In de pony uitloop, Een nrps pony, maar hij gaat 12 dec voor de keuring bij de dierenarts. Dus er zit nog een kleine kans in dat het niet door gaat, maar daar ga ik niet van uit. En 1januari verhuis ik zelf naar Amsterdam dus tot die tijd blijft de pony bij de fokker. Hij is 2,5 en nu nog hengst, maar word deze maand geruind. Ik kijk er zooo naar uit! ☺️
Weet iemand nog een goede wedstrijdgerichte instructeur op Wennekers?
gaucho
Geplaatst: 04-12-14 11:59
Ik ben zelf geen dressuurruiter Maar zie erg goede resultaten bij de leerlingen van Christa.
maximexfleur
Geplaatst: 04-12-14 20:47
Ik les zelf bij Pieter, ben in 3 maanden erg vooruit gekomen maar hij heeft het wel al heel erg druk, dus weet niet of hij nog nieuwe klanten aanneemt. Christa schijnt idd ook goed te zijn volgens veel ruiters die bij haar lessen.
Heb via de doordravers keer les gehad van Christa, geeft goed les, en weet waar ze t over heeft. Al vond ik toen Helen fijner, maar dat lag meer aan de combi met het paard. Christa is wat kritischer naar mijn idee. Omdat ik mijn leasepaardje toen bitloos ben gaan rijden, ben ik toen verder gegaan bij Mayke Bons. Duidelijke, geduldige instructrice ook.
Haha grappig, ik reed helemaal niet veel op de volte bij haar en toen bij Christa juist wel Zal ook wel zijn welk paard, welke bak enzo Wij werkten wel met een instructiesetje, dus dat scheelt misschien? Maar ik denk dat het ook heel erg af hangt van het paard, en of de methode daarbij past/ de betreffende instructeur zich kan aanpassen aan het paard.
Mijn bijrijdster heeft dressuurles van Crista en Mick, we zijn over beiden zeer te spreken. Vroeger had ze les van Helen, maar deels op mijn verzoek is ze overgestapt omdat er weinig tot geen vooruitgang geboekt werd. Maar het zal ook wel per paard en ruiter verschillen.
Anita ik mis wennekers eigenlijk helemaal niet alleen af en toe een overdekte baan is wel fijn. Beaux staat de hele dag buiten, in een paddock zo groot als de 3 grote waren, de hele dag hooi tot haar beschikking... Voor paard kan het niet fijner Ze is ook een stuk rustiger en vriendelijker geworden.
Ik ben nu pas herstellende na een dom ongeluk wat op stal is gebeurd, iemand had haar alleen achter gelaten in de paddocks, en daar had ik nu nog steeds gedoe van. Ze is nu helemaal 100% goed, helemaal binnenste buiten gekeerd en vandaag weer heerlijk gereden!
anitaolja
Geplaatst: 08-12-14 00:01
Het Laura, fijn te horen dat Beaux het zo fijn heeft daar, klinkt idd echt super die stal zou echt niet zonder binnenbak kunnen met dit weer wat dat betreft ben ik echt verwend
Pff gelukkig gaat het weer goed met haar maar wel balen geweest, ze was dus helemaal uit haar dak gegaan met letsel maar gelukkig hersteld nu en je rijd alweer lekker
Nou ik mis Lau & Beaux wel op Wennekers hoor, maar Beaux is idd veel gelukkiger daar. Ze is echt veranderd Alleen zo jammer, dat het voor mij niet te doen is met de fiets maar dat mijn ouders me altijd maar moeten brengen, daar hebben ze namelijk niet altijd zin in
Hoi, Zijn er op wennekers ook mensen die aan grondwerk/Vrijheidsdressuur doen? En mischien mensen die daar les in kunnen geven? Aangezien mijn pony 2,5 is wil ik wat licht werk met heb doen waarmee we goed een band op kunnen bouwen
Taifoen
Geplaatst: 21-12-14 20:44
Zijn er nog mensen in dit topic die mee doen aan de wedstrijd?