Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 22:17

Whis_Serada schreef:
Wat een gave foto's Lin en wat fijn dat het gelijk goed gaat.
Heel veel jaren paardenplezier met hem

Dank je meid, volgens mij gaat het paardenplezier helemaal goedkomen... :D

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 22:17

Lin: wanneer gaan jullie weer naar Leende? Als we nog een keer gezamenlijk graag, als het lukt het weekend voor onze vakantie :)

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 22:18

Anoniem schreef:
haha rondje groningen, speurtocht naar een gelder :p

Aha, is dat die joekel van 1.70 hoog?

Anoniem

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 22:19

haha ach joekel, joekel.. :p een wat grotere ja haha :p zwart merrietje :) ongepoetst op de foto maar stiekem wel een beetje leuk al wilde ik er eerst eigenlijk niet naar kijken .. :o

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 22:19

Esther28 schreef:
Lin: wanneer gaan jullie weer naar Leende? Als we nog een keer gezamenlijk graag, als het lukt het weekend voor onze vakantie :)

Moeten we nog even bekijken want ik zit ook in de laatste dagen van mijn scriptie. Bespreken we nog wel even... ;)

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 22:20

Anoniem schreef:
haha ach joekel, joekel.. :p een wat grotere ja haha :p zwart merrietje :) ongepoetst op de foto maar stiekem wel een beetje leuk al wilde ik er eerst eigenlijk niet naar kijken .. :o

Ooh laat eens een foto zien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 22:22

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 22:23

Hoe hoog is jou nieuwe aanwinst Lin

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 22:26

Serada schreef:
Esther28 schreef:

Moeten we nog even bekijken want ik zit ook in de laatste dagen van mijn scriptie. Bespreken we nog wel even... ;)

Is goed, we horen het wel :)

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 22:32

Voorheen politie paard geweest.. mooie bloedlijn er in.. even een beetje tijd instoppen om ze weer geregeld aan het werk te hebben en dan is het een hele leuke merrie. Maar wel eerst een keuring. En daarna wel weer verder zien. Chelle wil er met de tijd ook een veulen uit halen.. en met het oog op wat ze wil.. zou de merrie mooi zijn. Predikaatrijke stam.. verder is het gelders dus dat is ook wel iets wat ze leuk vind.

Maar goed.. keuring eerst.. is het wat.. dan even strict zijn en opbouwend gaan trainen en dan komt die merrie er wel hoor.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 07:34

En de peerden staan weer buiten. Zonnetje schijnt.. wat wil een mens nog meer :D

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 07:52

Ceriadwen schreef:
En de peerden staan weer buiten. Zonnetje schijnt.. wat wil een mens nog meer :D

Een lekkere bak koffie... :9k

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 07:53

Lang leve heimen, die gaat even bellen met het korps in Groningen om te vragen wat er met de merrie aan de hand was.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 07:53

Whis_Serada schreef:
Hoe hoog is jou nieuwe aanwinst Lin

Meastro is rond de 1.65 hoog...

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 07:54

Ceriadwen schreef:
Lang leve heimen, die gaat even bellen met het korps in Groningen om te vragen wat er met de merrie aan de hand was.

Ooh da's inderdaad handig zeg. Lijkt ze niet een beetje op die merrie die jullie hiervoor ook hadden?

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 08:10

Ja ze heeft iets weg van Ormi.. maar met een ouderwets type gelder van Ahoy heb je dat al snel. Heb zelfs een evenbeeld van Vincent, maar dan in schimmel vorm.. uiteraard een Ahoy.

Voorbeeldje op foto 3 http://link.marktplaats.nl/440763850

Uiterlijk morgen horen we uitsluitsel van Groningen. Heimen wist me al te vertellen dat ze nog vaag wisten dat ze er is geweest...maar ze gaan daar even rondvragen wie zich de merrie nog kan herinneren.

Het zit me niet helemaal lekker.. merrie is met 6 bij het korps weggegaan.. een politie korps doet niet zomaar een 6 jarige merrie weg. Dus dacht nou.... ik bel Heimen wel even.. die weet een beetje hoe dat reilt en zeilt daar in de korpsen.
Laatst bijgewerkt door Ceriadwen op 01-08-11 08:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 08:11

Oh ja koffie.. das idd een toevoeging van de dag :D kheb al een bak op.. ga zo s naar bakkie nummer 2 :D

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 08:27

Dat is wel een stukje hoger dan je gewent was Lin

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 09:29

Ceriadwen schreef:
Oh ja koffie.. das idd een toevoeging van de dag :D kheb al een bak op.. ga zo s naar bakkie nummer 2 :D

Nummer twee heb ik inmiddels ook op, heeeeerlijk! :D

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 09:31

Ceriadwen schreef:
Het zit me niet helemaal lekker.. merrie is met 6 bij het korps weggegaan.. een politie korps doet niet zomaar een 6 jarige merrie weg. Dus dacht nou.... ik bel Heimen wel even.. die weet een beetje hoe dat reilt en zeilt daar in de korpsen.

De eisen bij de politie zijn natuurlijk wel hoog maar als het niks medisch is of andere gekke dingen zijn, klinkt het wel leuk.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 09:49

Nou ja daarom.. en ook omdat haar rug nog zwak is en ze toch perse nu een eigen paard wil.. of althans.. aan het rondkijken is, dacht ik dat dit dan misschien meer iets is. Heeft ze toch wat ze wil, een zwarte merrie van Ahoy, en met een beetje geluk aardig bomproof.

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 10:21

Vaak zijn merries bij het politiekorps ook niet geschikt, als merrie zijnde. Hengstiggheid en toch de merrie-dingetjes die in het korps niet makkelijk zijn. Wij hebben er ook eentje gehad, maar die is ook weg gegaan. Viel gewoon niet mee te werken, was maar net hoe haar pet stond, en ja, daar hebben ze niet veel aan.. Ze moeten altijd voor de volle 100% inzetbaar zijn en daar konden we bij die merrie niet vanuit gaan.
Laatst bijgewerkt door Reformer op 01-08-11 10:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 10:22

Iemand wel eens gehoord van de west memphis 3? Volg het al jaren maar het gaat er nu dan eindelijk 's op lijken dat ze een kans krijgen op een eerlijke rechtszaak.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 10:23

Reformer schreef:
Vaak zijn merries bij het politiekorps ook niet geschikt, als merrie zijnde. Hengstiggheid en toch de merrie-dingetjes die in het korps niet makkelijk zijn. Wij hebben er ook eentje gehad, maar die is ook weg gegaan. Viel gewoon niet mee te werken, was maar net hoe haar pet stond, en ja, daar hebben ze niet veel aan..

ja ik heb geen idee. ben al blij dat Heimen navraag kan doen w.b. de merrie. Dan krijgen we gelijk een stukje geschiedneis mee en da's ook makkelijker in de overwegingen.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 10:44

Ceriadwen schreef:
Iemand wel eens gehoord van de west memphis 3? Volg het al jaren maar het gaat er nu dan eindelijk 's op lijken dat ze een kans krijgen op een eerlijke rechtszaak.

Jaaaa wij hebben dat ook vanaf het begin gevolgd. We volgen ook van alles via de website en zo. De laatste tijd wat minder maar hoe is de status met de mannen nu dan?