Whitney wordt inderdaad erg oud. We hadden de kindjes aan de longeerlijn gedaan om eens een galopje te voelen. Maar mevrouw Whitneyy dacht daar even anders over, totdat sjaslique met een gewone zweep ernaast ging rennen
. We hebben het oma'tje echt niet afgebeuld hoor je hoeft er alleen maar naast te blijven en een zweep bij je te hebben en dan kan het oude lijfje opeens nog vrij hard
Het tweede halfuurtje had ze het goed onthouden, toen ging het zonder problemen wel 4 rondjes goed
Een meisje op Elgiza zat maar "ik durf niet in galop, ik durf niet in galop"...maar toen zat ze al in galop
. En toen was het opeens "oow cool ik wil nog een keer
"
Zaterdag op Roxy gereden, daar wilde ik altijd nog eens op rijden. Gewoon uitproberen is altijd leuk. En ik moet zeggen dat het niet tegenviel. Ik moest wel tegen mezelf blijven herhalen "loslaten loslaten" want ik heb zo de neiging om alles dan maar vast te gaan zetten in mijn lijf. Maar er zaten nog best een paar mooie ontspannen stukken bij toen ik het trucje van het loslaten eenmaal doorhad. Dus daar ben ik het lieve dier wel dankbaar voor
.
Aankomende zaterdag benieuwd hoeveel vuurwerk er wordt afgestoken, ik neem alvast 1-secondelijm mee
En ookal is het nu al 1e kerstdag: Fijne Feestdagen allemaal!!