van jullie
. Is leuk voor haar plakboek .......
Leidsels en strengen zitten zelfs nog ingepakt Citaat:Daar hebben we Kaar Paulusma

dus eefje we kunne wel naar buiten hoop dat ik het ga redden ik ben net wakker

mischien tot morgen dan hé