Sanniiy16 schreef:@liquita: Hoe maak je die bewerkingen?? Annique kon het ook geloof ik en dat programma kan je downloaden ofzo??
Programma is GRATIS te DOWNLOADEN OP:
http://www.lumapix.com
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sanniiy16 schreef:@liquita: Hoe maak je die bewerkingen?? Annique kon het ook geloof ik en dat programma kan je downloaden ofzo??
Hackie schreef:sjorsie schreef:AAAAAAHHHHHHHHH!!!!
Zo om half 2 examen, open vragen dus erg veel schrijf werk
duimen julllie een beetje voor me????![]()
doei!!!!!!!!
Geduimt
Vanavond foto's maken van me dikkie haha die is dus niet foto geniek
, moet alleen 8 weken wachten op de uitslag
. Manege Veldt is niet voor niets de Gezeligste manege van Nederland!!!
Sanniiy16 schreef:hahaha
nou wij hadden ook lol hoor op het andere bankje:D
alleen het begin van de avond was minder gezellig
Maudje schreef:*breekt even in het veldt topic*
Gekkie van Nancy is toch niet ingeslapen hé !!??? Vanwege de foto's ?
Sanniiy16 schreef:hahaha
nou wij hadden ook lol hoor op het andere bankje:D
alleen het begin van de avond was minder gezellig
Maudje schreef:Oké; wat heeft hij eigenlijk dat hij niet meer bereden wordt ?
sjorsie schreef:Maudje schreef:Oké; wat heeft hij eigenlijk dat hij niet meer bereden wordt ?
Hij is aan drie benen officieel afgekeurd, en eigenlijk opgegeven, maar daar wilde ze niet aan dus nu stapt ze ermee en het lijkt aardig te gaan dus petje af hoor, ze heeft er erg veel geduld mee, wat hij precies aan zijn benen heeft moet je haar vragen ik dacht hoefkatrol en een chippie, maar hoe precies??
Hackie schreef:Wat is een chippie ??

) Sanniiy16 schreef:@Liquita: Was het zo erg dan??
Ik heb me ingehouden omdat jullie er allemaal zaten
hahaha
maare dat meisje had dr paard al anderhalf uur in dat bakje staan
En ik vind dat iedereen evenveel recht heeft op het bakje
Het is tenslotte eigenlijk een 10 minuten bakje
Maar ze wou dr paard er niet uit halen omdat Tara op het land staat en die van haar in stal vanwege dr been,, dus toen werdt ik helemaal kwaad want ze kan wel vollop op dat dier weer rijden ( wat eigenlijk heel slecht is omdat ze net 3 dagen niet meer kreupel is ) maar ze kan niet terug op het land..
Dus ik werdt een beetje kwaad
Maarjaah
. Eigenlijk hoorden we er nu weer op te kunnen beginnen met stappen, maar ze zagen geen vooruitgang in de scans
dus nu nog 3 maanden stappen en hopen dat het er dan wel beter uitziet!
er kwam hulp bij en bokken en steigeren dat leo deed
helemaal niet goed voor der beentje
Sanniiy16 schreef:@Liquita: Was het zo erg dan??
Ik heb me ingehouden omdat jullie er allemaal zaten
hahaha
maare dat meisje had dr paard al anderhalf uur in dat bakje staan
En ik vind dat iedereen evenveel recht heeft op het bakje
Het is tenslotte eigenlijk een 10 minuten bakje
Maar ze wou dr paard er niet uit halen omdat Tara op het land staat en die van haar in stal vanwege dr been,, dus toen werdt ik helemaal kwaad want ze kan wel vollop op dat dier weer rijden ( wat eigenlijk heel slecht is omdat ze net 3 dagen niet meer kreupel is ) maar ze kan niet terug op het land..
Dus ik werdt een beetje kwaad
Maarjaah
Hackie schreef:@ LIQUITA welk lettertype heb je voor je collage van Dior gebruikt ?? Hij is echt mooi
(Ik heb hem ook gedownload)
LIQUITA schreef:
Eingenlijk wil ik er helemaal niks over zeggen, maar ik heb toch een vraagje. Waarom ga je alleen tegen haar zo tekeer? Er zijn toch meer paddocks en daar stonden ook al heel lang paarden in.
Tja.....ik vind het ook een beetje onzin dat een paard wat op het land staat, ook nog in de paddock moet. Maarjaah, dat is mijn mening!!!!