Stal Verboon klets gezellig verder in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Olympia

Re: Stal Verboon klets gezellig verder in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 08:17

Ja gezellig shoppen!

Succes met je wedstrijd. Waar ben je eigenlijk heen verhuisd?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 11:31

AndreaB schreef:
Succes vandaag Flurk!! Ik zag leuke fotos op FB voorbij komen :D Wist niet dat je al zo lang bij Jan stond joh!! De weidegang is gelukt, dus ik blijf voorlopig nog ff :D Al bijna 2 jaar weer! De tijd vliegt, want ik heb Kick in oktober ook alweer 3 jaar :oo En dat betekend dat mijn pony al bijna 4 jaar dood is :x Time flies!! En ik wordt oud :')

Super dat de weidegrond gelukt is, ben blij voor je.
Stiekem moet ik zeggen dat ons nieuwe plekje erg bevalt maar ik de molen mis.
Echter die gaat er komen dus dan heb ik alles wat ik nodig heb.
Durf nu niet meer met zekerheid te zeggen dat we terug komen.
Voor mijn portemonnaie is het ook aantrekkelijker op deze manier.
Maar ik hou graag contact en zeg al heb er 9 jaar met plezier gestaan.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 09:02

Brrr.. het zonnetje zou toch gaa schijen vandaag?? :(

Als je het maar naar je zin hebt toch?! :) Mag je waar je nu staat ook in de bak mennen?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 18:56

Hoi,
Nou mijn wedstrijd is super, super gegaan.
Wel heb ik nog zat verbeter puntjes maar ik heb mijn persoonlijk recor met de pony verbeterd
Het was inderdaad super koud op de koets.
Zaterdag mochten we gelukkig onze jas aanhouden tijdens de dressuur en vanmorgen was het -1,5 dus koud.
De waterbak waar ik beetje tegenop zag ging super en mijn Groom wist redelijk droog te blijven.
Resultaat is in ieder geval 1 winstpunt en een roze wolk gevoel
Op jouw vraag kan ik zeggen ja we mogen op onze nieuwe stal mennen in de bak

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 19:05

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 20:02

Leuk Flurk! Gefeliciteerd met je puntje :D En fijn dat je daar ook gewoon kan trainen!

Vandaag ben ik lekker wezen mennen. Het zonnetje scheen dus daar moet je natuurlijk gebruik van maken :D Heerlijk 3 uur op pad geweest met super weer! Heeeerlijk!

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 11:56

/
Laatst bijgewerkt door 060606 op 15-11-18 16:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 19:23

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 08:07

Die woeste galopfoto, heel leuk! Wieneke kan echt leuk foto's maken!

Kick gaat weer de goede kant uit! :D Dat nieuwe voer doet duidelijk zijn werk, want kick begint weer wat vetjes te krijgen :D Haar hals wordt voller, de ribbetjes verdwijnen langzaam en de puntkont.. tja... daar moet ik nog even zelf wat vet op fantaseren :P
Ik heb er ook al weer een paar keer op gezeten en dat gaat gewoon helemaal goed :D Best snel al als je het vergelijkt met de vorige keer, toen heb ik er eerst 2 maanden naast gestaan. Ik hou het nog bij 20 minuutjes, zodat ze nog niet te zwaar belast wordt. En de dag erna longeren om dr even rust te gunnen, anders kan ze het nog niet bolwerken.
Zondag had ik heerlijk gereden, even kort 20 minuutjes, en maandag wilde ik het opnieuw proberen. Ze begon maandag heel goed, daar natuurlijk heel blij mee, tot ze op het eind inees weer heel erg begon te hinkepinken (die tactfout). Snel afgerond en uit gaan stappen, want toen ik op mijn klokje keek zag ik dat al ruim een half uur bezig was :x Ik was zo lekker bezig geweest dat ik de tijd vergeten was := 2 dagen achter elkaar werken is nog te veel en dan al helemaal niet dag 2 te lang door blijven gaan := Gelukkig gaf ze zelf goed aan dat ze moe was :o

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 08:31

Fijn dat kick steeds beter gaat en weer het sportlichaam krijgt.
Ja Wieneke maakt super foto's op die galop foto was hij stout maar dat leverde wel coole foto's op.
Hij had 2 tellen ervoor staan springen omdat hij het niet eens was dat hij niet achter mea aan mocht.
Het leek wel een wilde hengst.
Maar wat hebben we ondanks de regen heerlijk gereden op de waalsdorpervlakte vlakte
Tja ik mis een aantal van jullie best maar op mijn nieuwe stal kan ik het gelukkig goed vinden.
Al is het wel behelpen op een kleine ruimte.
De buitenbox daar geniet de pony volop van en het baasje ook.
Nou tot zover even de groetjes van een oud stalgenootje

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 06:44

Goedemorgen allemaal!! Wat wordt het weer een prachtig mooie dag zeg <3 I love summer!! :D Gisterenavond nog even een rustig stapritje gemaakt en ik zag dat het gras al aardig begint te groeien :D

Ennnn... nog 1 dagje werken en dan begint aan het eind van de dag mijn weekje vakantie :D Lekkerrrr

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 07:16

Fijne vakantie en inderdaad het gras wordt groen
We genieten met je mee

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 15:52

Nog geen bewijsmateriaal aanwezig, dus jullie zullen mij op mn woord moeten geloven, maarrrrr.... Kick heeft vandaag voor het eerst voor de menwagen gestaan :D Ging best aardig voor een eerste keer. Morgen gaan we weer een stapje verder :)

's Middags nog 3 uur met de zwarte monsters op pad geweest en daarna Kick nog even getrakteerd op een buitenritje. Ze had er zin in zullen we maar zeggen := Nu ben ik moe, maat straks eerst nog uit eten met de fam, want mijn paps was vrijdag jarig :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 19:08

Gaaf dat kick een grote stap gemaakt heeft
Rij maar een keer langs dan maak ik wel foto

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 19:51

Voorlopig oefenen we eerst nog even wat op het erf :D maar mochten we eens voorbij komen dan zijn foto's altijd leuk :D

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 07:49

Gisteren stonden Tom en Kick naast elkaar op de poetsplaats en Tom is er achter gekomen dat Kick een meisjes-meisjespaard is :P Hij gaf dr z'n 'liefkozende'-Jerry-knauw en Kick liet gelijk van zich horen met dr merriegegil :') hihi Tom heeft direct niets meer uitgehaald bij dr haha

We hebben eerst nog wat op het erf geoefend en zijn toen een klein stukje naar buiten geweest :D De dingen die ze normaal eng vindt reageerde ze nu heel anders op, dat beloofd nog wat :D Vanavond gaan we buiten een wat groter rondje maken. Ze doet het boven verwachting goed moet ik zeggen!!

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 09:25

Moge! Klinkt goed Andrea wat gaaf dat ze het zo goed op pakt!

Mooni komt niet meer terug op stal bij Jan. We gaan op een andere stal staan zonder opfokveulens. Dus meiden super bedankt voor de gezellig jaren op stal! Ik ga jullie missen!

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 10:46

Jammer dat je niet meer terug komt Sharon! Ik was wel benieuwd hoe stoer Mooni er nu als rijpaard uit zou zien. Waar gaat de verhuizing heen?

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 11:34

Ja ik vind het ook erg jammer! Ik heb foto's van afgelopen weekend op Facebook!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 11:50

Ik zie steeds leuke foto's van Mooni voorbij komen... Wel jammer dat je ons gaat verlaten :(

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:35

AndreaB schreef:
Gisteren stonden Tom en Kick naast elkaar op de poetsplaats en Tom is er achter gekomen dat Kick een meisjes-meisjespaard is :P Hij gaf dr z'n 'liefkozende'-Jerry-knauw en Kick liet gelijk van zich horen met dr merriegegil :') hihi Tom heeft direct niets meer uitgehaald bij dr haha

We hebben eerst nog wat op het erf geoefend en zijn toen een klein stukje naar buiten geweest :D De dingen die ze normaal eng vindt reageerde ze nu heel anders op, dat beloofd nog wat :D Vanavond gaan we buiten een wat groter rondje maken. Ze doet het boven verwachting goed moet ik zeggen!!

Zo het verhaal wordt steeds mooier
Cool
Ik ben benieuwd
Hou ons op de hoogte

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 22:16

Vanavond in één keer het erf af vertrokken en wat doet ze het goed :+: De meeste dingen die ze normaal eng vindt kijkt ze nu niet naar, alleen de trein is nu veeel enger dan onder het zadel :o? Maar goed... ze stuitert een keer en zit een paar passen in galop, dus die reactie valt nog best mee m.i.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 22:16

Staat een foto+filmpje op FB trouwens :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 06:09

AndreaB schreef:
Vanavond in één keer het erf af vertrokken en wat doet ze het goed :+: De meeste dingen die ze normaal eng vindt kijkt ze nu niet naar, alleen de trein is nu veeel enger dan onder het zadel :o? Maar goed... ze stuitert een keer en zit een paar passen in galop, dus die reactie valt nog best mee m.i.

Super gaaf, ik zal film andere keer moeten bekijken werkt even niet op mijn iPad

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 18:43

Haha, lol, vandaag vaardigheid gereden voor het eerst op m niveau. Best klein beetje zenuwachtig maar het parcours ging eigenlijk wel lekker en toen reed ik een bal jammer maar het ging lekker en toen vlak voor het eind viel er nog een bal en gefrustreerd als ik was gaf ik extra gaf ging keurig door hindernis 19 en groette af, en toen zei de jury wat doen we nu? En ik begreep het niet en toen liet hij me erachter komen dat ik nog niet gefinisht was ik was er langs gereden ipv erdoor dus ik een nieuwe poging gedaan en gefinisht en omdat we zo snel waren in het parcours kreeg ik alleen 6 strafpunten voor de ballen want we waren ruim binnen de tijd

Jullie stalgenootje deed het super en ging met een beker en winstpunten naar huis
Ik kan er in ieder geval om lachen want zoiets doms is me nog nooit over komen