topic gaat hard zie ik...
@ marlon, gefeliciteerd met je kleine bonte ventje
@ kim, alvast gefeliciteerd met je grote bonte vent

@ lotjaa93, vervelend voor je bijrijder zeg, sterkte, ik weet misschien wel iemand voor je, vriendin van me, 27 jaar oud, slank en niet zwaar, heeft met van alles en nog wat ervaring, in iedergeval dressuur en mennen, bij intresse kan ik voor je verder vragen.
@ coby, lekker met de paardjes op vakantie, veel plezier.
@ lissete, leuk dat je Venga gaat bijrijden, jullie hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat er geen klik is tussen jullie, want dat zit via alle kanten wel goed denk ik

@ cathy, dat zijn veel paarden, leuk tink kunnen vinden? djenges is ook echt een plaatje
@ lisanne & marion, heerlijk buitenritje gemaakt,
hier een korte bailey update,
mevrouw staat al lekker andere halve maand op het land, is al aardig tonnetje rond aan het worden.
ze is alleen van dr geloof afgestapt, ze is nog geen enkele keer niet te vangen geweest, ze blijft keurig staan of komt zelfs een paar pasjes naar me toelopen, bij vaders/moeders/mensen van stal het maakt niet uit. dus ze staat heerlijk sinds jaren weer is dag en nacht op het land.
nu weer lekker aan het opbouwen met haar, 3 weekjes rustig aan gedaan van wege lichte bronchites aanval, simpel met een beetje thijm siroop en gedroogde thijm door het voer opgelost, onder tussen zit er geen bodem meer in de emmer!
helaas bij ons niet zo veel uitrijmogelijkheden om onder de man te doen, af en toe trailertje pakken of lekker een rustig stapritje van de laan heen en weer (op bay dr rustige tempo doen we er een half uur over)
vandaag was ze vrij heftig voor haar doen, schrok van een denkbeeldige vogel of kikker, vriendlief lekker zonder zadel er op en die lag er bijna naast

nou weer lang genoeg geouwehoert
truste...