Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elja schreef:Sabinee__ schreef:Bijrijdster voor Parelli paard gezocht bij een boer in Almere En deze lijkt mij echt supervet!
Dat is de buurman van GringoEcht een super lief paardje!
Maar ik denk dat je iets te groot voor hem bent, SabineNo offence, kan verkeerd overkomen..
Ben wel geinteresseerd, lekker dichtbij en grondwerk zou ik ook erg leuk vinden om te leren zeg maar
Pebbs schreef:Heel goed Ems ! Nee heb je, ja kun je krijgen!
En dat rijden aan het begin nog niet echt een "optie" is maakt me ook niet uit, ik heb op dit moment toch geen tijd om 24/7 bij een paard te zijn. Een paar daagjes in de week lekker knuffelen, wandelen en wat grondwerk vind ik al lang prima
En natuurlijk zal het ooit komen dat ik ook graag wil rijden, maar ja, dan is dat misschien ook wel een optie
Zou echt leuk zijn om weer eens wat te doen te hebben met paarden
Nu maar hopen dat ik snel reactie krijg
Op die advertentie is het namelijk nog hier in Haven, daarom had ik ook gereageerd
heb buiten mijn fietsie niet echt vervoer en ik denk dat v. bavel dan net iets te ver is... Emmaa_ schreef:Aha vandaarOp die advertentie is het namelijk nog hier in Haven, daarom had ik ook gereageerd
heb buiten mijn fietsie niet echt vervoer en ik denk dat v. bavel dan net iets te ver is...
Emmaa_ schreef:Ik heb een mail gestuurdBen wel geinteresseerd, lekker dichtbij en grondwerk zou ik ook erg leuk vinden om te leren zeg maar

Pebbs schreef:Gaat goed! Ik ga er vanavond weer heen, was lekker 3 dagen vrijEerste 2 dagen wat moeizaam omdat er niet echt een structuur in het werk zat, dat vond ik heel moeilijk.
Toen heeft ze een planning gemaakt wat ik in principe elke dag kan gebruiken. En toen ging het veel beter!
Ik heb best veel inspraak eigenlijk, als ik vind dat er iets anders moet of als ik ergens tegen aan loop kan ik dat gewoon zeggen.
Ze willen echt dat ik het goed heb en houden me goed in de gaten. Voelt echt alsof ze altijd voor me klaar zullen staan.
Dus heb het er wel naar m'n zinIk ben ook al wat afgevallen hehe
me rijbroek lubbert als een gek
geen gezicht !
DenK4ever schreef:Emmaa_ schreef:Ik heb een mail gestuurdBen wel geinteresseerd, lekker dichtbij en grondwerk zou ik ook erg leuk vinden om te leren zeg maar
ik wil me nergens mee bemoeien, maat had al eerder neergezet dat dit paardje niet meer bij gringo staat maar bij mij op stal... Almere hout dus...