josewoos schreef:Marloes schreef:Oh, zo, met Sanne kon je wel op gewone teugellengte rijden, maar dan hing ze heel erg..
Mn vader heeft een nieuwe jongen aangenomen in de winkel en die isEn hij maakt supergave muziek, in het weekend issie DJ ofzo
Ik reed op op teugellengte hoor, maar dat is nog te lang. En jouw trucje tegen het hangen zou dus niet werken bij Ziack omdat hij dan zijn zin heeft. Maar goed, maakt niet uit, dan hebben we iets om aan te werken he?
En, leuke jongen? Beetje jouw leeftijd ook? Vrijgezel? Sla je slag dan!
Hij heeft het net uitgemaakt met zn vriendin

Maar hij is 20, dus ik denk dat ik het wel kan vergeten

Mandy, hij heet Martijn
En hij maakt supergave muziek, in het weekend issie DJ ofzo

En ook nog spierpijn in mijn arm, denk een spiertje verrekt met de shetlander-vang-actie. Max was ontsnapt.
Hij kwam wel heel braaf toen ik hem riep maar toen ik hem bij zijn manen pakte wilde hij heel graag weer los komen en nog even een feestje bouwen. Maar aangezien de lintjes naar de buren open stonden vond ik dat niet zo'n goed idee. Die kleine shet bij die twee tuigers in de wei leek me nou niet zo'n goed plan. Maar ik moest wel flink in gevecht met ongeveer 300kg.
Maar uiteindelijk had ik hem bij zijn voorpluk en manen beet en toen gaf hij zich over.
Na heel wat bokjes en stijgerpogingen en daarbij alle kanten opvliegen..