vanochtend weer met faron naar buiten geweest, was echt supppper lekker weer! lekker in t zonnetje
en ben er ook achter gekomen dat faron helemaal niet bang voor honden is. ze reageerde er de vorige keren ook al niet op, maar vandaag kwamen er 2 honden blaffend op haar afgerend (hele grote, en zo'n klein keffertje) en gingen blaffend achter ons aan rennen. het duurde even voor de eigennaar ze kon pakken, maar ze liep gewoon door, en trok zich er niks van aan
Hier ook net naar het bos geweest, het is echt zo lekker weer! kwam nog wel een vrouw aan, was al bijna thuis moest nog maar een straat door. ' ja ik wil niet zeuren hoor maar is dit wel een ruiterpad?' Ja sorry mevrouw moet toch echt thuiskomen he? en toen iets van ja i'm not amused, al die paarden poepen blabla en dan springt de hond erin. Maar ik schop het alktijd aan de kant en ze had geen eens een hondenschepje bij zich. Pot verwijt de ketel....
jeetje das lang geleden, zit bijna nooit meer op de laptop dus heb bijna geen tijd om hier mee te praten.
jammer ella dat het samenwonen niet meer door gaat, maar als je er goed over nagedacht hebt dan is het goed.
die ukkies zijn echt schattig, volgends mij heeft faron daar echt een heel leuk plekje.
met alex en mij gaat het ook heel goed, ik had eergisteren een fotoshoot. was echt heel leuk. we trainen ech hard en heb er ook springles bij.
met guard gaat het ook erg goed we zijn gister 2e geworden op de europese kampioenschappen. en dat terwijl de groep die boven ons stond een klasse hoger hoorde. dus we jhadden geen schijn van kans. volgende week in drachten wedstrijd en in 3 week hebben we de finale in eindhoven. ik ben nu echt gerabraakt en moe
En hondenpoep is echt wel viezer dan paardenmest! Pff
Nou ritje op fp was echt geslaagd! En toen we terug waren mesten demi en ik nog ff te paard naar sprookjesbos om n aantal jonge dingen uit t land op te halen, Dus wij die wei in gereden die beesten achter ons aan en toen in galop naar huis! Echt uber vet!! En de ijslandertjes(inhetmeerweiland) gingen helemaal meerennen en kwamen bijna door t draad, dus wij extra doorrijden. Toen langs de kamppaarden. Die kwamen ook allemaal naar het hek gecrossed! Echt gaaf om te zien
Ja was echt gezellig geslaagd dagje!
En had 4 spijkerbroeken bij h&m online ebsteld (in de winkel hebben ze nooit lengte 34, altijd alleen maar 32) en die zitten ook allemaal prima! Dus helemaal blij mee!
Vandaag lekker rustig dagje
_Lucy
Geplaatst: 11-03-12 15:14
stom he, die lengte maten! ik heb er net een nieuwe van de edc, daar hebben ze soms wel 34 maar dan ben je ook meteen weer 70/80 euri kwijt.. maarja h&m broeken zitten me meestal toch niet lekker
Ja het zag er echt heel gaaf uit met al die paarden die mee renden! Ik was jaloers, wilde ook die paarden wel ophalen! Maarja op Condor was dat niet zo'n slim idee