Ik stel me ook nog even voor voor Desiree 
Ik ben Marije, ook 16 jaar. En ik doe 4kader, ik ga straks de SAW 3 doen en richting de gehandicapten kinderen/jongeren. Wil graag met mensen werken met een verstandelijke beperking, ik denk dat lichamelijk voor mij te heftig word..
Ik kan best druk zijn, en vaak ook op de verkeerde momenten. Je moet van mijn humor houden, die kan soms heel apart zijn
Verder ben ik volgens mij wel aardig en ook soms wel een beetje verlegen. Maar dat heeft zo soms zijn redenen. Volgens mij weet Laura de reden al? Ik pb jullie straks ziezo even daarover, ik vind wel dat jullie er overna moeten kunnen denken
Sommigen mensen kunnen er helaas niet meeomgaan.
Verder ben ik verslaafd aan tvseries, nederlands of engels
(Oa 71 graden noord, ranking the stars en jong etc en gossip girl en mcleods daughters, er zijn er meer hoor, maar die heb ik geen zin om te gaan typen, haha
)
Ook ben ik helemaal gek van muziek, fleur heeft me wat kennis laten maken met verschillende muziek stijlen en ik ben dus dankzij haar sinds de herfst helemaal gek op muziek. Ik luister het meer als ooit
Ik ben ook een boekenwurm, ilovebooks! 
Ik ga straks al voorde 6e keer met fleur op kamp, eerder nog met een ander meisje er bij, maar die wou opeens niet meer mee ofzo, lang verhaal
Wij zijn dus echte kamp diehards
We zijn heel kieskeurig en we pluizen alle kampensites eerder af, geweldig
Ik ben eerder met fleur op klein oever en op poelenbrugh geweest. Nu word het mijn 3e jaar op Ini slot!
Haha, heeft fleur jullie al overspoeld met RW, ik weet het nog van danthe en sepp, een drama
Ik ga straks voor de 2e keer met yasmine op kamp, zij is truowens ook heel gezellig hoor!

Ik ben trouwens ook de trotse eigennaar van 2 geweldige paarden!
Ja, ik heb het geluk dat ik eigen paarden heb!
Ik heb hier onwijs veel geluk mee en ben er ook super blij mee, en nee het zijn geen uitblinkers in dressuur of springen. Gewoon doodnormale haflingers, haha 
De ene, Mascha ga ik dit jaar waarschijnljik meenemen, maar dit is ook nog niet zeker ivb haar vroeger hoefbevangenheid etc. Ze heeft hele zwakke hoefjes. Dus als ik haar meeneem, dan rij ik haar maar 1x op een dag! Ik rij met haar dressuur en springen, af entoe een buitenritje, die heel ontspannend is (lees: een stuiterbal) Verder is het een onwijs, eerlijk, lief schatje!
Ze is overigens zelfgefokt!
De andere, die ik thuis laat, is Shadow, ik heb haar gekregen toen mascha ziek was, ernstig ziek (bungelde op het randje van de dood....) Deze dame is onwijs drammerig, serieus, ze kan onwijs drammen. Ze is wel lief hoor, maar als je opeen buitenritje gaat, kom je geheid met blaren terug, ze wil zò graag en tuurlijk, dat is altijd super fijn! maar op sommige momenten is het flink poep.
En mijn vader ment ook met deze mevrouw, en dat vind ze prachtig
Ze is dan zo druk en zo blij, haha 
Dit was gewoon mijn halve levensverhaal