Fijn dat het goed gaat! Antoinetje weer op hollandse bodem toch? Hoe bevalt dat? Hier alles goed, begin maandag met school voor mn nieuwe baan! Heerlijk!
Ik ga de beveiliging in op schiphol antoinet! Ben erg benieuwd.. Nee weinig spannends.. Staat wel Gambia op de planning in oktober! En hoe gaat het met jou? Blij weer terug te zijn?
Blijven slapen gaat het niet worden denk ik omdat ik naar huis moet voor Jock en Major! Maar bedankt voor het aanbod! Ik moet om 0800 op mijn werk zijn dus vandaar... Kan ik wel om 0430 naar huis . Mariet, stoer hoor de beveiliging hie kom je daar zo bij? Ja ben nu wel weer blij om terug te zijn!
Om 8u in Utrecht zijn was voor mij wel redelijk te doen, nog niet zo druk 's ochtends vroeg. Als ik maar om 7u of eerder de trein had, dan was het eigenlijk nooit erg druk. Op welk station stap je nu in? En werk je in het centrum van Utrecht?
Via Trigion Esther.. En vooral vanwege de papieren en weer een uitdaging.. Beveiliging is natuurlijk ook iets wat je wereldwijd kan doen dus wie weet voor later! @Antoinet: lekker hoor! Bevalt het Major ook in holland? Waar staat ie gestald?
It's a small world! ( en goedemorgen weer!). Major staat prive in Noordwijk, lekker stalletje met weiland en paddock zodat hij zomers en swinters naar buiten kan, fijn hoor! Hij vindt vooral het strand erg leuk! .