Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
AnnemiekvM schreef:Morgen ga ik weer met Tommie naar de kliniek. Heb wel het gevoel dat het beter gaat!
De manege is trouwens door de weeks om 22.30 gesloten...
ben wel benieuwd
sannuhh schreef:Oja weer even een leuk nieuwtje!!!
Als ik straks weer mag rijden, krijg ik weer m'n eigen paard!!![]()
![]()
![]()
Hoop dat het beter gaat dan bij Dero, dat ik 'm niet al naar 7 maanden hoef in te laten slapen.

ik leef met je me..
ik heb een van mijn paarden 2 weken geleden moeten laten inslapen omdat hij een ocd tje had die niet ingekapselt was en zo door zijn been heen schoof opereren gaf te veel risico zou maar 20% kans hebben dat hij het zou halen....
nouw hopen dat je snel weer kan rijden op tommy
Elmootjuh schreef:dat is mooi annemieknouw hopen dat je snel weer kan rijden op tommy
Eventjes geduld nog, maar het schiet op!
en je kan beter langer wachten met rijden dan te vroeg beginnen
Grappige naar Urnie, hoe oud is ie?
en we gingen eerst buitenritje maken en dan op het buitenterrein crossen. Manouk was heel blij dat die mocht crossen en ging helemaal bokken enzo en toen is ze eraf gevallen. hele cap enzo onder zand.. en chanel heeft dus weer een stopaanval en toen ging die van keihard galop stoppen en is ze eraf gevallen op haar arm.. zat ze er weer op en is ze er meteen weer vanaf gevallen en toen ging ik met haar ruilen en zat ik dus op chanel.. en toen ging het heel goed maar net op het eind ging die weer stilstaan aan de kant. ik bleef echt bijna zitten alleen toen viel ik er nog net af
was echt lol
(voor mij dan
)
, als ze stopt vliegt paktisch iedereen eraf!