Whis_Serada schreef:Wat een gave foto's Lin en wat fijn dat het gelijk goed gaat.
Heel veel jaren paardenplezier met hem
Dank je meid, volgens mij gaat het paardenplezier helemaal goedkomen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ongepoetst op de foto maar stiekem wel een beetje leuk al wilde ik er eerst eigenlijk niet naar kijken ..

Ceriadwen schreef:Het zit me niet helemaal lekker.. merrie is met 6 bij het korps weggegaan.. een politie korps doet niet zomaar een 6 jarige merrie weg. Dus dacht nou.... ik bel Heimen wel even.. die weet een beetje hoe dat reilt en zeilt daar in de korpsen.
Reformer schreef:Vaak zijn merries bij het politiekorps ook niet geschikt, als merrie zijnde. Hengstiggheid en toch de merrie-dingetjes die in het korps niet makkelijk zijn. Wij hebben er ook eentje gehad, maar die is ook weg gegaan. Viel gewoon niet mee te werken, was maar net hoe haar pet stond, en ja, daar hebben ze niet veel aan..
Ceriadwen schreef:Iemand wel eens gehoord van de west memphis 3? Volg het al jaren maar het gaat er nu dan eindelijk 's op lijken dat ze een kans krijgen op een eerlijke rechtszaak.