De Inislotters van week 1 maken de boel onveilig!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marijee

Re: Ponykamp Ini Slot! (week 1) =D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-10 14:10

Mijn berichtjes zijn vandaag heel onsamenhangend := Ik heb geen kater, maar gisteren best veel alcohol gedronken (2x bessenjus met een mix met nog wat, nog wat slokjes dropshot, daar zit gewoon 20% in en nog wat spul :)) )

Ik heb ook super veel hw := Moet van bio, verslagen etc etc heelveel maken := Wij hebben gelukkig geen toetsweken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 14:15

Haha oke :P

Ja ik moet heel veel wis/eco/natuurkunde maken :=

Anders moet ik nakomen bij mn mentor, maar das opzich niet zo heel erg want dan kan ik teminste huiswerk maken. Wil wel heel graag maar t lukt gewoon niet, echt frustrerend :=

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-10 14:17

ik moet eco, bio nog wat van nl en wat verslagen afhebben...

Brr nakomen, ik heb een hekel aan nakomen, haha O:)

Ik ging zonet kijken als er bladerdeeg lag in de vriezer, maar dat lag er dus niet. Maarik ging dood van de kou daar := Ga nuook niet even 20 min fietsen naar het dorp, geen zin in O:) Te koud :))

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-10 14:33

oehoeh :9 vanavond eten wij een stoofpotje :9 :9

lautje93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 15:53

Hooii, allemaal
jullie kennen mij nog niet ik ben laura (vriendin van fleur) fleur had mij al een beetje voorgesteld :o maar ben wat later want ons internet lag er weer is uit :( maar ik ga ook naar ini slot week 1 en heb er supper veel zin in :D en als je vragen hebt stel maar

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 17:53

hallooo =:)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-10 17:54

hoii =:)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-10 17:54

Can we? yess we cannnnnnnnn =:)

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 17:55

zooo marije had een leuke avond!! :)) en waarom mocht ik niet bellen?? >;)

ben echt heeelemaal brak van werken zeg :=
komt door die verrekte 1 euro acties, man ik kan geen brood meer zien :')

enenene mijn pad is binnen!! :+:

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-10 17:56

Laura, hoi trouwens :))

Ik ben marije en ik stel me straks even voor :))

lautje93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 17:56

hooii

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 18:02

bonjoour!! :))

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 18:22

*zucht* iedereen is weer eten :=

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 18:31

en ik ga douchen :*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 18:45

Hallo Laura! :D

Gezellig dat jij ook meegaat!

Ik ben Desiree, 16 jaar oud, zit in Havo 5 en ik heb 2 verzorgpony's, een ijsco en een haf, en de ijsco neem ik misschien mee :P

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-10 19:48

Ik stel me ook nog even voor voor Desiree :))

Ik ben Marije, ook 16 jaar. En ik doe 4kader, ik ga straks de SAW 3 doen en richting de gehandicapten kinderen/jongeren. Wil graag met mensen werken met een verstandelijke beperking, ik denk dat lichamelijk voor mij te heftig word..
Ik kan best druk zijn, en vaak ook op de verkeerde momenten. Je moet van mijn humor houden, die kan soms heel apart zijn :)) Verder ben ik volgens mij wel aardig en ook soms wel een beetje verlegen. Maar dat heeft zo soms zijn redenen. Volgens mij weet Laura de reden al? Ik pb jullie straks ziezo even daarover, ik vind wel dat jullie er overna moeten kunnen denken :j Sommigen mensen kunnen er helaas niet meeomgaan.

Verder ben ik verslaafd aan tvseries, nederlands of engels :D (Oa 71 graden noord, ranking the stars en jong etc en gossip girl en mcleods daughters, er zijn er meer hoor, maar die heb ik geen zin om te gaan typen, haha :)) )
Ook ben ik helemaal gek van muziek, fleur heeft me wat kennis laten maken met verschillende muziek stijlen en ik ben dus dankzij haar sinds de herfst helemaal gek op muziek. Ik luister het meer als ooit :)) Ik ben ook een boekenwurm, ilovebooks! :+:

Ik ga straks al voorde 6e keer met fleur op kamp, eerder nog met een ander meisje er bij, maar die wou opeens niet meer mee ofzo, lang verhaal :)) Wij zijn dus echte kamp diehards :)) We zijn heel kieskeurig en we pluizen alle kampensites eerder af, geweldig :)) Ik ben eerder met fleur op klein oever en op poelenbrugh geweest. Nu word het mijn 3e jaar op Ini slot! :D Haha, heeft fleur jullie al overspoeld met RW, ik weet het nog van danthe en sepp, een drama :')

Ik ga straks voor de 2e keer met yasmine op kamp, zij is truowens ook heel gezellig hoor! :D :))

Ik ben trouwens ook de trotse eigennaar van 2 geweldige paarden! :+: Ja, ik heb het geluk dat ik eigen paarden heb! :D Ik heb hier onwijs veel geluk mee en ben er ook super blij mee, en nee het zijn geen uitblinkers in dressuur of springen. Gewoon doodnormale haflingers, haha :))
De ene, Mascha ga ik dit jaar waarschijnljik meenemen, maar dit is ook nog niet zeker ivb haar vroeger hoefbevangenheid etc. Ze heeft hele zwakke hoefjes. Dus als ik haar meeneem, dan rij ik haar maar 1x op een dag! Ik rij met haar dressuur en springen, af entoe een buitenritje, die heel ontspannend is (lees: een stuiterbal) Verder is het een onwijs, eerlijk, lief schatje! :+: Ze is overigens zelfgefokt! :D

De andere, die ik thuis laat, is Shadow, ik heb haar gekregen toen mascha ziek was, ernstig ziek (bungelde op het randje van de dood....) Deze dame is onwijs drammerig, serieus, ze kan onwijs drammen. Ze is wel lief hoor, maar als je opeen buitenritje gaat, kom je geheid met blaren terug, ze wil zò graag en tuurlijk, dat is altijd super fijn! maar op sommige momenten is het flink poep.
En mijn vader ment ook met deze mevrouw, en dat vind ze prachtig :)) Ze is dan zo druk en zo blij, haha :))

Dit was gewoon mijn halve levensverhaal _O-

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-10 19:55

Getypt! :D

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-10 19:55

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-10 19:57

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-10 20:01

lautje93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 20:05

Ik zal me zelf ook nog even goed voorstellen wat net aan het leren dus had niet alle tijd ;)
Ik ben Laura, ook 16 jaar oud. Ik doe nu net als fleur 4 vmbo-t. Hierna wil ik nog Havo gaan doen en dan waarschijnlijk een paardenopleiding :o Ik heb geen eigen paard (ben ervoor aan het sparen). Ik ben volgens mij best aardig, en bijna altijd vrolijk :D, ik ben wel ontzettend verlegen :o. Mijn andere hobby's zijn Paardrijden, alles met paarden :Y) en mijn vriend(innen). Verder hou ik van muziek, tv kijken & op bokt zitten.

Zoals ik al zij heb ik geen eigen paard maar ik heb 2 verzorgpaarden en 1 bijna verzorgpaard. Ze heten Irene (Fjord), Happy (shet) en mijn bijna verzorgpaard is Fristi (tinker) ik ben echt super blij met ze en het zijn echt super paarden. Ik zal wel een x wat foto's laten zien. :D :D

Vorig jaar ben ik op trektocht kamp geweest. Dat was aan de ene kant super leuk, alleen heb ik er niks bij geleerd. Wat ik weer jammer vond (ben erg leergierig op het paarden gebied)

Sorry als er typfouten instaan :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 20:09

Haha oke :D

Ik stuur je dadelijk ff pb'tje terug Marije :P

Ik ben zelf trouwens ook in t begin verlegen/onzeker etc. Ik heb zelf ADD(ADHD alleen dan niet van buiten merkbaar), daar heeft dan veel mee te maken :P.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 20:10

Waar ben je op trektocht geweest Laura? :)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-10 20:11

Zozo wat een ambitie zeg :)) Havo er nog naar :wow: Ik hou het wel bij mijn kader en daarna naar het mbo, vind het zo wel best _O-

Een trektoch kamp lijkt me ook super leuk, maar alleen jammer idd dat je zo weinig leert :=

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-10 20:12

Ik heb trouwens ook vroeger ADHD gehad, met concentratieproblemen :j
Dat drukke heb ik soms nog wel en met het concentreren ook, maar het valt nu inpricencipe wel mee :j