WIE rijd er op manege groenesteyn ?!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Blueberry

Re: WIE rijd er op manege groenesteyn ?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:29

Leuk! schofthoogte? niveau? Merrie/ruin? kleur?

Lachen

_Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 22:21

T was een merrie 1.54 donkerbruin en ze had geen niveau.. ze was meer recreatief gereden Knipoog.
Maaarrrrr de koop van iwan is rond Haha! Maar de eigenaresse vind het heel moeilijk om afscheid te nemen dus hij komt over 11 daagjes (waarscijnlijk zondag over een week)
YOEHOE IK BEN HAPPY

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 09:58

maar ben je er al geweest? en heb je er op gereden enzo?
Echt cool kat!
ik kom wel even een keertje kijken!

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 10:39

@ _Katja, komt die op groenesteyn te staan?

Ik ga stoppen op groenesteyn omdat ik nu een verzorgpaard heb, baal best wel. Over 2 weken mijn laatste les...

Blueberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 16:37

Hou je wel les Sigrid?

Katja: Heb je er al op gereden dan?

_Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 19:51

Jaa ik heb er al op gereden enzo en het voelde gewoon heel goed !
Nee hij komt op de Utrechtse manege Lachen

_Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 19:52

hij is vandaag trouwens goedgekeurt ! joehoe
@sigrid das toch superleuk een verzorgpony !

Niki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 20:18

_Katja schreef:

Gefeliciteeeeeerd Haha!
Pogo vond de DA helemáál niet leuk. Ach gut Zaten met zn allen aan hem te plukken en te doen, werd ie stapelmesjokke van Clown

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 20:39

en weet je al wat er was?

Niki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 21:04

Een verkoudheidje, medicijnen heb ik al gekregen (gewoon over een handje biks en hij eet het wel Huilen van het lachen), niet te hard laten werken en lang droogstappen na het rijden. Ja

Blueberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 21:09

Heb je hem door een eigen arts laten keuren katja?

En de Utrechtse Manege heeft geen weiland heh..

_Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 21:15

Jaja door eigen arts.
Nee weet ik geen weides maar wel in de zomer 2 weitjes waar ze op kunnen Knipoog

_Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 21:17

Hij zei dat ie een echt sporthart had haha Lachen

Blueberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 21:17

Ja maar dat is niet voldoende voor een paard hoor. Mogen ze zomers een half uurtje op ofzo? En allleen in hun uppie toch omdat anders het land kapot gaat..

Ik ben der toen ook langs geweest voor pension. Best leuke stal voor swinters maar ik zou m zomers dan lekker naar GS verhuizen! Kan die tenminste dag en nacht op t land en lekker paard zijn. Zo te zien is het wel een pittige pony, is ie gewend om 23 uur op stal te staan? Hoeveel staat ie daar buieten en wordt ie gereden per dag?

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 12:30

Blueberry schreef:
Hou je wel les Sigrid?

Katja: Heb je er al op gereden dan?

Op groenseteyn niet, ik neem wel af en toe daar met Smokey les. Alleen is hij pas vier dus ik leer even meer van hem dan hij van mij Tong uitsteken Laatst maakte ik nog een hele rare val van hem af Bloos

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 12:31

_Katja schreef:

Ja is ook super!
Maar groenesteyn ga ik zeker wel missen!
Maar mijn zusje wilt op les en Evita kan ik ook niet missen, dus ik kom nog wel vaak langs Lachen

_Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 15:53

Blueberrie ze mogen er op zolang er geen andere willen en ze mogen ook samen als dat goed gaat.
en de pony is heel sociaal dus dat zal wel gaan Lachen
En over buiten zijn.. ik wil zo vaak mogelijk naar het bos en park enzo dus ik ga er wel voor zorgen dat hij lekker vaak buiten komt Knipoog

Kinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 22:36

Niki_ schreef:
Een verkoudheidje, medicijnen heb ik al gekregen (gewoon over een handje biks en hij eet het wel Huilen van het lachen), niet te hard laten werken en lang droogstappen na het rijden. Ja

Laat me raden... Ventipulmin? Clown We kunnen op Groenesteyn wel een familiepak bestellen. Ik moest een pot, Kit ook, Marc ook en nu jij ook!

KAT, GEFELICITEERD MEIS!!!!!!!!!!!!!! WAT ONTZÉTTEND LEUK!!! Ik ben echt héél blij voor je. Het enige jammere vind ik is dat je nu officieel 3-4 gaat verlaten! Verdrietig
Maargoed. Ik gun het je echt héél erg!!!

Kinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 22:38

Mitland heeft toch wel zo'n losgooi weitje? Ik heb de Paarden daar nooit horen klagen hoor. Op Mitland! Haha!
Hahaha. Ik ben zelf natuurlijk dolblij dat Colo vanaf Maart tot November 24/7 het land op kan, maar als het niet kan dan kan het niet. En je was al zo gewend op Mitland toch Kat? En het is ook een stuk goedkoper dan Groenesteyn! Haha!
Maar het was wél gezellig geweest Kat!

Niki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 23:15

Kinee_ schreef:
Niki_ schreef:

Laat me raden... Ventipulmin? Clown We kunnen op Groenesteyn wel een familiepak bestellen. Ik moest een pot, Kit ook, Marc ook en nu jij ook!

Huilen van het lachen Jup. Dat spul stinkt wel, krijg die geur niet meer van mn handen. Scheve mond
Pfoeii volgens mij vinden de jonge paarden Pogo iets te leuk.. Bloos! Vandaag waren Kitty en nog een meisje aan het longeren, paarden zien Pogo en schieten er omstebeurt vandoor.. En toen kon ik de bak niet meer uit omdat 1 van de 2 maar bleef wegrennen zodra ze hem weer te pakken hadden Clown

Kinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 00:11

Dat spul STINKT? Heb je poeder of iets anders? Hummm. Ik vond het eigenlijk wel lekker ruiken! Het rook naar een herstellend Paard! Clown Hahahahaha grapje.
Niki, Pogo ÍS ook leuk!

Mandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 12:44

Nou ik ben van mening dat je een paard geen groter plezier doet dan elke dag minstens een paar uur op de wei en contact met soortgenootjes. Zonder t mens om zich heen gewoon even lekker vrij zijn.

En kan je wel elke dag met hem naar buiten maar dat is wel iets heel anders dan lekker los op de wei.
Maar ieder zijn eis maar ik eis zeker weiland voor mijn paard. Heb geen zin dat mijn paard een hokke paard word en 24 uur per dag zowat op stal staat. En als hij uit zijn stal komt moet hij werken en is hij nooit 'vrij"

Kine je hebt ze nooit horen klagen heb je ze ooit wel horen wensen? Dan weet ik wel zeker welke optie hun kiezen.

Katja weet je al welke pony t word of heb je nog geen keuze kunnen maken?

_Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 13:47

Kinee_ schreef:
Niki_ schreef:

KAT, GEFELICITEERD MEIS!!!!!!!!!!!!!! WAT ONTZÉTTEND LEUK!!! Ik ben echt héél blij voor je. Het enige jammere vind ik is dat je nu officieel 3-4 gaat verlaten! Verdrietig
Maargoed. Ik gun het je echt héél erg!!!

Haha dankje Haha!
Jaa.. ik weet niet hoeveel lessen ik nog heb maar ik rij deze kaart nog af..
maarja misschien zie ik jullie nog wel is in t park Haha! en marleen zie ik nog wel als ze ameer gaat doen enzo Haha!

_Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 13:52

Kinee_ schreef:
Mitland heeft toch wel zo'n losgooi weitje? Ik heb de Paarden daar nooit horen klagen hoor. Op Mitland! Haha!
Hahaha. Ik ben zelf natuurlijk dolblij dat Colo vanaf Maart tot November 24/7 het land op kan, maar als het niet kan dan kan het niet. En je was al zo gewend op Mitland toch Kat? En het is ook een stuk goedkoper dan Groenesteyn! Haha!
Maar het was wél gezellig geweest Kat!

Ja ze hebben 2 weitjes waar ze opkunnen Knipoog
en k vind mitland zo'n fijne manege iedereen let op je paardje dat het goed gaat enzo en de lessen vind ik ook heel fijn enzo Lachen
Ik had ook wel liever gehad dat de pony gewoon in een groep in de wei kon, maar idd het kan niet als het niet kan.. en t is ook goedkoper jah Tong uitsteken

_Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 13:55

Mandy_ schreef:
Nou ik ben van mening dat je een paard geen groter plezier doet dan elke dag minstens een paar uur op de wei en contact met soortgenootjes. Zonder t mens om zich heen gewoon even lekker vrij zijn.

En kan je wel elke dag met hem naar buiten maar dat is wel iets heel anders dan lekker los op de wei.
Maar ieder zijn eis maar ik eis zeker weiland voor mijn paard. Heb geen zin dat mijn paard een hokke paard word en 24 uur per dag zowat op stal staat. En als hij uit zijn stal komt moet hij werken en is hij nooit 'vrij"

Kine je hebt ze nooit horen klagen heb je ze ooit wel horen wensen? Dan weet ik wel zeker welke optie hun kiezen.

Katja weet je al welke pony t word of heb je nog geen keuze kunnen maken?

Ja ik weet welke pony het word Lachen hij komt volgende week zondag als het goed is.
Ik denk dat iedereen met zijn pony of paard moet doen wat je wil ik bedoel alsof alle paarden op de utrechtse doodongelukkig zijn ofzo, ze kunnen er ook op een weitje met een andere pony en in de vakantie's kunnen ze ook op de wei.