op dit moment is jeugtzorg op de zorgboerderij, voor informatie en een rondleiding.. ze werken met criminele jongeren en die moeten wij mischien opvangen....
ik ben terug van mijn toetsen, heel fijn als je een biologietoets aan het maken bent, en er bouwvakkers boven je hoofd aan het zagen, vijlen, bonken en schuiven zijn. Echt genieten. Als het lijkt alsof het plafond naar beneden gaat komen. ARGH.
Er zijn 3 stellingen, en de docenten kiezen dan 1 uit. - De mobiele telefoon als hulpmiddel Dat je hem dus als rekenmachine als een soort schrift e.d mag gebruiken - De lompe nederlander Ouders moeten in de opvoeding veel meer tijd besteden aan goede omgangsvormen. - Mauro Jongens en meisjes als Mauro moeten een verblijfsvergunning krijgen.
Maar weet nog niet met wat ik voor en tegen enzo ben
Over die laatste, wij hebben een meisje in de buurt wonen en die moet na 10 jaar ( ) (ze is nu 17) ook het land uit! http://www.niamoetblijven.nl/ (teken de petite jongens )
Wow, Ruth! Kunnen ze die beslissingen dan écht niet eerder nemen? Sjeee....
Ik ben trouwens net weer terug van paardenbeest, eerst even in de binnenbak gereden, daarna nog even naar buiten. En het begon ineens weer mistig te worden (vanochtend scheen het zonnetje nog ), ik kon de andere kant van de bak niet eens zien!
Bij ons komen er iets van 6 lokalen bij ofzo. Wel echt heel erg nodig, we hebben nu namelijk tekort En de aula wordt uitgebreid, die is namelijk ook te klein momenteel.
Wij hebben nog steeds lokalen te kort Maar ze hebben verder eigenlijk bijna geen ruimte, we hebben nu ook te weinig ruimte voor de fietsen. Wel is er nu genoeg ruimte voor de scooters En we hebben wel weer 2 aula's (brugklas en normale) en 4 gymzalen
we hebben wel ruimte voor fietsen, we hebben namelijk een fietsenkelder zo groot als de omtrek van de school, en geloof me, daar kunnen veel fietsen in
Wij hebben 8 gymzalen Oh nee tegenwoordig 9 want we kwamen tekort
haha tja wij hebben lekker een fietsenkelder, ideaal
haha jups, onderbouw (tm 3e) heeft 2x in de week. bovenbouw 4 havo + 4 en 5 vwo 1x in de week, 5 havo en 6 vwo hebben ook buitenschools gedoe inderdaad. mavo weet ik niet, zal ook wel zo zijn.
xMazzel
Geplaatst: 23-11-11 16:47
Ik gym samen met 5 VWO Zit nu op school, heb zelfverdediging binnenkort kan ik me dus goed verdedigen