Buitenritje is niet doorgegaan...Freya eindelijk wel op de trailer en toen besloot DJ dat hij dat echt niet ging doen. Herm heeft wel gereden en DJ heeft staan oefenen met trailerladen. Ooit......
Splinter
Geplaatst: 16-07-12 08:43
Balen Nicam,
taverno schreef:
Het was vanmiddag ook wel lekker,wel veel wind. Gezellig buitenritje gemaakt.
Goedemorgen! Balen Nicam dat jullie rit niet doorging. Ik heb mijn rit voor gister in Driebergen ook afgezegd. Die paden zijn superglad en er was weer regen en onweer voorspeld. Bleek het hartstikke mooi weer! Splinter, Lief is inderdaad gegroeid, ze ziet er goed uit. Vandaag met Noah op de baan rijden, gelukkig is het droog
@Ilvy...Vandaag is het droog???? Gave foto's Splin...en wat is ze gegroeid samen met jou zeg Het was zeker heerlijk in het weekend ...oke...jammer dat de buitenrit niet doorging, maar ooit.....Gelukkig zijn er meer mooie dagen en gelegenheden om te gaan denk ik dan maar zo @ Tav...jullie dus wel een lekkere buitenrit gehad met zonnetje en een windje
_Noah
Geplaatst: 16-07-12 15:53
Te vroeg gejuicht.. Ik gleed ook nog bijna de sloot in toen ik Noan wilde pakken door de blubber.. Wanneer begint de zomer?
taverno
Geplaatst: 16-07-12 16:06
Cer schreef:
Iemand nog de docu over stompwijk gezien gisteren?
Ja,ik!
taverno
Geplaatst: 16-07-12 19:48
Linds,je kan goed zien dat Lief lekker uitgezwaard is.Mooie hals gekregen.
En het weer zit mee!! Vanavond op het nieuws gezien dat het droog en zonnig is met 20 graden!! Beter kunnen we het niet treffen!! whoeeehooeee
EsvanEs
Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-12 23:03
Trouwens ik ga morgen voor een huisje kijken! Ben heel erg benieuwd! Stiekem heb ik al een keuze gemaakt Dus hoop niet dat het heel erg gaat tegen vallen! Duimen jullie voor me mee
Ook ik zie grijze wolken, maar ook mini blauwe stukjes ertussen Vandaag maar halve dag werken, morgen hele dag en dan weer weekend...het schiet weer op deze week