Ik kan niet op 4 juni ( vrijgezelligfeest, mijn laatste zussie gaat trouwen), 21 juni bruiloft van mijn buurmeisje, 2 juli trouwt mijn zusje dan en ik ben zelf aankomend weekend heel lang getrouwd. Maar verder kan ik altijd, hoor!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik kan niet op 4 juni ( vrijgezelligfeest, mijn laatste zussie gaat trouwen), 21 juni bruiloft van mijn buurmeisje, 2 juli trouwt mijn zusje dan en ik ben zelf aankomend weekend heel lang getrouwd. Maar verder kan ik altijd, hoor!

.... arm kind, hoop eigenlijk dat ze in de droge periode is gegaan... Wel goed voor het land, de bomen, de tuin, de dijken....
Gelukkig mocht ik nog doorslapen tot kwart over 7... Toen Twan naar school gedaan, daarna de badkamer voor mammie schoon gemaakt en met kleine door gepraat.. Toen als een speer douche, naar mijn werk en nu moet ik nog 3 paarden doen!!!
sybje schreef:Pfff... vanochtend ging de wekker om half 6Gelukkig mocht ik nog doorslapen tot kwart over 7... Toen Twan naar school gedaan, daarna de badkamer voor mammie schoon gemaakt en met kleine door gepraat.. Toen als een speer douche, naar mijn werk en nu moet ik nog 3 paarden doen!!!
16 dagen egypte, wel pas 12 november, maar dat maakt niet uit, dan heb ik het heel erg nodig denk 
Marjo_Wystan schreef:Gefeliciteerd met Blando!!!!
Als je mee wilt Ka, kan he!!!
Marjo_Wystan schreef:sybje schreef:Pfff... vanochtend ging de wekker om half 6Gelukkig mocht ik nog doorslapen tot kwart over 7... Toen Twan naar school gedaan, daarna de badkamer voor mammie schoon gemaakt en met kleine door gepraat.. Toen als een speer douche, naar mijn werk en nu moet ik nog 3 paarden doen!!!
3 paarden??? Woow
. Ik zal blij zijn als ik weer terug kan naar 1 paard...
met je knappe fjordenvent.