Nee niet met Lex
Met Roxanne !
pfff vermoeiiend springpaard
Mwhahaha 
Hoor dennis, Nouw dat was wel 1.60
Daar krijg je echt een kick van
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Met Roxanne !
pfff vermoeiiend springpaard
Mwhahaha 
Nieuwe paginaa

Gelukkig niet als een randdebiel door de bakscheuren! 

(Best eng hoor
)

)
)
(jammer dat ze laatste sprong niet op de foto staat, die was echt ergg
Mwhahaha..
) 

:D:D heb er echt zin in..

dan zit je gelijk lekkerder voroal ik galop

. Eerst kwam ze met Rox, maar dat vertrouwden we allebei niet zo. Toen zij ze Jo... eerst had ik zoiets van.. uhm hum.. zal ik dat nou wel doen.
. Ik heb alleen maar de kruisjes gesprongen. Ik mocht van Nicole niet verder. Ze was bang dat het dan wel fout zou gaan
.

lexlover schreef:Maaruhh. op wie zat je vrijdag ?? ( ik was vrijdag ook op de manege)
. En toen trapte ze ook nog eens zomaar naar Rox... dat pik ik dus niet he 
. 

oeps..
fryskhynders schreef:hallo iedereen, ik wil wat vertellen dus doe ik dat maar hier..
ik heb mijn locatie en mijn onderschrift veranderd, ja ja deze week ga ik op kamers, vanaf vandaag ja het is nu 1 okt
ben ik een echte barneveldse en geen almerse meer vet vreemd.Ik heb er toch 12 jaar gewoond ofzo. Natuurlijk blijf ik gewoon een fries![]()
en dan ga je je dus ergens anders in schrijven en dan moet je je oude adres in vullen, dus ik woon nu gewoon niet meer thuis..
zodra ik die krukken gedumpt heb, dat is deze week, ga ik daar ook echt wonen, ik denk zelf dat dat woensdag of donderdag is.
ik heb er zoo veel zin in...
heb helaas weer voor morgen (vandaag) mijn les afgezegd, volgende week kan ik weer rijden, tjah dat gedoe met vandaag en morgen... moet je maar niet zo laat op bokt zittenoeps..
nou dat wou ik ff zeggen
groetjes annika
mwhahaha Astor schreef:Hou het aardig hier