ponykamp het fjordenpaard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lise81

Re: ponykamp het fjordenpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 20:52

Er is volgens mij niks mis met summer hoor! Weet natuurlijk niet wat je allemaal hebt gehoord?

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 21:06

ik moet vroeg op zaterdag Nagelbijten / Gniffelen
Eerst 's ochtends nog trainen. Dan naar kamp en een week alles doen wat God de dressuurrijder verboden heeft Haha! Clown
Ik ga alleen niet op van die super maffe, niet dak weer een been breek met m'n Juniorendebuut in zicht, zou wel weer wat voor mij zijn Nagelbijten / Gniffelen

Lise, weet Jose al dat ik Ken niet meer heb? Anders moet ik nog even bellen namelijk, niet dat ze een stal leeghoud ofzo

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-06 10:07

Nou Lise..!! ik hoor van alles dat ze niet normaal druk is nu! ze is bang van stenen! ze gaat er elke rit vandoor. ze gooit haar hoofd heel hoog omhoog! ze vliegt van links naar rechts! enz.. en dat terwijl ze bij mij vorig jaar normaal was..! jaa wel schrikkerig maar niet zo raar als iedereen nu zegt:S

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 11:03

In mijn week heb ik dat helemaal niet gemerkt...zou wel beetje meevallen dus. Wat ik wel gemerkt heb is dat ze soms wat verder achteraan liep, terwijl ze vorig jaar wat meer voorop liep.
@Kate, josé & henk weten het al van Kendi. --Lijkt me slim op niet een al te gekke te gaan. Maar volgens mij moeten we vooral gladde/modderige bochten ontwijken...of over stappen ipv galloperen Knipoog

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-06 11:09

OO ik vond het al zo raar..! sjonge wat sommige mensen kunnne overdrijven!!

Ik reed vorig jaar trouwens wel altijd achteraan hoor met Summer Knipoog! Ben jij nou helemaal klaar deze zomer met het fjordenpaard? offe?

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 11:55

Doei!
Gaaaap
Ben beetje moe. Gister uit geweest. Was midweek feest. Lachen

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 11:19

Nog maar 15 dagen! Hyper!

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 11:21

nee, vanaf zaterdag weer 1 week! Heb gisteren ook nog even mee gereden, dat was wel gezellig!

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 11:38

Jij weer mazzel. Tong uitsteken

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 13:44

Vanaf morgen nog 2 weken!! maar 15 dagen klinkt minder haha!
En was het wat Lise?! Gaat alles weer helemaal goed daar op kamp?! en ezelveulentjes al geboren??

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 15:32

Ik ga vanavond wokken Vingers aflikken

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 17:39

De kampen gaan goed hoor. Er is al 1 ezelveulentje, van Schatje..ze heet Myrthe en is heel schattig en wit!!

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 00:25

Goed idee Lise Haha! die doen het over het algemeen niet zo goed bij mij... dan breekt er wel eens wat he Nagelbijten / Gniffelen

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 10:20

Nog maar 2 weken Lachen

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 21:43

Ik ben terug en super moe.. Gaaaap Bijna 5 uur over de terugreis gedaan.. Verdrietig Maar heb een super week gehad Haha! . Ga zo slapen! Nagelbijten / Gniffelen Tivara was súper braaf!

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 10:32

Nou, even een verkorte versie van mijn kamp verhaal dan maar Haha! .

Donderdag avond kwam Jenny in Nederland aan met de trein, dus wij naar Arnhem en Jenny opgehaald. Ik had gelukkig mijn hele week vol gepland dus had nog geen tijd gehad om mijn spullen in te pakken dus heb dat vrijdag nog gedaan. Zaterdagochtend om half 11 zijn we vertrokken en om kwart voor 11 kwamen we op de parkeerplaats aan waar we met Michelle hadden afgesproken. Daarna zijn we naar Drenthe getuft, erg saai Knipoog . Onderweg is mijn vader nog in Hoogeveen uitgestapt en zijn we verder gereden naar Een. Rond half 2 geloof ik kwamen we aan, eerder dan gepland maargoed. We moesten even wachten met uitladen aangezien Lise en Eefje nog met de stallen bezig waren. Als eerste hebben we Jony uitgeladen en gekeken of die naast het hengstje kon staan. Gelukkig gaf dit geen problemen dus daarna ook de andere twee uitgeladen. Nog even spullen uit de auto gezet en een bed uitgezocht, toen samen met mijn tante de trailer weg gezet en haar even uitgezwaaid. Nou, toen was kamp toch echt wel begonnen Haha! . Tivara bleef een beetje nukken, zeker met eten, tegen Lady maar het ging wel goed op stal. Onderhand waren de meeste kinderen wel gearriveerd en werd het tijd om te eten en de regels weer te horen. Daarna werden de paarden verdeeld, en Jenny mocht op Red. Ik met Jenny mee de wei in en Red gehaald, een super leuke pony voor haar vond ik! Opgezadeld en gewacht, groepen werden ingedeeld. Wij mochten kiezen in welke groep we wilde, en we hebben gekozen voor groep 2. Evy had Jony natuurlijk nog maar een week, en Jenny had al 3 maanden niet meer gereden, dus dat leek ons slim. Meteen nog even wezen rijden met Henk. Alles ging goed, er viel alleen een meisje van Bas af omdat ze haar beugel kwijt was. De eerste avond was er nogal veel lawaai en gelach op de slaapzaal, ik viel uit bed toen ik sliep, maar verder was het een geslaagde dag Haha! . Verder zijn we een paar keer lekker zeiknat geregend, ook met de dagtocht. Met de dagtocht op de pauze plaats had iedereen zijn paard vast gezet en ging naar binnen want het regende, gelukkig kan Tivara niet vast staan dus mocht ik in de regen blijven staan Nagelbijten / Gniffelen . Verder was het zeker wel een geslaagde dag! Ik ben met Tivara door het springbosje (niet met de dagtocht!) geweest, en door het water!!!! Haha! *vond ik hélemaal niet leuk hè Eefje? Knipoog * Tivara was de hele week gewoon super braaf! Ze bleef heel rustig als de rest van de groep schrok enzo. Ik kende m'n eigen paard niet meer teurg Knipoog . Nou maar hopen dat het zo blijft Nagelbijten / Gniffelen . Oeeeh, ik ben nog steeds helemaal gelukkig door het water.. Haha Nagelbijten / Gniffelen . Helaas hadden we door de regen geen kampvuur vrijdag avond maar wel een super bonte avond! Helaas had Michelle lastvan haar rug. Nou, zaterdag ochtend alweer! Ik had écht geen zin om naar huis te gaan, maar gelukkig hadden we afgesproken om zaterdag nog een keer te gaan rijden van 12 tot 2 Haha! . We zouden eigenlijk 2 paarden huren, 1 voor Jenny en 1 voor mijn oudste zus die ook een keer wilde rijden maar te oud is voor kamp Knipoog . Omdat Michelle nogsteeds last van haar rug had en Lady veel dribbelde is voor haar ook een paard gehuurd. Roos kreeg Duke mee, Jenny Marye en Michelle Mara. We hebben lekker gecrosst, en ik heb lekker iedereen weer zwart gemaakt Haha! Nagelbijten / Gniffelen . *dus een tip, ga nooit áchter me galoperen Knipoog alhoewel, ik ga je toch wel voorbij Nagelbijten / Gniffelen * Roos die was helemaal in de wolken dat ze weer had gereden want die had heel erg last van haar rug. Ze had alleen het idee dat het nog wel 3 dagen zou duren voordat ze haar knieën weer bij elkaar zou kunnen krijgen Nagelbijten / Gniffelen . Jenny en Michelle vonden het ook erg leuk, en Evy en ik natuurlijk ook! Maar wij kenden onze paarden natuurlijk al. Nou, toen moesten we echt naar huis toe. Dus al onze zooi ingepakt en naar huis gereden. We moesten nog even langs Emmen om een auto af te zetten bij de praktijk van mijn vader. Ik weet niet hoe we gereden zijn maar iig gigantisch om! we zijn namelijk bijna 5 uur onderweg geweest om thuis te komen, met trailer is dit normaal 3 uur Nagelbijten / Gniffelen . Maarjaa.. Al met al heb ik gewoon een super week gehad! En volgend jaar ga ik gewoon de hele vakantie Knipoog .

Weet iemand trouwens of er in de herfstvakantie ook weer kamp is dit jaar?

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 11:00

Hoi Kiki, ja ik heb ook een gezellig kamp gehad! Jammer van de regen, maar ja je kan niet alles hebben.
In de herfstvakantie is er dit jaar geen kamp, omdat noord en midden niet tegelijk vakantie hebben en de ervaring van José leert dat het kamp dan toch niet vol komt.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 11:30

Hè, is dat even balen Nagelbijten / Gniffelen . Mijn vader zei namelijk: Gaan jullie nu PAS weer in de meivakantie? Of kunnen jullie AL in de herfstvakantie.. Nagelbijten / Gniffelen . Ooeeh, ik heb nu al weer zin Clown

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 13:15

Inge is home. Vork

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 13:19

Is een ponykamp in de zomer bij het fjordenpaard anders dan in de herfstvakantie?
Ik ben een paar jaar achter elkaar in de herfstvakantie geweest, was super leuk wel!

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 13:31

Wat ik heb gehoord is het wel anders in de herfstvakantie dan in de zomervakantie. Ik ben nog nooit in de herfstvakantie geweest, maar de zomervakantie is iig super!

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 18:43

Herfst en mei kampen zijn stukje kleiner meestal, 30 kinderen ofzo, dus daarom is het wel wat anders. Kans op regen is in de herfst natuurlijk ook groter, al hebben we afgelopen week ook behoorlijk veel water hebben gehad.
Mei is natuurlijk ook leuk omdat dan ook veulentjes geboren worden Lachen

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 18:59

De keren dat ik er was (in de herfst dus) was het inderdaad rustig, het weer was ook niet echt lekker.
Ik heb begrepen dat je in de zomer ook met de paarden gaat zwemmen of is dat niet zo?

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 21:37

Als het lekker weer is ga je met de paarden door het water, sommige paarden gaan dan wel zwemmen, maar de meeste houden wel hun hoefjes aan de grond Knipoog

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 10:30

Ik kan niet meer wachteeeeeeeeeeen!! Whoooeeeeee heb er zin an! Haha! Haha! Haha! Hé en nan, Thaliloee gaat niet meer mee. Nagelbijten / Gniffelen Ze heeft ruzie met jessica, en ook klein beetje met mirjam en ze zei dat ze toch ook weer ruzie met mij zou krijgen.... eigelijk ben ik nu best wel heel erg blij *LOL* Maarjaaaaaaaaaaaaa!! Enneemm wij willen er weer vroeg zijn! Dus we kijken even hoelaat we weg gaan! Knipoog En en en en en ik ga zoiezo naast mir met bed bed, maaaaar anders gaan we dan waar jullie vorig jaar lagen en dan jij en tinus aan de andere kant! Haha! Haha!