Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Samy schreef:Hoe laat was je weg gegaan dan? Stage was toch om 5 uur afgelopen?
Ik wilde echt een merrie.
Haha, misschien Teigertje dan maar.
Iwannaseemoooooooorepictures.

Samy schreef:Ag beter dan die kleurtjes
Wel echte Castellum kleuren
Samy schreef:Eek, hoe laat spreken we morgen af trouwens?
Appelflapje schreef:En zijn naam vind ik ook al niet passend. Maaaaaar, ik vind het wel een gaaf beestje! Zo zwart met die bles!Iwannaseemoooooooorepictures.
Samy schreef:Castellum kleuren zijn nu weg.
Uuh ik ga even kijken hoe laat die beurs afgelopen is ...
). Maar had gewoon niet verwacht dat ie in zo'n korte tijd zo'n ontzettend dikke speknek gekregen had.
Of het ligt aan de foto, want op die foto is ie echt super. Terwijl ik hem helemaal niet leuk heb gevonden ooit. Vond 'm altijd stom en vervelend, want hij beet. En toen ik hem in de wei moest zetten ging ie me meetrekken enzo.
Appelflapje schreef:Ik vind het ontzettend vervelend, dit bokt.![]()
Maarre.. ik dacht wel dat het Goofy was. (Echt waar, haha. Niet omdat ik anders dom lijk ofzo.). Maar had gewoon niet verwacht dat ie in zo'n korte tijd zo'n ontzettend dikke speknek gekregen had.
Of het ligt aan de foto, want op die foto is ie echt super. Terwijl ik hem helemaal niet leuk heb gevonden ooit. Vond 'm altijd stom en vervelend, want hij beet. En toen ik hem in de wei moest zetten ging ie me meetrekken enzo.
![]()
hahaha! Aangezien hier miljarden omgaan en ik soms de bedragen hoor ...
die heeft Vera nog verzorigt of zo 
)