Marjan wat land hij dicht achter die boomstam, de foto geeft zo'n vertekend beeld. Pas op dat hij dan niet zijn hakken langs de boom op scheurt. Wordt je paardje niet onrustig van het klapperende oortje, dat lijkt mij niet fijn.
Mijn stalgenootje gaat haar best doen dat de trailer bij ons kan blijven staan en dat ik hem mag blijven gebruiken. Anders zou ze een balletje opgooien of ik hem kon kopen.
Ja daar lande hij er dicht achter. Hij raakte de stam ook maar was niks aan te zien verder. Dit kwam door de fotograaf die er achter zat. Hij schrok ervan en sprong op de sprong nog wat weg.
jipje_niekje
Geplaatst: 10-05-11 14:04
Mooie foto's Marjan! Hij landt inderdaad wel erg dicht achter de hindernis, maar als het goed is gegaan is dat prima toch?
Wat een leuke foto's allemaal! En wat een lekker nieuws Mo, gefeliciteerd. Colet, ik ben benieuwd naar je GPA, idd foto's?!
Ik heb vanmiddag een clinic gereden bij dhr Goudsmit, wat een sympathieke man is dat. Wel een hele andere manier van lesgeven/rijden maar het laatste stuk fijn gereden. Echt vanuit een hoge aaibaarheids-factor rijden noemde hij het. Handen openen en engelengeduld naar voren blijven denken en rijden. Diagonaal drijven, en heel goed op de houding lette hij, dat was wel weer even nodig hihi
Ja, was het ook wel. Maar Maes werd er wel een beetje lui-ig van, een beetje boosheid helpt 'm vaak om wat beter zijn best te doen, en dan kan ik hem daarin wel weer op aaibaarheidsfactor rijden. Ik had nu het idee dat 'ie niet luisterde omdat ik te lief was, maar dat is natuurlijk ook een groot stuk gewenning.
eerst even knallen en dan rijden met de aaibaarheidsfactor Geloof dat bij frits juist het probleem is, aaibaarheidsfactor is te hoog. Niemand ziet hem voor sportpaard aan...
Zeg dames... op al die schitterende fotos zien jullie er wel heul, heul errug professioneel uit! Echt super om te zien! Maar ff een vraagje, hoe lang crossen jullie al?
Hmmmm... Ik durf me nou echt bijna niet meer te vertonen begin juni ! Ik ben echt nog een ontzettende beginner
Haha, Ocrab! Marjan doet het nu een jaar en Sjel had gisteren haar eeerste training. Er is dus nog hoop voor je Ik heb vanaf 2006 gecrosst. Vorige paard b, l en 1x m mee gecrosst. Jonge ding heb ik 4 b crossen mee gereden... Maar ja, ik ben nu natuurlijk paardloos
Mijn paard heeft nog nooit een balkje van dichtbij gezien dus ben benieuwd hoe dat gaat op Ermelo.. En anders worden het maar alleen de dressuurlessen...
Hey Ocrab, ik heb ook nog maar 1x gecrost. Is wel super leuk om te doen hoor . Echt leuke foto's trouwens, k krijg zo steeds meer zin in instructieweek!