Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xnitax schreef:Kom ook maar weer eens kijken, goedemorgen allen!
Ik kan het niet bijhouden hoor, ik ben nog steeds een leekje, maar wel leuk om de laatste nieuwtjes even te lezen!
Uit verhaal thomas begrijp ik dat hij met zadel en al naar beneden is gegleden, of dat nog net niet?
Trouwens heel serieus vraagje, mag voor mijn slagen wat dingen kopen bij een westernwinkel jippie!
Jullie hebben vast wel advies over welke westernwinkel de beste is of iig waar jullie meestal heen gaan?
Ik weet dat ie niet dichtbij ligt, maar dat maakt even niet uit, wil wel goeie spullen!
Kan iemand mij Helpen?
B_a_b_e schreef:en zo dacht whiskey er ook over....
Gelukkig had ze steun aan Babe die op de wilde savanne is opgegroeid tussen de agressieve zakjes enzo...
xnitax schreef:@Beau: Arthur, wel eens vaag van gehoord! Vertel!
Voel me wel steeds lekeriger, schaam, schaam...
Al een datum gepland daarvoor?

Lekker shoppen met de penny's! 
Wanneer kom je weer 's avonds? We missen je 
!!
. Wij hebben er onze pad en beenbescherming gekocht. Zie http://www.justwestern.nl/. 
RheaNisan schreef:Hahahahah die foto is gweldig!
Ehm nee weet ook niet of t verstandig is, maar het is een idee om het paardenvervoer probleem op te lossen..Wie niet waagt wie niet wint!
Maar we hebben het er vanavond wel over toch
..ik dacht dat thom ook kon rijden met trailer? marjolijn81 schreef:sorry half bericht...
dus ik hoor graag wanneer we gaan? dan kan ik kijken of we mee gaan of dat het zo snel is dat ik niet de tijd heb om eerst even met haar naar twiske te gaan?
marjolijn81 schreef:Billy Jean gaat eerst even naar het twiske heb ik besloten...
Ah mijn plekje naast grace is al weer vergeven zie ik..ik dacht dat thom ook kon rijden met trailer?
RheaNisan schreef:marjolijn81 schreef:Billy Jean gaat eerst even naar het twiske heb ik besloten...
Ah mijn plekje naast grace is al weer vergeven zie ik..ik dacht dat thom ook kon rijden met trailer?
Ik bied mij wel aan om mee te gaan naar het Twiske hoor! Ik ken daar ondertussen de weg en de leuke plekjes!![]()
Voor het strand, kijk ik wel even of ik mee kan dan..Ik dacht Paul te vragen maar zie nu dat Grace al bij hem in de trailer gaat..
Maar het komt wel goed! Ik heb een chauffeur alleen nog geen auto+ trailer