Cross lijkt me gewoon een keer leuk om te doen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Wij hebben je e-mail d.d. 7 december jl., betreft de Harry's Horse zomerinstructieweken op het KNHS-centrum te Ermelo in goede orde ontvangen. Naar aanleiding daarvan willen wij je laten weten dat het niet is toegestaan om met een paard aan de instructieweken voor pony's deel te nemen. De instructeurs hebben bij ons aangegeven dat er problemen ontstaan met het lesgeven van pony- en paardencombinaties in één les.
Jill_ schreef:Ik denk dat dat alleen mag als je boven de 18 bent, ik heb vorig jaar namelijk gemaild voor een paard in de ponyweek.Citaat:Wij hebben je e-mail d.d. 7 december jl., betreft de Harry's Horse zomerinstructieweken op het KNHS-centrum te Ermelo in goede orde ontvangen. Naar aanleiding daarvan willen wij je laten weten dat het niet is toegestaan om met een paard aan de instructieweken voor pony's deel te nemen. De instructeurs hebben bij ons aangegeven dat er problemen ontstaan met het lesgeven van pony- en paardencombinaties in één les.