Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
we doen gwoon allemaal van die "boeren"hoofddoekjes op
*thirz heeft t bedacht, maar vind het een top idee!*
)
! Want Cis, ik was je partner toch?
*o/* *o/* *o/*
lief he?!
(sorry als t onduidelijk is!!)
Hahaha je trainster zal zondag eens ff zorgen dat je weer fijn kunt rijden!
*
) zeg volgens mij mag je van je trainster ook nog wel een galopje doen
Citaat:Volgende week hebben we namelijk een zware week voor de boeg: een zeker iemand komt er dan weer bij in t team, waar we niet echt blij mee zijn!! (sorry als t onduidelijk is!!)
Sterkte der mee!Citaat:Enne, weet nog niet of ik t idee van de doekjes leuk vindt, t was zomaar een hersenspinsel...dus daar moeten we nog maar even over vergaderen, hihi!
en de rest vindt vast ook wel leuk *en anders haal ik ze gwoon over
* en iedereen kan t en dat is met 2 vlechtjes of een staart of 2 knotjes enzo allemaal een beetje moeilijk (netzoals sommige kleuren... )
NixCitaat:En ik vind het doekjes thema niks voor t Arduin feest maar ik ben er toch niet hihihi, dus leef jullie uit zou ik zeggen! Wel foto's dan!
Nouja, tis super komisch tog? Maar we maken heus wel foto's hoor Bianz
lief dat je dat zomaar krijgt

) balen maarja
) Maar het was een beetje raar, want wij hadden met zn 2-en maar 1 uitnodiging gekregen. dus mijn vader mocht een partner meenemen en ze waren er dus maar even vanuitgegaan dat ik dat dan zou zijn... Dus we hebben op het formuliertje uitgelegd dat we met zn 2-en daar werkten en dat we graag nog een extra persoontje mee wilden nemen, maar geen idee of ze dat snappen/goed vinden.
Achjoh t doekje hoeft tog nie te staan?
* 
)
Maar al met al vermaken we ons prima en het weer was echt super vandaag! Morgen het volgende deel, dan gaan we over de hei! Iedereen nog veel plezier vanaaf als jullie nog wat leuks gaan doen!
Hihihi...
)
heel goed!
*
en dat theather was om kwart voor twaalf pas afgelopen. Toen nog naar huis en hup mn bedje in *hield mn ogen bijna niet meer open!
*
* 
haha Heel goed!Citaat:En ach, als de mensen errug dwars zijn en er stuiterd er eentje af, dan pas je gewoon ehbo toe en vraag je even "heb ik goed gehandelt"??? Hihihi...