Dat is ongeveer 80 cm, en, zoals het woord al zegt, echt voor de oefening/ervaring, dus als je nog niet meteen officieel wilt/kunt starten!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Astor schreef:Melanie_B schreef:Melis, de B is 1 meter.
Zonse!
Woow zo hoog? Ik vind dit eigenlijk veeels te hoog voor de B!
Dressuur in de B is ook nog vrij simpel en springen moet je al 1 meter springen!!
Stel je voor dat ik bijvoorbeeld met Ayla in de B zou starten met springen en dan al gelijk 1 meter.
Vind ik echt veels te hoog!

doet ze goed joh !
WHOEI 

Wuhahaha
moet ff me batterij opladen, op de pc zette en uploade, en dan kome ze 

je moet hem echt aan het been maken, en in het begin was dat nog moeilijk omdat ik niet consequent genoeg was
maargoed, is natuurlijk wennen op een paard van iemand anders, ben je toch altijd wat voorzichtig mee, wat kan je wel doen en wat niet, straks geef je dat paard een mep en trekt die eigenaar je van het paard af ofzo weet je
maar hij liep echt super lekker, later ging ie ook van achter naar voor heel fijn lopen ! hij gooit wel hoog op, maar daardoor voelde ik echt dat achterbeen ondertreden ! echt super 

!

Staat hem mooi!
we trokken hem uit de wei, en toen kwamen met bandages aan en toen zag je hem echt zo kijkenvan, oooh neee, moet werkennn
* Zucht *
Boefs linkerpootjes benne door mij.. rechts door noortje