Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AndreaB schreef:Succes vandaag Flurk!! Ik zag leuke fotos op FB voorbij komenWist niet dat je al zo lang bij Jan stond joh!! De weidegang is gelukt, dus ik blijf voorlopig nog ff
Al bijna 2 jaar weer! De tijd vliegt, want ik heb Kick in oktober ook alweer 3 jaar
En dat betekend dat mijn pony al bijna 4 jaar dood is
Time flies!! En ik wordt oud
AndreaB schreef:Gisteren stonden Tom en Kick naast elkaar op de poetsplaats en Tom is er achter gekomen dat Kick een meisjes-meisjespaard isHij gaf dr z'n 'liefkozende'-Jerry-knauw en Kick liet gelijk van zich horen met dr merriegegil
hihi Tom heeft direct niets meer uitgehaald bij dr haha
We hebben eerst nog wat op het erf geoefend en zijn toen een klein stukje naar buiten geweestDe dingen die ze normaal eng vindt reageerde ze nu heel anders op, dat beloofd nog wat
Vanavond gaan we buiten een wat groter rondje maken. Ze doet het boven verwachting goed moet ik zeggen!!
AndreaB schreef:Vanavond in één keer het erf af vertrokken en wat doet ze het goedDe meeste dingen die ze normaal eng vindt kijkt ze nu niet naar, alleen de trein is nu veeel enger dan onder het zadel
Maar goed... ze stuitert een keer en zit een paar passen in galop, dus die reactie valt nog best mee m.i.