Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
naadje24 schreef:haha snap ik hoor![]()
heb er wel echt al zin an!!![]()
ja dan duurt een maand toch wel heel lang hoor![]()
Maar goed als ze straks bij jullie komt kan ik wel gelijk aan de slag met lessen enz..
foutje! maar dat komt omdat k dr nog helemaal niet gezien heb
naadje24 schreef:en bij wie les jij?
ik kom als het lukt nog wel een keer kijken
ik vindt haar zeer tevrede les geven maar dat vindt ik van de gene waar daan bijlest ook en vindt luuk ook wel oke les geven
en ja over nicole heb ik geen woorden maar daar kom je wel achter als je opstal
en anders moet je het maar aan andere vragen maar ik nee geen woorden voor
naadje24 schreef:en bij wie les jij?
ik kom als het lukt nog wel een keer kijken

!
.
!AnneOmie schreef:Hier gaat het al weer hoor... heb gedaan wat shir zei.. adem in adem heeeeeeel lang uit
pascha7 schreef:wel een leuke meid hoor nicole maar niet mij manier van rijden en de meningen verschillen daarover

bloempie186 schreef:zooo wij zijn weer trug van het zwemmen! was wel weer ffies lekker!

danifur schreef:bloempie186 schreef:zooo wij zijn weer trug van het zwemmen! was wel weer ffies lekker!
Heeerlijk....![]()
danifur schreef:bloempie186 schreef:zooo wij zijn weer trug van het zwemmen! was wel weer ffies lekker!
Je moeder kwam opeens naar me toe vanavond om een en ander vragen
ShirleyA schreef:pascha7 schreef:wel een leuke meid hoor nicole maar niet mij manier van rijden en de meningen verschillen daarover
Ik vind Nicole wel heel prima hoor! Ze rijdt nl wel beter dan ieder ander, ze rijdt de paarden altijd zonder haar geduld te verliezen en ik heb t idee dat ze de paarden wel eerlijk behandeld.
Het nu alleen zo dat ik sinds kort op de methode v AdB ben over gestapt en ja dat is weer heeeeel anders rijden, op die manier geeft niemand les bij ons.
Ik vind t niet zo netjes om Nicole hier zo te 'omschrijven', het is een prima meid, vriendelijk en heel behulpzaam en ik heb tijdens de vakantie ooit wat lessen gehad v haar en die vond ik heel zinnig!
Ik vind het beter als iedereen zelf zijn mening vormt....
Ze heeft gewoon zo´n goede techniek en ze pakt een paard niet zomaar te hard aan! als het nodig is is het nodig en daarna is ze ook weer eerlijk!Daar gaat het om eerlijkheid!

sjorsie schreef:@ pascha7: sorry dat ik even inbreek in jullie topic: maar als je een opfok zoekt die goed is en niet ver uit de buurt moet je www.kickersteyn even bellen, ik sta daar ook met een hengstveulen en 2 jarige vanaf volgende week en het is daar goed geregeld en niet extreem duur
en jullie hebben een GEZELLIG stalgenootje aan Naadje24, haha