Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

.
Maar de eigenaresse vind het heel moeilijk om afscheid te nemen dus hij komt over 11 daagjes (waarscijnlijk zondag over een week)

_Katja schreef:hij is vandaag trouwens goedgekeurt ! joehoe
@sigrid das toch superleuk een verzorgpony !

Zaten met zn allen aan hem te plukken en te doen, werd ie stapelmesjokke van
), niet te hard laten werken en lang droogstappen na het rijden.

Blueberry schreef:Hou je wel les Sigrid?
Katja: Heb je er al op gereden dan?
Laatst maakte ik nog een hele rare val van hem af
_Katja schreef:hij is vandaag trouwens goedgekeurt ! joehoe
@sigrid das toch superleuk een verzorgpony !

Niki_ schreef:Een verkoudheidje, medicijnen heb ik al gekregen (gewoon over een handje biks en hij eet het wel), niet te hard laten werken en lang droogstappen na het rijden.
We kunnen op Groenesteyn wel een familiepak bestellen. Ik moest een pot, Kit ook, Marc ook en nu jij ook!

Kinee_ schreef:Niki_ schreef:Een verkoudheidje, medicijnen heb ik al gekregen (gewoon over een handje biks en hij eet het wel), niet te hard laten werken en lang droogstappen na het rijden.
Laat me raden... Ventipulmin?We kunnen op Groenesteyn wel een familiepak bestellen. Ik moest een pot, Kit ook, Marc ook en nu jij ook!
Jup. Dat spul stinkt wel, krijg die geur niet meer van mn handen. 
Vandaag waren Kitty en nog een meisje aan het longeren, paarden zien Pogo en schieten er omstebeurt vandoor.. En toen kon ik de bak niet meer uit omdat 1 van de 2 maar bleef wegrennen zodra ze hem weer te pakken hadden
Hahahahaha grapje.
Kinee_ schreef:Niki_ schreef:Een verkoudheidje, medicijnen heb ik al gekregen (gewoon over een handje biks en hij eet het wel), niet te hard laten werken en lang droogstappen na het rijden.
Laat me raden... Ventipulmin?We kunnen op Groenesteyn wel een familiepak bestellen. Ik moest een pot, Kit ook, Marc ook en nu jij ook!
KAT, GEFELICITEERD MEIS!!!!!!!!!!!!!! WAT ONTZÉTTEND LEUK!!! Ik ben echt héél blij voor je. Het enige jammere vind ik is dat je nu officieel 3-4 gaat verlaten!![]()
Maargoed. Ik gun het je echt héél erg!!!

en marleen zie ik nog wel als ze ameer gaat doen enzo

Kinee_ schreef:Mitland heeft toch wel zo'n losgooi weitje? Ik heb de Paarden daar nooit horen klagen hoor. Op Mitland!
Hahaha. Ik ben zelf natuurlijk dolblij dat Colo vanaf Maart tot November 24/7 het land op kan, maar als het niet kan dan kan het niet. En je was al zo gewend op Mitland toch Kat? En het is ook een stuk goedkoper dan Groenesteyn!
Maar het was wél gezellig geweest Kat!

Mandy_ schreef:Nou ik ben van mening dat je een paard geen groter plezier doet dan elke dag minstens een paar uur op de wei en contact met soortgenootjes. Zonder t mens om zich heen gewoon even lekker vrij zijn.
En kan je wel elke dag met hem naar buiten maar dat is wel iets heel anders dan lekker los op de wei.
Maar ieder zijn eis maar ik eis zeker weiland voor mijn paard. Heb geen zin dat mijn paard een hokke paard word en 24 uur per dag zowat op stal staat. En als hij uit zijn stal komt moet hij werken en is hij nooit 'vrij"
Kine je hebt ze nooit horen klagen heb je ze ooit wel horen wensen? Dan weet ik wel zeker welke optie hun kiezen.
Katja weet je al welke pony t word of heb je nog geen keuze kunnen maken?
hij komt volgende week zondag als het goed is.