manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Heranda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 21:18

Inderdaad zoiets, omdat de verzekering niet alles vergoed?

En het is niet alleen voor het hooi/stro werd er verteld, ook voor de wei omdat die ook is verwoest door al het water van het blussen etc.

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 22:41

gaan jullie wel allemaal naar dat feest van Arduin dan? Mag ik ook mee of vinden jullie dat ik niet kan gaan omdat ik er niet meer werk. Ik heb wel een uitnodiging gekregen...

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 09:57

tuurlijk gaan we naar het feest (daar hadden we t een aantal blzijdes trug al over tog?)
Van mij mag je mee hoor, zonde om je uitnodiging te laten liggen tog?
enne Nel, Thirz en ik hadden al een ideetje voor een leuke outfit we doen gwoon allemaal van die "boeren"hoofddoekjes op *thirz heeft t bedacht, maar vind het een top idee!*
en als je der geen hebt, kom je der nog niet onderuit want ik heb er 2 (zwart en spijker) en Thirz ook (rood en groen )
uhm iedereen weet tog wel welke doekjes we bedoelen tog? Zoniet, heb ik nog wel ergens foto's liggen van mij & doekje
*nou ga maar weer eens naar school.... ook belangrijk!

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 12:16

juist nou ik vind het prima ik heb er alleen geen...maar dat komt wel dan het is 25 onvember toch?

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 14:22

Ja en ik wil ook mee met iemand ! Want Cis, ik was je partner toch?
Ik ga zo weer lekker op shaar rijden.
Gisteren is de nieuwe pony gekomen, tis een tinker maar hij is heel iel. Ook heeft ie geen vlekken, hij is zwart met veel wit op zn koppie en 4 witte benen, zn aftekeningen lijken erg op die van Sharon.
Gisteren heb ik Shaar dr even bij gezet en ze waren meteen verliefd! Het viel me nog mee dat hij er niet meteen bovenop sprong... de eigenaresse vertelde ook dat Gjeldor (zo heet ie gloof ik) altijd gek is op hafjes...
Ik zal zo ff wat foto's van m maken!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 16:04

Jeeh ik mag zondag even een halfuurtje op voice rijden!
Is al lang geleden dat ik echt gereden heb!
Maar eindelijk is het dan weer zover!
Mag niet galloperen maar dat geeeeeeeeft helemaaaal niks!!!!!!! *o/* *o/* *o/* _/-o_ *o/* *o/* *o/*

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 16:06

hmmmmmmmmm de leuke poppetjes met de roze pompoenetjes doen het niet....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 16:47

Shaar dr nieuwe maatje:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mn nieuwe Anky dekje.. heb ik van frans gehad lief he?!
De kleur is lilac, maar das niet zo goed te zien op de foto's!
Afbeelding
Shaar kijkt echt zo van: "Moet dit echt?!"
Afbeelding

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 18:06

Aparte tinker, hij ziet er wel stoer uit!
Nel: gaaf dat je weer mag rijden, geniet ervan! (maar wel voorzichting zijn he!). De poppetjes doen t nooit uit zichzelf, als je erop klikt, krijg je dit ===> *o/* maar je moet dan nog dit plaatsen => \ tussen t 1e sterretje en het rondje, snappie? Test t maar ff!

Enne, weet nog niet of ik t idee van de doekjes leuk vindt, t was zomaar een hersenspinsel...dus daar moeten we nog maar even over vergaderen, hihi!

Ik vertrek morgen naar de stal, verkouden en wel, maar toch ga ik ff genieten! Volgende week hebben we namelijk een zware week voor de boeg: een zeker iemand komt er dan weer bij in t team, waar we niet echt blij mee zijn!! (sorry als t onduidelijk is!!)

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 20:00

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 20:01

jeeeh het is gelukt!!!!
thanx thirz!!!
coole tinker

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 20:20

Hahahaha Nel! Mag je weer ff rijden? En niet eens galopperen? Wie verteld jou die onzin dan??? Hahaha je trainster zal zondag eens ff zorgen dat je weer fijn kunt rijden!
Leuke tinker hoor Bar! Kun je samen gaan rijden!
En ik vind het doekjes thema niks voor t Arduin feest maar ik ben er toch niet hihihi, dus leef jullie uit zou ik zeggen! Wel foto's dan!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 20:29

Heel Goed Nel!

wel een beetje aparte tinker hoor Bar.. *mis zn vlekjes *
maar verder wel een leuk beestje om te zien en natuurlijk leuk dat ie zo dol is op haffies

whieieie Super nel dat je lekkr ff op voice kan rijden! is al wel lang gelee zeker... geniet er maar lekkr van dan (k duim op een beetje goed weer *kan der ook nog wel bij, ben tog al bezig voor Thirz!* ) zeg volgens mij mag je van je trainster ook nog wel een galopje doen

maar cis heb je wel dat papiertje ingevuld dan? (voor t feest bedoel ik) want de uitnodiging zelf heb ik ook nog niet, maar dat papiertje is al een tijdje gelee op de post gedaan.

Citaat:
Volgende week hebben we namelijk een zware week voor de boeg: een zeker iemand komt er dan weer bij in t team, waar we niet echt blij mee zijn!! (sorry als t onduidelijk is!!)

Ikke snap t hoor thirz Sterkte der mee!

Citaat:
Enne, weet nog niet of ik t idee van de doekjes leuk vindt, t was zomaar een hersenspinsel...dus daar moeten we nog maar even over vergaderen, hihi!

Maar tis net zoon heel top idee! en de rest vindt vast ook wel leuk *en anders haal ik ze gwoon over * en iedereen kan t en dat is met 2 vlechtjes of een staart of 2 knotjes enzo allemaal een beetje moeilijk (netzoals sommige kleuren... )
haha we kunnen ook gwoon weer Tink Pinken Daar heeft iedereen wat voor

Citaat:
En ik vind het doekjes thema niks voor t Arduin feest maar ik ben er toch niet hihihi, dus leef jullie uit zou ik zeggen! Wel foto's dan!
Nix Nouja, tis super komisch tog? Maar we maken heus wel foto's hoor Bianz

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 20:32

owja (zoefde net weer over Bar der foto's heen.. )
T dekje is MOOOOOOOI lief dat je dat zomaar krijgt

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 20:53

Ow Thirz, helemaal overheen gelezen net dat die ene weer in 't team komt. Niet aan denken van 't weekend hoor, gewoon genieten! Hoe 't volgende week loopt zie je dan wel weer!!!

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 21:21

nee ik ga dat papiertje dan nu dit weekend op de bus doen als dat nog kan.
gave tink bar, ik kom m gauw bekijken en ik vind je dekje ook heel erg leuk.
super nel dat je een half uurtje mag rijden! voice mag wel uitkijken..
en ik zou het niet erg vinden als we die doekjes niet doen om heel eerlijk te zijn. het is wel een leuk idee maar het staat mij niet zo..

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 10:12

nou dat papiertje kan dus niet meer, want je had mogelijkheid voor inschrijving tot 1 november (ben dus net te laat ) balen maarja
sorry bar, misschien kun je nog met iemand anders mee als partner en ik hoop ik ook.
ik kan het altijd nog proberen he ik stuur het gewoon op en dan zie ik wel en anders wil ik graag met iemand mee als dat kan..

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-05 15:47

*of het gelukt is weet ik niet* maar wij hebben zowiezo voor 1 extra persoon opgegeven (gwoon voor de zekerheid ) Maar het was een beetje raar, want wij hadden met zn 2-en maar 1 uitnodiging gekregen. dus mijn vader mocht een partner meenemen en ze waren er dus maar even vanuitgegaan dat ik dat dan zou zijn... Dus we hebben op het formuliertje uitgelegd dat we met zn 2-en daar werkten en dat we graag nog een extra persoontje mee wilden nemen, maar geen idee of ze dat snappen/goed vinden.
Achjoh t doekje hoeft tog nie te staan?
maar wat vind de rest? als die ook liever geen doekje hebben... tja dan ben ik de enige die t een super idee vind, en dan kunnen we miss beter een ander thema bedenken *en ik was zo blij mett thema, zag ons al helemaal lopen.... *
en cis je moet t gwoon opsturen hoor, want zo streng kijken ze vast nie naar de datum .. (lijkt mij)

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 22:01

Lief zeg dat iemand ook even op mijn "nare"verhaaltje reageert................(behalve annemijn dan over het stappen) bedankt!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 23:36

Sorry mariekje!
Ik weet wel wat voor je, dan kom je toch op paardoes werken......
offfffff we doen een sponsorloop actie via een school, met "help marieke de winter door"............

Misschien kan je zaterdag even je agressie kwijt met rijden, als jullie mogen rijden.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 20:36

Hoi, ff een kort bericht, want we gaan zo eten! (marieke, ik had niet meer gereageerd, want ik had je al persoonlijk gesproken! )
We zijn net terug op stal, paarden veilig ondergebracht en de mensen ook naar hun huisje gebracht, Katie en ik slapen gewoon op de stal. de tocht was echt top, voor een deel weer anders dan zomers, dus wel leuk om weer langs nieuwe plekken te komen! De mensen zijn wel vermoeiend, kunnen niet super paardrijden, maar zouden het liefst de ele tijd rengalop doen, kan natuurlijk niet, maar ze zijn ook nog niet zo dat ze direct onze aanwijzingen volgen! Dus aan de aanpak van de mensen moet ik nog een beetje wennen Maar al met al vermaken we ons prima en het weer was echt super vandaag! Morgen het volgende deel, dan gaan we over de hei! Iedereen nog veel plezier vanaaf als jullie nog wat leuks gaan doen!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 21:39

En ik kan het ook kort houden; ik heb je ook al persoonlijk gesproken Mariekje, dus ook van mijn kant daarom geen reactie meer!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 21:43

Nou Thirz, klinkt weer super hoor; t was ook topweer vandaag dus daar heb je ook echt mazzel mee! Dan is het allemaal nog veel mooier lijkt me! Maak je morgen een mooie foto van de hei voor mij? En ach, als de mensen errug dwars zijn en er stuiterd er eentje af, dan pas je gewoon ehbo toe en vraag je even "heb ik goed gehandelt"??? Hihihi...

En feestnummers, gaan we vanavond nog de kroeg in?????

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-05 21:45

hé thirz super dat t zo super gaat ( ) heel goed!
beetje jammer van die wat rare mensen, maarja er zijn meer mensen die vooral denken aan hun eigen plezier ipv aan de paardjes.. Maar hebben ze wel een beetje lol ofnie? *zijn ze al een beetje voorzichtig aan jou en katie gewend? en kan je morgen voorzichtig met de liedjes beginnen? of is dat nog iets te vroeg *
Nou we gaan allemaal vast iets leuks doen, maar niet egt met zn allen iets afgesproken (tja dat heb je als de één op moet passen en snip verkouden is, de ander nog steeds niet egt de ideale stem heeft en het andere persoontje doodmoe is
*de laatste had gister een druk dagje.. Smorgens half6 wakker en om half 7 in de trein, rond een uur of 1 thuis.. wat huiswerk gemaakt en vanalles... om 8 uur savonds met de familie gezellig naar het theater gegaan en dat theather was om kwart voor twaalf pas afgelopen. Toen nog naar huis en hup mn bedje in *hield mn ogen bijna niet meer open! *

Whieie! TINK PINK! *ben benieuwd *

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-05 21:50

uhm bianz ik iig niet... de volgende keer ben ik weer feestnummer, maar nu even niet
Citaat:
En ach, als de mensen errug dwars zijn en er stuiterd er eentje af, dan pas je gewoon ehbo toe en vraag je even "heb ik goed gehandelt"??? Hihihi...
haha Heel goed!

en het mooie weer is geen mazzel, ik ben de hele dag al als een gek aan het duimen *auw* maar het werkt gelukkig wel!