Haha. Echt zit dat daar emma? Dan moet ik daar ffkes heen.
Ziet het er niet uit ruth?
Sanne jij bent ookal zo lekker lui
xEmy
Geplaatst: 12-12-10 14:48
woew ben 2e geworden met me wedstrijd was echt super leuk deed F13 (L2 op mijn manege) en had dus 216 punten (210 = promotie) vond het zelf best wel bagger gaan, avalon was onwijs druk/eigenwijs; ging de verkeerde kant op een keer, wijken lukte niet.. en hij vond het juryhokje heeeul eng! maar toch blijkbaar wel netjes haha was in ieder geval weer een heel leuk weekendje! laat wel snel een foto ofzo zien
FAAACK. moet nog foto's maken voor nederlands? Echt niet leuk. moet met eetproblemen te maken hebben. Maar er moet wel toelichting bij...
xMazzel
Geplaatst: 12-12-10 15:12
Peeps. voor als er weer iemand is zometeen Ik ben pas in maart jarig hoor. Maar ben nu al aan het bedenken omdat ik beide gevallen zelf moet bijbetalen waarschijnlijk
Want dan vraag ik geld aan me moeder en me vader. Want dan wil ik of pikeurjasje offfff een nieuwe camera of blackberryy. Wat zouden jullie doen?
Heb nu een jasje wat bijna te klein is. Uhm misschien een spiegelreflex, maar misschien ook wel een andere die niet zo groot is en minder instellingen En heb nu samsung star qwerty en hij is irritant.
oke. spiegelreflex ga je die krijgen, want die zijn heeeeel duur. die heb ik mnet korting gekocht, plus alle bijdingen die wel nodig zijn: bijna 600 euro... en oke.