O ik zie het, die van jacklin vind ik leuk! Trouwens die foto eerder in het topic, is dat dezelfde hengst? Jeetje wat een kont lijkt net zo'n stier. Vind het niet mooi meer eigenlijk
Weet je ik kan me best aan bokt ergeren Ik las net een topic van suus door dat ze in dat topic hadden geplakt over bucky Over rijden bij het fjordenpaard. Nou zag er gewoon leuk uit maar moet wel een hele heisa over gemaakt worden
Haha ja bokt kan ook zooo lang doorgaan, als 1 iemand iets zegt gaat het maar door. Wat best nutteloos is want na 1 keer begrijp je de boodschap ook bets wel
Zo ik heb lekker gewerkt! Ik ben echt blij dat ik hier ben gaan werken. Ik kan het met al me collega's goed vinden, me baas is leuk, de sfeer is erg leuk! Ja ik ben egt blij ermee nu!!
Maar Bucky is toch alweer weg? trouwens in oktober zag ik hem voor het eerst stond toen met de groep merries bij het springbos en jose vertelde toen dat ze hem nog maar kort hadden en dat hij toen al neit zo bar dik was...
Zo Suus, ik zat een topic door te lezen van jou uit 2009 waarin je foto's had geplaatst van een buitenrit bij fp....mijn god wat een reltopic zeg!! Stelletje miepdozen!
Ooh ja zal vast wel kunnen Maar ik gaat maar een poging wagen tot slaapie doen. Weltrusten.
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-11 22:34
bucky stond er toen we gingen huren nog wel, toen we aan t wachten waren op jullie liepen marieke en ik ff de stal in en stond hij daar. die andere Perchino is weer weg.
op die foto die ze in t topic gebruiken lijkt hij ook nog raarder omdat hij gebogen staat, op die andere foto op de site lijkt ie heel anders
ik rij ook op een bruin zadel! Een ijslander zadel!:) was zooo leuk! dat parcour vond funi dood eng haha hij had echt gediskwalificeerd moeten worden hahaha. het zijl en de sprong heeft hij geweigerd. maar het was heel leuk en grappig en ik werd 2e van de 10 hahahaha.
ik heb er een filmpje van.
daarna gingen we stoelendans doen. was ik gelijk af ik ben zo suf ik lette niet op :L loser. toen dachten we met zijn allen laten we nog even uitstappen buiten. hebben we een klein buitenritje gemaakt, toen thuis omkleden en bbqen. het was zo zo leuk en gezellig heb echt een top dagje gehad!!