Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 17:42

mntj schreef:
xan schreef:
Ik denk dat ik niet in het adressenbestand sta :D

haha. ik ook niet. heb geen zin om me aan te melden.
ze weten me email toch al, stom gedoe. wat ik niet weet is lekker makkelijk

ik heb me wel aangemeld.... maar dat wil dus niks zeggen of zijn ze na het versturen van 10 nieuwsbrieven al overwerkt

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 17:45

Nicole1995 schreef:
Ik heb net geprobeerd om eerder naar de neuroloog te komen want het is echt niet leuk meer,het gaat met zulke rare grote vlagen dat ik me rot voel.Maar jammer joh,helaas gaat mooi niet door.via huisarts kan ik bereiken als hij dat nodig vind dat ik eerder kan.Is die vanmiddag afwezig pfff.En ik wil geen andere vanwege prive dingen die hij dan wel weet.Morgen weer bellen,ben echt bijna van plan om zelf maar te verhogen de medicijnen,duurt ook weer een week voor ik daaraan gewend ben.Dus stemmetje in mij zegt doe maar niet ook niet verstandig,maar ben wel beetje radeloos hoor duurt al 2 weken nou.Hoop zo dat het weer gewoon word in mijn hoofd.Ben er beetje droevig van.En probeer al zo rustig mogelijk te doen.Schrijf maar ff op hier ,weer een uitlaatklepje.

en via de EH of huisartsenpost

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 17:47

even een les voor belangstellenden:

Management les 1

Katrien en Peter zijn in de badkamer. Terwijl Peter onder de douche staat en Katrien zich aan het afdrogen is, gaat de deurbel.

Katrien slaat een handdoek om, rent de trap af en doet de deur open.
Het is Jan, de buurman. Voordat ze een woord kan uitbrengen, zegt Jan: 'Ik geef je 500 euro als je nu die handdoek laat vallen'.
De vraag brengt haar in verwarring, maar even later denkt ze 'Wat een buitenkansje!'.

En Katrien laat de handdoek op de grond vallen. Jan staart even naar haar en geeft haar een biljet van 500 euro.

Katrien drapeert de handdoek weer om zich heen en gaat terug naar de badkamer.

'Wie was dat?' vraagt Peter. 'Jan, de buurman,' antwoordt Katrien.
'Aha,' zegt Peter, 'zei hij nog iets over de 500 euro die hij me schuldig is?'

Moraal: als je kritische informatie op tijd met je collega's deelt, kun je pijnlijke situaties tegenover anderen voorkomen

Management les 2

Een secretaresse, een verkoper en hun manager vinden tijdens de lunch wandeling een oude olielamp. De manager wrijft de lamp op en er verschijnt een geest die zegt: 'Jullie mogen alle drie een wens doen'.

De secretaresse gilt meteen: 'Ik wil naar de Malediven, heerlijk in de zon op het strand liggen.' Floep, weg is ze.
De verkoper roept: 'En ik wil naar New York, met een portefeuille vol geld om te winkelen.' En hup, ook hij is ervandoor.
'Jij bent aan de beurt,' zegt de geest tegen de manager...

Die zegt: 'Ik wil die twee terug op kantoor na de lunch!'

Moraal: geef altijd voorrang aan je baas.

Management les 3

Een kraai zit op een tak boven in een boom en koestert zich in de zon. Een konijn op de grond kijkt naar hem en zegt: 'Ha kraai, wat zit je lekker te niksen.
Denk je dat ik ook zo kan luieren?'

De kraai antwoordt: 'Natuurlijk kun je dat, ga je gang.' En het konijn strekt zich uit in het zand en dut in.

Even later komt er een vos langs, ziet het konijn en vreet het op.

Onthouden: Om ongestraft niets te kunnen doen, moet je heel hoog in de boom zitten.

Management les 4

Een priester rijdt in zijn auto langs een nonnetje dat op de stoep loopt. Hij geeft haar een lift.

Terwijl zij in stapt valt haar habijt open en laat zij een prachtig lang been zien. De priester kan zich niet beheersen en legt zijn hand op haar dij. De non kijkt hem aan en zegt vriendelijk: 'Denk aan psalm 129, vader.'

De priester trekt verschrikt zijn hand weg en verontschuldigt zich. Maar na een tijdje wordt de verleiding toch te groot en hij legt weer zijn hand op haar dij. 'Denk aan psalm 129,' zegt het nonnetje opnieuw. 'Sorry, zuster, het vlees is zwak', zegt de priester.

Bij het klooster aangekomen, stapt de non uit en glimlacht veelbetekenend naar de priester. Die rent naar zijn cel en slaat de bijbel open op psalm 129, en leest: 'Gaat voort en zoek, omhoog en verder omhoog, want daar is de glorie.'

Moraal: Houd altijd goed je kennis op peil, anders mis je fantastische kansen

Management les 5

Een nieuweling wordt naar het vreemdelingen legioen in de woestijn gestuurd.
De commandant leidt hem rond. Nadat ze alles gezien hebben op een kleine barak na, vraagt de nieuwe: 'Wat is daarin?'

De commandant antwoordt lichtjes verlegen: 'Nou ja kijk, zoals het jou heel waarschijnlijk opgevallen is, er zijn hier geen vrouwen. In deze barak staat onze kameel en wanneer een van onze mannen het niet meer kan uithouden...'.

De nieuwe onderbreekt hem verontwaardigt: 'Praat alstublieft niet verder! Zoiets zou ik nooit doen!'

De tijd vergaat, en zijn verlangen wordt groter. Tenslotte gaat hij naar de commandant en vraagt hem naar de kameel. 'Voor vandaag is hij volgeboekt, maar morgen is hij nog vrij.'

De volgende dag gaat hij in de stal, zet een stoeltje achter de kameel, laat zijn broek zakken en begint. Na een tijdje opent de commandant de deur e n zegt:
'Ik begrijp dat de nood hoog was, maar kon je niet met de kameel naar de dichtstbijzijnde stad naar de vrouwen rijden, zoals alle anderen hier doen?'

Moraal: laat je baas altijd uitpraten

Nicole1995

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 17:53

Ik bel morgen toch maar voor mijn eigen huisarts vanwege privedingen.Ik ben misschien eigenwijs maar daar kan ik beter mijn verhaal kwijt.Probeer dingen na te gaan hoe dit zo kan in mijn hoofd maar weet het wel als ik goed na denk.STRESS en dat gaat op je zwakke plek zitten bij mij mijn epilepsie aktiviteiten worden hoger.probeer zo rustig mogelijk te doen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-10 17:55

Wat vervelend Nicole :(:) . Doe maar rustig aan, ik hoop dat je snel bij de neuroloog terecht kan. STERKTE :*

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 18:00

@Nicole: heel rot voor je meid. Probeer inderdaad zoveel mogelijk stressdingen te vermijden, en leuke dingen te doen.
Sterkte.

Nicole1995

LIQUITA schreef:
Wat vervelend Nicole :(:) . Doe maar rustig aan, ik hoop dat je snel bij de neuroloog terecht kan. STERKTE :*

Doe ik ook, ;) .Thanks. Heb goede therapie voor ontspanning onze paardjes!!!Cap op en lekker op Col rijden relaxt en niet te veel willen.

xan

Leuke managementlessen :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 18:04

xan schreef:
@Nicole: heel rot voor je meid. Probeer inderdaad zoveel mogelijk stressdingen te vermijden, en leuke dingen te doen.
Sterkte.

Heb gister al geshopt bij epplejeck en een andere uitrijdeken gekocht voor Col ;) De andere die ik had kon ik niks mee en werkte niet zoals ik hem gebruiken moet kreeg hem niet vast zo als hij moest ook niet op een andere manier.Dus heel vervelend naar Epplejeck,wel rustig gereden hoor.Nu heb ik een betere denk ik bij die andere leek ik Zorro wel :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 18:05

xan schreef:
Leuke managementlessen :D

Winn,probeert ons op te vrolijken :D :D :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 18:09

Nicole1995 schreef:
Shenavallie schreef:
Wie is er thuis in de consumenten-wet? Dennis heeft met z'n stomme kop een keer op een evenement een handtekening gezet onder een of ander onbekend papiertje van het bedrijf Cartoon Express. Zodra je je handtekening zet, zit je wettelijk aan iets vast dus moeten we dit wel betalen. Maar, er is buiten hun eigen beknopte/eenvoudige site om werkelijk nergens iets over het bedrijf terug te vinden. Wel krijgen we al meerdere herinneringen in elke keer een ander lettertype/logo. Ook staat alleen op hun site in een klein stukje dat je geen pakketten mag terugsturen, maar dat staat weer niet op het briefje dat Dennis ondertekend heeft. Nu is mijn vraag: volgens mij mag je volgens de wet te allen tijde iets retourneren en je geld terug krijgen???? Of heb ik een artikel over het hoofd gezien?

Tuurlijk moet je daar onderuit kunnen komen,je hebt altijd bedenktijd hoor.Alleen weet ik niet hoe lang geleden Dennis dat al getekend heeft.Dat zou je uit moeten zoeken.

Er staat in minuscuul kleine lettertjes en in voluit geschreven tekst dat je binnen 6 dagen na ondertekening via aangetekende post kan opzeggen. En ook nog eens niet onder een apart kopje vermeld, maar bij het kopje betalen. Lekker sneaky... Ik heb het onder protest betaald, maar ga het pakket toch terug sturen. Dan moeten ze - zover ik weet - het geld ook storneren.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 18:11

Nicole1995 schreef:
Ik heb net geprobeerd om eerder naar de neuroloog te komen want het is echt niet leuk meer,het gaat met zulke rare grote vlagen dat ik me rot voel.Maar jammer joh,helaas gaat mooi niet door.via huisarts kan ik bereiken als hij dat nodig vind dat ik eerder kan.Is die vanmiddag afwezig pfff.En ik wil geen andere vanwege prive dingen die hij dan wel weet.Morgen weer bellen,ben echt bijna van plan om zelf maar te verhogen de medicijnen,duurt ook weer een week voor ik daaraan gewend ben.Dus stemmetje in mij zegt doe maar niet ook niet verstandig,maar ben wel beetje radeloos hoor duurt al 2 weken nou.Hoop zo dat het weer gewoon word in mijn hoofd.Ben er beetje droevig van.En probeer al zo rustig mogelijk te doen.Schrijf maar ff op hier ,weer een uitlaatklepje.

Als morgen je eigen arts er (weer) niet is, ga dan alsjeblieft toch naar een ander arts. Voor hetzelfde geld ziet die meteen dat je ad hoc geholpen moet worden! Ook al weet je eigen huisarts meer van je, een ander kan soms dingen beter/sneller inschatten. ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 18:13

Citaat:
ik heb me wel aangemeld.... maar dat wil dus niks zeggen of zijn ze na het versturen van 10 nieuwsbrieven al overwerkt

Nee, het budget is op. Als ze iedereen willen sturen, zal het stalgeld eerst weer met 5 euro omhoog moeten! :+

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 19:50

Ik krijg net de nieuwe ROS op de deur mat en bij de rubriek manegenieuws staat Manege Veldt met onderwerp de nieuwe binnenbak.Foto erbij van de pony`s met het lint doorknippen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 20:11

@ Winnitou: GEWELDIG, die managementlessen! Ik heb ze meteen naar deez en geen doorgemaild, whoehahahaha! _O-

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 20:13

Zo, iedereen is klaar voor vannacht! Althans, de jongens. Ze zijn geschoren, gedoucht, hun spullen zijn ingepakt en nu ik zelf nog. Ben normaal binnen 5 minuten met mijn eigen spullen klaar, maar omdat ik al hun dingen ook heb gedaan (normaal ook doe), vergeet ik vaak voor mijzelf van alles. Zoals een warme trui en dat soort dingen. Maar gelukkig: alles is te koop! Dan ga ik wel in een Donald Duck-sweater lopen, ha ha! :D

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 20:17

Shenavallie schreef:
Zo, iedereen is klaar voor vannacht! Althans, de jongens. Ze zijn geschoren, gedoucht, hun spullen zijn ingepakt en nu ik zelf nog. Ben normaal binnen 5 minuten met mijn eigen spullen klaar, maar omdat ik al hun dingen ook heb gedaan (normaal ook doe), vergeet ik vaak voor mijzelf van alles. Zoals een warme trui en dat soort dingen. Maar gelukkig: alles is te koop! Dan ga ik wel in een Donald Duck-sweater lopen, ha ha! :D

heel veel plezier

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 20:46

Shenavallie schreef:

Als je iets leuks vind! (In Roze dan hoor ik het wel :D )

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 21:40

Shenavallie schreef:
Citaat:

Nee, het budget is op. Als ze iedereen willen sturen, zal het stalgeld eerst weer met 5 euro omhoog moeten! :+

oh dan ga ik me met 10 emailadressen inschrijven

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 21:42

Shenavallie schreef:

vergeet dan niet geld mee te nemen, veel geld!!
Heel veel plezier gewenst en eetsmakelijk, (maak je nog even foto's)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 21:46

Zie ik net dat misvormde tandenbekkie van Suarez op tv. de bijter. Heeft ie straf gekregen van Ajax voor het bijt incident en dat gaat pas in na deze cruciale wedstrijd (voor Ajax) tegen Real Madrid.
Jol heeft nog nooit van lik op stuk gehoord.
En oh oh wat zijn we goed dat we zelf straffen maar wel als het ons uitkomt. Lekkere maatschappij

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 22:08

ATE schreef:
Shenavallie schreef:

heel veel plezier

Gaat lukken! En ik moet eerlijk zeggen dat het wel een heel fijn gevoel is dat Linda de katten gaat doen, geeft echt rust! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 22:09

Hackie schreef:
Shenavallie schreef:

Als je iets leuks vind! (In Roze dan hoor ik het wel :D )

Uiteraard gaan we alleen voor roze, ha ha! Ik heb een T-shirt voor Wesley gekocht in knalroze met de tekst erop: "Black was sold out"! :+ Helemaal leuk! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 22:09

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:

vergeet dan niet geld mee te nemen, veel geld!!
Heel veel plezier gewenst en eetsmakelijk, (maak je nog even foto's)

Foto's heb ik, maar ik zal ook foto's van het eetmoment maken! :Y)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 22:10

winnitou schreef:
Zie ik net dat misvormde tandenbekkie van Suarez op tv. de bijter. Heeft ie straf gekregen van Ajax voor het bijt incident en dat gaat pas in na deze cruciale wedstrijd (voor Ajax) tegen Real Madrid.
Jol heeft nog nooit van lik op stuk gehoord.
En oh oh wat zijn we goed dat we zelf straffen maar wel als het ons uitkomt. Lekkere maatschappij

Geen idee wie of wat deze namen allemaal zijn, maar het maakt duidelijk wel wat bij je los! :D